ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

H Fiat Auto και πετρελαιοκίνηση

fiat-500

Η απελευθέρωση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων diesel στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη δημιουργεί νέες προοπτικές για τη Fiat, με αντίστοιχα οφέλη για τον καταναλωτή, με δεδομένο ότι το ιταλικό γκρουπ είναι από τους πρωτοπόρους στην εξέλιξη της τεχνολογίας των diesel.

fiat-13-jtd-16v-multijet-2003Η Fiat πραγματοποιεί εδώ και πολλά χρόνια σημαντικές έρευνες για την εξέλιξη των κινητήρων diesel, γιατί αποτελούν μια εξαιρετική λύση για τον καταναλωτή, προσφέροντας χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία, χαμηλό κόστος συντήρησης και πολύ καλή ροπή που κάνει ευχάριστη την οδήγηση. Το ιταλικό γκρουπ έχει επενδύσει στην εξέλιξη της τεχνολογίας των diesel με τρόπο ώστε να συνδυάζουν την απαραίτητη σήμερα «περιβαλλοντική συμβατότητα» με την απόλαυση της οδήγησης που αποτελεί βασικό συστατικό της ιταλικής σχολής στην αυτοκίνηση. Άλλωστε η Fiat Automobiles είναι η εταιρεία με τα χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών CO2 στην Ευρώπη για τα αυτοκίνητά της.

Οι τεχνολογικές καινοτομίες που προέρχονται από αυτήν την προσπάθεια είναι σημαντικές. Το 1987 το Fiat Group παρουσίασε τον πρώτο πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού για χρήση σε επιβατικό αυτοκίνητο. Το 1997 μετά από χρόνια ερευνών της Fiat και της Bosch ξεκίνησε η εφαρμογή της τεχνολογίας Common Rail, που αποτέλεσε σταδιακά βασικό στοιχείο όλων των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων. Το 2003 η Fiat δημιούργησε την επαναστατική τεχνολογία MultiJet I, με σημαντικότερα οφέλη τη μείωση θορύβου και κραδασμών, καθώς και τη σημαντική μείωση εκπομπής μικροσωματιδίων. Το 2009 η τεχνολογία αναβαθμίστηκε ακόμη περισσότερο και το σύστημα MultiJet II είχε ως αποτέλεσμα μείωση του θορύβου, αύξηση της ισχύος, μείωση της κατανάλωσης και μείωση των εκπομπών CO2κατά 3% και των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 20%.

SMS===>Πετρελαιοκίνηση, η επόμενη μέρα…

100120_f_500diesel_01Πάνω σε αυτή την ισχυρή βάση η Fiat δημιούργησε μια πετυχημένη γκάμα πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, η οποία είχε μια πολύ καλή πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά κερδίζει πλέον και το ελληνικό κοινό, παρά τις αντιξοότητες που υπήρχαν μέχρι πρόσφατα στην ελληνική αγορά για τα diesel. Η γκάμα της Fiat περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό μοντέλων ντίζελ, που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών. Το 500 προσφέρεται με τον Multijet των 95 ίππων, ενώ στην ίδια κατηγορία υπάρχει το Panda με τον 1.3 Multijet των 75 ίππων, στην αμέσως επόμενη συναντάμε το Grande Punto με τον ίδιο κινητήρα και δύο εκδόσεις του Punto Evo (1.3 Multijet με 75 και 85 ίππους). Την γκάμα συμπληρώνουν τα Qubo (1.3 Multijet με 75 και 95 ίππους), Bravo (1.6 Multijet με 120 ίππους), Doblo (1.6 Multijet με 105 ίππους) και Sedici (2.0 Multijet με 135 ίππους).

Δυναμική παρουσία στα ντίζελ και η Alfa Romeo

alfa-romeo-giuliettaMε γνώμονα τον συνδυασμό της μείωσης της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων με την απόλαυση της οδήγησης, η Alfa Romeo δημιούργησε και μία επιλεγμένη γκάμα πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, που αρχίζει να κερδίζει πλέον και το ελληνικό κοινό, καθώς τα πλεονεκτήματα των πετρελαιοκινητήρων είχαν αρχίσει να γίνονται αντιληπτά ήδη πριν την άρση της απαγόρευσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ενώ η αγορά αυτοκινήτου κινήθηκε πτωτικά κατά 36% στην περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2011, τα πετρελαιοκίνητα οχήματα σημείωσαν άνοδο κατά 82%! Στην ελληνική αγορά των πετρελαιοκίνητων οχημάτων τα αυτοκίνητα της Fiat Group Automobiles Hellas έχουν ποσοστό 11,6%.

alfa-romeo-mito-2008Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που προσφέρει η Alfa Romeo στην ελληνική αγορά είναι η MiTo 1.3 JTDM-2 85hp (με 0€ τέλη κυκλοφορίας), 1.3 JTDM-2 95hp και 1.6 JTDM-2 120hp, καθώς και η Giulietta 1.6 JTDM-2 105hp και 2.0 JTDM-2 170hp. Η τελευταία μάλιστα προσφέρεται και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT, αποδεικνύοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο ότι ο σπορ χαρακτήρας, η οικονομία και η οικολογική αυτοκίνηση δεν είναι έννοιες ασυμβίβαστες, αν υπάρχει η θέληση και η γνώση για να συνδυαστούν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε ολόκληρη την γκάμα των πετρελαιοκινητήρων (και στα δύο μοντέλα), διατίθεται στον std εξοπλισμό το σύστημα Start&Stop με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας (GSI). Το σύστημα αυτό μπορεί να μειώσει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου εως και 10% σε συνθήκες κίνησης στην πόλη, βελτιστοποιώντας εμπράκτως την οικολογική υπεροχή της Alfa Romeo.

Τα επαγγελματικά Fiat στην πρωτοπορία των ντίζελ

fiat-ducato-2011H πετυχημένη γκάμα πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων είναι διαθέσιμη σε όλους τους Έλληνες επαγγελματίες, προσφέροντας σε μια δύσκολη εποχή μια οικονομική «ανάσα», χάρη στο μειωμένο κόστος χρήσης και την αντοχή τους. Στην ελληνική αγορά των πετρελαιοκίνητων οχημάτων τα αυτοκίνητα της Fiat Group Automobiles Hellas έχουν ποσοστό 11,6%.Η γκάμα της Fiat Professional περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό μοντέλων ντίζελ, με δυνατούς και εξαιρετικά οικονομικούς κινητήρες, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα αναγκών. Τα Strada και Strada Adventure προσφέρονται (από τον Ιανουάριο του 2012) με τον Multijet 1.3 των 95 ίππων, το Grande Punto Van με τον Multijet 1.3 των 75 ίππων, ενώ και οι δύο αυτές εκδόσεις του Multijet 1.3, με 75 και 95 ίππους, είναι διαθέσιμες για το Fiorino.

fiat-scudo-2011Με δύο κινητήρες Multijet διαφορετικού κυβισμού, 1.3 με 90 ίππους και 1.6 με 105 ίππους, είναι διαθέσιμο το Doblo Cargo, ενώ το Scudo προσφέρεται με κινητήρες Multijet 1,6 λίτρων με 90 ίππους και 2 λίτρων με 128 ίππων. Τέλος, υπάρχει η μεγάλη γκάμα πετρελαιοκινητήρων Multijet του Ducato, που ξεκινάει από τα 2 λίτρα με 115 ίππους, έχει δύο κινητήρες 2,3 λίτρων με 130 και 148 ίππους, καταλήγοντας στον μεγαλύτερο κινητήρα της σειράς, τον 3λιτρο με τους 177 ίππους. Στη σημερινή αγορά του 2011 το ποσοστό των πετρελαιοκίνητων φορτηγών, εξαιρουμένης της κατηγορίας των pick up όπου η υπεροχή του πετρελαιοκινητήρα είναι καθολική, είναι 66% ενώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι 55%.

Πηγή: Fiat Auto Hellas

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button