NEA

Mercedes-Benz, τα πρώτα στοιχεία για την A45 AMG!

mercedes-benz-a-class_2013_1600x1200_wallpaper_08

Με 330 ίππους, τετρακίνηση, διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο και τα 0-100 km/h να πετυχαίνονται σε κάτω από 5 sec η A45 AMG αναμένεται να βάλει φωτιά στους δρόμους!

  • mercedes-benz-a-45amg-scoop-2H AMG, το γνωστό τμήμα βελτιώσεων που συμπορεύεται εδώ και δεκαετίες με την Mercedes-Benz, έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες scoop φωτογραφίες (αυτές δίχως καμουφλάζ προσεγγίζουν την εμφάνιση του αμαξώματος) καθώς και τις πρώτες πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες η έκδοση A45 AMG θα είναι τετρακίνητη. Επίσης, θα αποδίδει περίπου 330 PS ενώ το 90% της μέγιστης ροπής (40 kgm) θα είναι διαθέσιμο από τις 2.000 rpm. Η ισχύς θα πηγάζει από ένα πανίσχυρο μηχανικό σύνολο με χωρητικότητα 2.0 lt που θα διαθέτει σύστημα υπερτροφοδότησης και άμεσο ψεκασμό. Έτσι, με 165 PS/lt θα αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά μοτέρ που έχουν κατασκευαστεί.
  • mercedes-benz-a-class_2012-0-1Το σύστημα τετρακίνησης θα αποτελείται από ένα ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη Haldex που θα κατανέμει την ροπή και στους πίσω τροχούς. Το κιβώτιο θα είναι αυτόματο 7άρι με διπλό συμπλέκτη ενώ το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) θα έχει τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας, προφανώς και ένα σπορ που δεν θα ευνουχίζει την σπορ οδήγηση. Σχετικά με τις επιδόσεις τα πρώτα 100 km/h από στάση θα «πιάνονται» σε 5 sec ενώ η τελική θα ξεπερνά τα 280 km/h (αν δεν περιορίζεται ηλεκτρονικά).
  • mercedes-benz-a-45amg-scoop-1Ενώ το φθινόπωρο αναμένουμε τη νέα γενιά A-Class, το επίσημο ντεμπούτο της κορυφαίας A45 AMG θα πραγματοποιηθεί τους πρώτους μήνες του 2013 στοχεύοντας ευθέως σε μοντέλα με αντίστοιχο χαρακτήρα όπως είναι τα Audi RS3 και η BMW M135i. Αξίζει να σημειωθεί πως η AMG συμπληρώνει 45 χρόνια λειτουργίας και στόχος των γερμανών είναι να διπλασιάσουν τις πωλήσεις τους λανσάροντας διάφορες άλλες εκδόσεις όπως οι SLS AMG GT και GL 63 AMG.

Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης

Ο άνθρωπος που σφίγγει τα χαληνάρια κάθε φορά που το καρότο χαλαρώνει. Πνεύμα και ηθική!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button