ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Volvo Trucks, νέος κινητήρας Euro 6!

euro-6-volvo-engine-3

H Volvo Trucks παρουσίασε ένα  κινητήρα ειδικά σχεδιασμένο για τις αυστηρές  προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6. Οι εκπομπές οξειδίου του αζώτου πρέπει να μειωθούν κατά 77% και εκείνες των σωματιδίων να πέσουν στο μισό. Πρώτος στη σειρά είναι ο κινητήρας D13 460 ίππων της Volvo, ο οποίος σήμερα κινεί περισσότερα από το ένα τρίτο όλων των φορτηγών Volvo.

euro-6-volvo-engine-2«Το Volvo FH αποκτά έναν νέο κινητήρα 460 ίππων Euro 6 βελτιστοποιημένο για γρήγορες και αποδοτικές μεταφορές στους αυτοκινητοδρόμους. Τα πρώτα φορτηγά με το νέο κινητήρα θα παραδοθούν αυτό το φθινόπωρο,» λέει ο Mats Franzén, Manager of Engine Strategy and Planning της Volvo Trucks.

Η ζήτηση φορτηγών προδιαγραφών  Euro 6 από τους πελάτες είναι ακόμα μικρή. Από τον άνοιξη του 2013 θα είναι δυνατή η πιστοποίηση οχημάτων σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, αλλά θα περάσουν ακόμα δύο χρόνια μέχρι οι νέες προδιαγραφές να γίνουν υποχρεωτικές για όλα τα νέα φορτηγά. Οι αυστηρές αντιρρυπαντικές προδιαγραφές εμπεριέχουν προηγμένες λύσεις για τους κινητήρες, όπως πολλά νέα εξαρτήματα, τα οποία με τη σειρά τους σημαίνουν υψηλότερο κόστος για τον πελάτη. Αυτό ωστόσο το αυξημένο κόστος μπορεί να αντισταθμιστεί εν μέρει από διάφορα οικονομικά κίνητρα, κυρίως στις περιφερειακές μεταφορές και τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων στην Ευρώπη.

«Προς το παρόν είναι δύσκολο θα διακρινουμε πόση θα είναι η ζήτηση. Με την διάθεση του δημοφιλέστερου κινητήρα μας στην Ευρώπη σε προδιαγραφές Euro 6, καλύπτουμε τις ανάγκες ενός μεγάλου ποσοστού των πελατών μας. Το υπόλοιπο της σειράς κινητήρων Euro 6 θα παρουσιαστεί πολύ πριν γίνουν υποχρεωτικές οι προδιαγραφές την 1η Ιανουαρίου του 2014,» επισημαίνει ο Mats Franzén.

SMS===> Η Volvo Trucks υποστηρίζει την υγραεριοκίνηση

Δοκιμασμένη τεχνολογία

Ο Volvo D13 για Euro 6 βασίζεται στο δοκιμασμένο κινητήρα της Volvo με  προδιαγραφές Euro 5. Όπως ακριβώς αυτή η μονάδα, ο νέος κινητήρας είναι εν σειρά εξακύλινδρος με αυτόνομα μπεκ ψεκασμού και επιλεκτική κατάλυση (SCR). Για να καλυφθούν οι νέες αντιρρυπαντικές προδιαγραφές, χρησιμοποιείται επίσης και σύστημα επανακυκλοφορίας των  καυσαερίων (EGR), καθώς και φίλτρο παρακράτησης αιωρούμενων σωματιδίων πετρελαίου (DPF), συστήματα τα οποία η Volvo Trucks ήδη χρησιμοποιεί εδώ και  πολλά χρόνια στις ΗΠΑ και στην Ιαπωνία. Σε σύγκριση με τα Euro 5, οι εκπομπές οξειδίου του αζώτου έχουν μειωθεί κατά 77% και εκείνες των σωματιδίων έχουν πέσει στο μισό.

SMS===> Scania, φόρτσα για το Euro 6 με κινητήρα 13 λίτρων!

Οικονομία καυσίμου και αξιοπιστία στο επίκεντρο

euro-6-volvo-engine-1Το σύστημα SCR, το οποίο μετατρέπει το οξείδιο του αζώτου στα καυσαέρια σε αβλαβές αέριο άζωτο και υδρατμούς, είναι ενοποιημένο με το φίλτρο αιωρούμενων σωματιδίων πετρελαίου σε μία μικρή μονάδα που καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο. Το φίλτρο αιωρούμενων σωματιδίων, το οποίο συλλέγει και αποτεφρώνει τα μικροσκοπικά σωματίδια που υπάρχουν μέσα στα καυσαέρια, αναγεννάται αυτόματα κατά τη λειτουργία. Το EGR χρησιμοποιείται κυρίως για την αύξηση της θερμοκρασίας των καυσαερίων όταν ο κινητήρας δεν είναι αρκετά θερμός, για τη θέρμανση των καυσαερίων, τα οποία θα πρέπει να φτάσουν τουλάχιστον τους 250° C προκειμένου να λειτουργεί ιδανικά το σύστημα SCR. Σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα EGR που ψύχουν τα ανακυκλοφορούμενα καυσαέρια προκειμένου να μειωθεί η θερμοκρασία του κινητήρα και έτσι ελαττώνουν τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου, το σύστημα EGR του κινητήρα Euro 6 είναι ουσιαστικά ανενεργό κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο, έτσι ώστε να μην επηρεάζει την κατανάλωση καυσίμου σε τέτοιες συνθήκες.

SMS===> Πετρελαιοκίνηση, η επόμενη μέρα…

Χαρακτηριστικά, κινητήρας Volvo D13 460 για προδιαγραφές Euro 6

  • Εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 13 λίτρων με ιπποδύναμη 460 PS
  • Μέγ. ισχύς στις 1400 μέχρι 1900 σ.α.λ.: 338 kW.
  • Μέγ. ροπή στις 1000 μέχρι 1400 σ.α.λ.: 2300 Nm.
  • Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, Volvo I-Shift.
  • Μηχανόφρενο VEB+ στις 2300 σ.α.λ.: 375 kW.
  • Διαθέσιμος για τα Volvo FH, 4×2/6×2, ελκυστήρα και πλαίσιο, συμπεριλαμβανομένων οχημάτων μεταφοράςεπικίνδυνων εμπορευμάτων (ADR).
  • Διαθέσιμος για δεξιοτίμονα και αριστεροτίμονα φορτηγά

Χαρακτηριστικά, Euro 6

  • Το 20% των εκπομπών οξειδίων του αζώτου από κινητήρα Euro 5.
  • Οι μισές εκπομπές σωματιδίων από κινητήρα Euro 5.
  • Θα είναι υποχρεωτική η συμμόρφωση με τη νομοθεσία για τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές μέχρι θερμοκρασία περιβάλλοντος τουλάχιστον -7° C.
  • Η νομοθεσία για τις εκπομπές ρύπων περιλαμβάνει τα οξείδια του αζώτου (NOx), τα σωματίδια (μάζα), τα σωματίδια (ποσότητα), την αμμωνία (NH3), το μονοξείδιο του άνθρακα (CO) και τους υδρογονάνθρακες (HC). 6 Ιουλίου 2012
Πηγή: Volvo Trucks – Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!