NEA

Schaeffler, περνά στην επόμενη φάση!

ford_fiesta_schaeffler_e_wheel_drive

Αυτό το Ford Fiesta δεν μοιάζει με κανένα άλλο καθώς κινείται από τους ίδιους του τους τροχούς εν απουσία κινητήρα!

Shaeffler E-Wheel on a Ford Fiesta (2)Από ότι φαίνεται όλο και περισσότεροι ασχολούνται με την τεχνολογία των ηλεκτροκινητήρων ενσωματωμένους στους τροχούς, γνωστή και ως hub-wheels (ας τους αποκαλούμε «τροχοκινητήρες»). Η γερμανική Schaeffler είναι από τους πρωτεργάτες αφού πρόσφατα παρουσίασε την δεύτερη φάση εξέλιξης του E-Wheel σε ένα Ford Fiesta (η πρώτη ήταν το 2010 σε ένα Opel Corsa).

Οι τροχοκινητήρες (μας αρέσει αυτός ο ορισμός, όπως και οι τροχαναρτήσεις) είναι τοποθετημένοι στο πίσω νοητό άξονα του αυτοκινήτου. Κάθε υγρόψυκτος τροχοκινητήρας με διάσταση 16’’ ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 40 kW (η συνδυασμένη συνεχής απόδοση είναι 2×33 kW) και η ροπή φτάνει έως τα 700 Nm!

Τι κρύβει το Venturi Volage;

ford_fiesta_schaeffler_e-wheel_driveΣε σχέση με το πρώτης γενιάς E-Wheel το νέο σύστημα στο Fiesta είναι 33% ισχυρότερο και 75% πιο ροπάτο. Το συνολικό βάρος των τροχοκινητήρων φτάνει τα 53 kg (ένας συνηθισμένος 16άρης τροχός με το δισκόφρενο ζυγίζει περίπου 45 kg, κατά την γερμανική εταιρία) ενώ το όλο σύστημα λειτουργεί με τάση ρεύματος 360-420V.

Οι πρώτες δοκιμές έγιναν στην Σκανδιναβία σε πολύ χαμηλές συνθήκες για να δοκιμαστεί η αξιόπιστη λειτουργία του συστήματος, κάτι που έγινε με επιτυχία. Πάντως, η Schaeffler δεν αναφέρει οτιδήποτε άλλο σχετικό με το Ford Fiesta, όπως για παράδειγμα στοιχεία για την μπαταρία που τροφοδοτεί με ενέργεια τους τροχοκινητήρες.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button