NEA

Renault, φταίει το ελλιπές μάρκετινγκ!

renault-zoe_2013-5

Ευθύνες καταλογίζει η γαλλική εταιρία στην ελλειπή ενημέρωση του αγοραστικού κοινού που επιβραδύνει την διάδοση της ηλεκτροκίνησης…

  • «Πρέπει να επικοινωνήσουμε σωστά την αυτονομία των ηλεκτροκίνητων και να ενημερώσουμε τον υποψήφιο αγοραστή. Νομίζω πως οι άνθρωποι βρίσκουν αφορμές για ότι δεν μπορούν να αποκτήσουν» δήλωσε σε συνέντευξη του στον βρετανικό Τύπο ο διευθυντής μάρκετινγκ της Renault, o Stephen Norman. Η Renault ηγείται εδώ και χρόνια στην αγορά των ηλεκτροκίνητων οι πωλήσεις δεν έχουν φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα.
  • Εντός του έτους η γαλλική εταιρία θα λανσάρει το Zoe (από 15.700€ στην Γαλλία, από 16.450€ στην Αγγλία, τιμές μετά φόρων) εστιάζοντας -στην διαφημιστική της καμπάνια- στην αθόρυβη λειτουργία του αυτοκινήτου που χαρακτηρίζει κάθε γνήσιο Electric Vehicle (EV). Ο Norman ισχυρίζεται πως η αθόρυβη λειτουργία θα αποτελέσει επιπλέον κίνητρο ξεπερνώντας το ζήτημα της αυτονομίας (το Zoe έχει 100 km με ψυχρό καιρό, 150 km με νορμάλ περιβαλλοντική θερμοκρασία). Παρά ταύτα o Norman λέει πως «οποιοσδήποτε πρέπει να το οδηγήσει για να καταλάβει πόσο καλό είναι, το Zoe είναι τόσο γρήγορο με πανίσχυρα φρένα».

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Ένας σημαντικός παράγοντας που δεν αναφέρεται συνήθως είναι η ποιότητα οδήγησης ενός ηλεκτροκίνητου.

    Τέλος σε παράξενους λεβιέδες αλλαγής σχέσεων, τέλος σε κραδασμούς απο τον κινητήρα, και τέλος στη βρωμιά απο τα λάδια και τα καύσιμα του καυσαεράτου κινητήρα. Επίσης αθόρυβη λειτουργεία (επιτέλους μπορείς να ακούσεις σωστά μουσική), και άμεση επιτάχυση απο στάση.

    Λένε ότι αν θέλεις να πουλήσεις ένα ηλεκτροκίνητο, μην προσπαθείς να πείσεις κάποιον με επιχειρήματα.
    Απλά δώστου ένα για test drive!

    1. το πρόβλημα είναι η αυτονομία, η φόρτιση(ώρα) καθώς και η υποδομή της χώρας(να υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού)

      Τέλος ειδικά στην Ελλάδα ..αυτό δε θα περπατήσει γιατί αν κάνει το αμάξι 18.000 ευρώ σου κοπανάνε 2-3 χιλιάρικα φόρους ως είδος πολυτελείας αντί να σε βοηθήσουν όπως κάνει το κάθε κράτος σε κάθε πολιτισμένη χώρα, απλά σκέφτεται το κράτος …αν πάρουν ηλεκτρικά, πως θα τους ελέγχουμε με τα καύσιμα; …ενω με την βενζίνη πετρέλαιο ..κοπανάμε ΟΤΙ φόρο μας έρθει και μπορούμε..

      Υ.Γ. Όσο για το αθόρυβο ..καλά παίζει ρόλο και η κατασκευή του αμαξώματος, έχω πόρωση με την ηχομόνωση, έχω βάλει στο ibizaki μου 1002 ηχομονωτικά, η ποιότητα κύλισης το πως ακούγεται στις λακούβες, ο θόρυβος του ανέμου σε ταχύτητες πάνω απο 50 κλπ …το ότι δεν ακούς τον κινητήρα δε σημαίνει ότι δε θα ακούς το ηλεκτρικό μοτερ, σίγουρα πολύ πιο αθόρυβο αλλά και πάλι – είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα :D

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!