McLaren, ένα εκατομμύριο ευρώ για μια P1!

McLaren-P1-Production-Model (6)

Με το σλόγκαν “F1-for-the-road” η McLaren αποκάλυψε τις επίσημες φωτογραφίες της υβριδικής P1 η οποία θα κοστίζει ένα εκατομμύριο ευρώ!

McLaren-P1-Production-Model (9)Επιτέλους, μετά από την σποραδική παρουσίαση νέων στοιχείων για την P1 ήρθε η ώρα της πλήρους αποκάλυψης με φωτογραφίες από το μοντέλο παραγωγής και για το εσωτερικό. Ανάμεσα στα νέα στοιχεία που ανακοινώθηκαν είναι ο αεροδυναμικός συντελεστής (0,34) που θεωρείται καλός για ένα σχήμα με τόσες εισαγωγές και flaps ενώ χαρακτηριστικό είναι πως το κατακόρυφο φορτίο (downforce) αγγίζει τα 600 kg όταν η P1 κινείται με 350 km/h.

Σφόνδυλοι, υβριδικά και φόρμουλα…

Η παραγωγή της P1 θα περιοριστεί σε 375 κομμάτια. Αναφορικά με τις επιδόσεις τα 0-100 km/h επιτυγχάνονται σε 3,0 sec, τα 0-200 σε λιγότερο από 7 sec ενώ τα 0-300 σε 17 sec με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 km/h. Το πλαίσιο αποτελείται από ανθρακονήματα και ζυγίζει περίπου 100 kg (1.400 kg το συνολικό απόβαρο), οι τροχοί φορούν ελαστικά Pirelli P Zero Corsa ενώ η εκπομπή CO2 είναι κάτω από 200 g/km χάρη στην υβριδική υποβοήθηση.

651541_McLaren_P1_Castelloli_Dec2012-028-Edit-2To μυστικό της McLaren P1 κρύβεται στα συστήματα IPAS (Instant Power Assist System) και DRS (Drag Reduction System) τα οποία προέρχονται από την τεχνολογία της F1 και για συγκεκριμένο διάστημα παρέχουν επιπλέον ώθηση στο βρετανικό supercar. Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος 3.8 V8 κινητήρας που βρίσκεται στο «κέντρο» υποβαστάζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς που φτάνει στους πίσω τροχούς να αγγίζει τους 916 PS και η ροπή τα 900 Nm! Οι ειδικοί της McLaren στέκονται ιδιαίτερα στον τρόπο που αποδίδεται η ισχύς δίχως ξεσπάσματα και με ατμοσφαιρικό άπλωμα. Η εκπομπή CO2 δεν ξεπερνά τα 200 g/km ενώ μηδενίζεται στην περίπτωση καθαρής ηλεκτροκίνησης.

Lamborghini, απογείωση στο Μαϊάμι!

651549_Wheel_buttons_1a_ipas_bO V8 αποδίδει από μόνος του 737 PS/7.500 rpm και 720 Nm/4.000 rpm ενώ φέρει νέο χυτό μπλοκ για να φιλοξενεί τον ηλεκτροκινητήρα ισχύος 179 PS. Στιγμιαία η ροπή φτάνει τα 260 Nm ενώ στις 4.000 rpm διαμορφώνει την συνολική ροπή στα 900 Nm. Την σύζευξη του V8 με τον σερβοκινητήρα αναλαμβάνει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις και όπως γίνεται αντιληπτό μιλάμε για ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα με δυνατότητα απομόνωσης της ΜΕΚ και καθαρή E-mode ηλεκτροκίνηση (όπως στην διάταξη των Porsche/VW). Στην φάση E-mode η κίνηση μόνο με ηλεκτρική ενέργεια αρκεί για απόσταση 10 km, σύμφωνα με την McLaren.

Ferrari, γεύση από F150!

Αξίζει να σημειωθεί πως τα συστήματα IPAS και DRS επιλέγονται από τον οδηγό πιέζοντας τα αντίστοιχα μπουτόν στο τιμόνι. Η συστοιχία μπαταριών που βρίσκεται πίσω από τις πλάτες οδηγού/συνοδηγού για καλύτερο «ζύγισμα» έχουν βάρος 96 kg και είναι υγρόψυκτες. Μάλιστα, υπάρχει η δυνατότητα plug-in φόρτισης σε 2 h ενώ η εταιρία συστήνει ο φορτιστής να παραμένει στο γκαράζ για να μην υπάρχει πρόσθετο βάρος στο αυτοκίνητο!

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close