NEA

Mercedes-Benz SLK & E-Hybrid [Detroit Auto Show]

mercedes-benz-sl-2013-1

Η παγκόσμια «πρώτη» της νέας SL και των δύο ολοκαίνουριων υβριδικών μοντέλων της Mercedes-Benz κλέβουν την παράσταση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Detroit.

Η Mercedes-Benz μπαίνει με ορμή στο νέο – αυτοκινητιστικό – έτος, το οποίο προβλέπεται ιδιαίτερα δυναμικό καθώς έχει πάρει … ώθηση από τις εξαιρετικές πωλήσεις που πέτυχε το 2011. Για πρώτη φορά, το νέο SL Roadster έχει κατασκευαστεί σχεδόν εξολοκλήρου από αλουμίνιο και ζυγίζει 140 κιλά λιγότερο από τον προκάτοχό του, χάρη στην έξυπνη και ανάλαφρη σχεδίασή του. Το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερη ευκινησία και δυναμικός χαρακτήρας που συνδυάζεται με την κορυφαία άνεση και ασφάλεια.

SMS===> Mercedes-Benz Aero Trailer

Οι νέοι κινητήρες BlueDIRECT είναι ακόμη πιο ισχυροί κι όμως έως και 29% πιο οικονομικοί από αυτούς του προηγούμενου μοντέλου! Περισσότερη οδηγική απόλαυση με ακόμη μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου προσφέρεται επίσης στα δύο νέα, υβριδικά μοντέλα της Ε-Class – η E 300 BlueTEC HYBRID είναι η πιο οικονομική λιμουζίνα παγκοσμίως, αφού καταναλώνει μόλις 4.2 λίτρα diesel στα 100 km (109 g CO2/km). Η βενζινοκίνητη E 400 HYBRID, που κάνει – κι αυτή – την πρώτη της εμφάνιση στις ΗΠΑ, προσφέρει οικονομία καυσίμου 27 mpg (συνδυασμένος κύκλος).

“Το 2011 πουλήσαμε περισσότερα από 1.36 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως – τα περισσότερα από ποτέ στην ιστορία της μάρκας. Το 2012, με την ολοκληρωμένη γκάμα των προϊόντων μας, σκοπεύουμε να επαναλάβουμε δύο πράγματα που λειτούργησαν εξαιρετικά καλά τον περασμένο χρόνο: θα λανσάρουμε 6 νέα μοντέλα και θα ανεβάσουμε ακόμη πιο ψηλά τον πήχη κάνοντας τα «πράσινα» αυτοκίνητα ακόμη πιο ελκυστικά και τα ελκυστικά αυτοκίνητά μας ακόμη πιο «πράσινα” είπε ο Dr. Dieter Zetsche, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG και Επικεφαλής της Mercedes-Benz Cars, στη Συνέντευξη Τύπου της NAIAS. Για του λόγου το αληθές, η Mercedes-Benz παρουσιάζει την 6η γενιά SL. Σε σύγκριση με τον ιδιαίτερα επιτυχημένο προκάτοχό της, το νέο μοντέλο προσφέρει πιο σπορ χαρακτήρα και άνεση ενώ θέτει το πρότυπο στην κατηγορία των πολυτελών roadster. Επιπλέον, είναι ιδιαίτερα χρηστικό στις καθημερινές μετακινήσεις.

Κλασικές αναλογίες και εξαιρετική αεροδυναμική

Αυτό το στυλάτο σπορ αυτοκίνητο έχει διατηρήσει τις κλασικές του αναλογίες με μακρύ καπώ και το cockpit του να βρίσκεται αρκετά πίσω. Προσεγμένες λεπτομέρειες και αεραγωγοί με χρωμιωμένα «τελειώματα» που παραπέμπουν στη δυναμική παράδοση του Design της Mercedes-Benz δίνουν έμφαση στο θρύλο της SL.

«Υπάρχουν περίπου 900 εκατομμύρια αυτοκίνητα στον πλανήτη και χιλιάδες μοντέλα, ωστόσο αυτά που έχουν μείνει στη συνείδηση του κόσμου ως είδωλα της αυτοκίνησης μπορούν να μετρηθούν στα δάχτυλα: Η SL είναι ένα απ’ αυτά τα είδωλα – έχει φινέτσα, έχει στυλ, είναι η ενσάρκωση της άνεσης και της πολυτέλειας. Κι όλα αυτά συνδυάζονται με έναν απίστευτα σπορτιφ και δυναμικό χαρακτήρα!» λέει ο
Dr. Dieter Zetsche.

Επιπλέον, η νέα SL έχει εξαιρετική αεροδυναμική. Εκτός από το χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας (cd = 0.27 στην SL 350), προσφέρει το χαμηλότερο δυνατό επίπεδο θορύβου από τον άνεμο – σχεδόν το ίδιο με μία κλειστή λιμουζίνα – ενώ παράλληλα έχει την καλύτερη ροή αέρα με αποτέλεσμα τα πολύ χαμηλά ποσοστά θορύβου όταν η οροφή είναι κατεβασμένη.

«Η νέα SL προσφέρει όλα όσα καθορίζουν το απόλυτο premium roadster” είπε ο Dr. Joachim Schmidt, “Εxecutive Vice President Mercedes-Benz Cars, Sales and Marketing. “Είναι σαν δύο πράγματα να έχουν γίνει ένα – ένα δυναμικό σπορ roadster και ένα πολυτελές κουπέ».

Υβριδική… επίθεση της Mercedes-Benz με την E-Class

Με τα δύο νέα υβριδικά μοντέλα της E-Class, η Mercedes-Benz αλλάζει κεφάλαιο στην κύρια κατηγορία της μάρκας και θέτει το πρότυπο σε αυτό που εμείς καλούμε «full-size business saloons». Η E 300 BlueTEC HYBRID, που διατίθεται τόσο σε λιμουζίνα όσο και σε στέισον-βάγκον, σπάει όλα τα ρεκόρ με την αποδοτικότητά της.
Το πιο οικονομικό μοντέλο αυτού του μεγέθους χαμηλώνει υποδειγματικά τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου (4.2 l/100 km) ενώ έχει εξαιρετική απόδοση. Ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας της E 300 BlueTEC HYBRID αποδίδει 150 kW (204 hp) και παράγει ροπή 500 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 20 kW και 250 Nm.

SMS===> Mercedes-Benz Concept B-Class E-CELL PLUS

“Η υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιούμε ανοίγει το δρόμο, ώστε να προσθέσουμε υβριδικά μοντέλα σε όλη τη γκάμα μοντέλων μας στο άμεσο μέλλον,” δηλώνει ο Prof. Dr. Thomas Weber, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG, αρμόδιος για την Έρευνα και την Εξέλιξη της Mercedes-Benz Cars. “Επικεντρωνόμαστε ξεκάθαρα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς, ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε ακριβώς τα μοντέλα που έχουν ανάγκη οι πελάτες μας. Παράλληλα με τη σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου, τα υβριδικά μοντέλα της E-Class είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά – πρόκειται για την υβριδική οδήγηση premium επιπέδου”.

SMS===> Video: Kέντρο προσομοίωσης κλίματος από την Mercedes-Benz

Η E 300 BlueTEC HYBRID προγραμματίζεται για την Ευρωπαϊκή αγορά, ενώ η E 400 HYBRID θα λανσαριστεί πρώτα στην Αμερική και αργότερα σε άλλες χώρες όπως η Ιαπωνία και η Κίνα.

Πηγή: Mercedes-Benz Hellas

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button