Με την δύναμη του V8 και την τετρακίνηση Quattro το γερμανικό κάμπριο ξέρει πώς να κάνει την διαφορά στο είδος του…
Βασισμένο στην κουπέ έκδοση ήταν αναμενόμενο να δούμε και το κάμπριο που θα κάνει επίσημα το ντεμπούτο του στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού. Εξοπλίζεται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 4.2 V8 που αποδίδει 450 PS στις 8.250 rpm και 430 Nm στις 4.000-6.000 rpm. Η μετάδοση περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω της τετρακίνησης Quattro με νορμάλ κατανομή 40:60 ενώ όταν το απαιτήσουν οι συνθήκες η μετάδοση μπορεί να περάσει σε ποσοστό έως70% στον εμπρός άξονα ή σε 85% στον πίσω.
Το κιβώτιο είναι φυσικά διπλού συμπλέκτη και πρόκειται για το S tronic με τις 7 σχέσεις. Ελαφρώς βαρύτερο από το RS5 Coupe το Cabriolet είναι λιγάκι πιο «αργό» αφού χρειάζεται 4,9 sec (αντί 4,5) για τα 0-100 km/h και παρόλο που η τελική περιορίζεται στα 250 km/h μπορεί να φτάσει τα 280 km/h αν το απαιτήσει ο πελάτης.
Σε σχέση με το απλό A5 Cabriolet το σασί είναι χαμηλωμένο κατά 20 mm, η ανάρτηση DRC είναι πιο σφιχτή, τα φρένα είναι ενισχυμένα ενώ το σύστημα ESP μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως. Σημειώνεται πως η ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή ενεργοποιείται έως 50 km/h και χρειάζεται περίπου 15-17 sec για να αναπτυχθεί ή μαζευτεί. Οι πωλήσεις ξεκινούν αρχές 2013 με τιμές από 88.500 στην γερμανική αγορά.