NEA

PSA, νέο mild hybrid σύστημα για το 2017!

PSA Peugeot Citroën developing 48V mild hybrid solution for 2017

Μαζί με το Eco Hybrid ο γαλλικός όμιλος παρουσίασε σε ένα τεχνολογικό forum τη νέα πλατφόρμα EMP2 που θα χρησιμοποιηθεί στα νέα Citroen C4 Picasso και Peugeot 308…

Σε τεχνολογική έξαρση φαίνεται να βρίσκεται ο γαλλικός όμιλος μετά την παρουσίαση του Air Hybrid και άλλων τεχνολογιών. Συγκεκριμένα, ο όμιλος PSA (Peugeot-Citrone) ανακοίνωσε την εξέλιξη ενός ήπιου υβριδικού συστήματος που εξασφαλίζει έως 15% μειωμένη κατανάλωση και έως 15 g/km OC2. Ουσιαστικά πρόκειται για μια εξέλιξη του συστήματος e-HDi σε συνεργασία με τις Bosch, Continental και Valeo ενώ το σύστημα θα τοποθετηθεί σε διάφορα μοντέλα από το 2017.

Το Eco Hybrid αποτελείται από ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα ισχύος 10 kW (της Continental) που αντλεί ενέργεια από μπαταρίες λιθίου-ιόντων 48V (αυτές των 12V εξακολουθούν να υπάρχουν, το converter είναι της Bosch). Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να εκκινήσει το αυτοκίνητο π.χ. από θέση στάθμευσης και να παρέχει κίνηση έως 20 km/h για μερικές εκατοντάδες μέτρα. Επίσης, μπορεί να παρέχει επιπλέον ισχύ κατά την επιτάχυνση. Το σύστημα είναι συμβατό με βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες με μηχανική ή αυτόματη μετάδοση.

Νέα πλατφόρμα EMP2

21068148611250136909Μαζί με το νέο υβριδικό σύστημα ο γαλλικός όμιλος παρουσίασε σε ένα τεχνολογικό forum τη νέα πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform 2) που θα χρησιμοποιηθεί στα νέα Citroen C4 Picasso και Peugeot 308. H νέα πλατφόρμα αποτελείται από χάλυβα υψηλής αντοχής, αλουμίνιο και συνθετικά υλικά. Η αρχιτεκτονική της είναι ευέλικτη για χρήση σε sedan, SUV, coupe και crossover μοντέλα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button