NEA

Νέα στοιχεία για το Honda Accord Plug-in Hybrid!

HONDA-ACCORD-HYBRID-4

Ακόμη μία παρουσίαση, αυτή τη φορά στην Ιαπωνία, για ένα από τα οικονομικότερα Honda που υπάρχουν με κατανάλωση μόλις 1,4 lt/100 km!

HONDA-ACCORD-HYBRID-1Χάρη στον αυτονομημένη ηλεκτροκίνητη αυτονομία του το Accord Plug-in Hybrid που θα παρουσιαστεί στην Ιαπωνία προσεχώς καταφέρνει να έχει κατανάλωση μόλις 1,4 lt για κάθε 100 km. Στην τιμή αυτή συνεισφέρουν οι μεγάλες σε χωρητικότητα μπαταρίες ιόντων λιθίου 6,7 kW που προσφέρουν κίνηση με μεδενικούς ρύπους για περισσότερα από 20 km. Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η κατανάλωση του απλού Accord Hybrid, που χρειάζεται μόλις 3,3 lt/100 km.

PSA-Bosch, το Hybrid Air σε βίντεο!

HONDA-ACCORD-HYBRID-6Όπως είχαμε αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο, το παράλληλο υβριδικό σύστημα Sport Hybrid i-MMD (intelligent Multi Mode Drive) προσφέρει τρεις διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας. Με καθαρή ηλεκτροκίνηση από τον σύγχρονο μόνιμου μαγνήτη 124 kW, με υβριδική όπου λειτουργεί ο κινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας ενώ η γεννήτρια (υπάρχει και δεύτερο σέρβο) παράγει ηλεκτρική ενέργεια για τις μπαταρίες, και με τον βενζινοκινητήρα να κινεί απευθείας τους τροχούς όταν απαιτείται η μέγιστη ισχύς (εδώ υπάρχει ένα συμπλεκτάκι που κανονίζει την εμπλοκή).

Honda Sport Hybird, υβριδικά νέας κοπής!

HONDA-ACCORD-HYBRID-5Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ένα σύνολο βενζίνης 2.000 cc που αποδίδει 105 kW και λειτουργεί με βάση τον πιο αποδοτικό κύκλο του Atkinson. Διαθέτει σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR), συνδυάζεται με κιβώτιο e-CVT με δικό του ηλεκτροκινητήρα που παίζε και το ρόλο γεννήτριας. Ο στόχος της Honda είναι μηνιαίως να πωλούνται 1.000 Accord Hybrid στηνν ιαπωνική αγορά, ενώ το Accord Plug-in απευθύνεται κυρίως σε εταιρείες και δημόσιους οργανισμούς.

Με την συνεργασία του carzine.gr

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button