NEA

Νέα τεχνολογία παραγωγής CMF από την Renault/Nissan!

Renault Nissan CMF

Οι Renault/Nissan ανακοίνωσαν μία νέα κοινή τεχνολογία συγκρότησης στην οποία θα βασιστούν συνολικά 14 νέα παγκόσμια μοντέλα έως το 2020!

Ουσιαστικά, η μέθοδος CMF (Common Module Family) δεν αφορά σε μία νέα πασπαρτού πλατφόρμα όπως στην περίπτωση της MQB της VW, αλλά για μία νέα μέθοδο συγκρότησης βασικών στοιχείων του σασί που θα συμπιέσει το κόστος κατασκευής και παραγωγής. Συγκεκριμένα, η μέθοδος CMF μακροπρόθεσμα θα μειώσει το κόστος κατασκευής για τις δύο εταιρίες κατά 20%-30% και το κόστος εξέλιξης και παραγωγής κατά 30%-40% ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διαφορετικές πλατφόρμες με κοινές προδιαγραφές.

Πως λειτουργεί ο συμπλέκτης Haldex;

Η νέα μέθοδος θα τεθεί σε λειτουργία τέλη του 2013 με την έναρξη παραγωγής του νέου Qashqai και του νέου X-Trail (το τελευταίο θα αποτελεί μία εκλεπτυσμένη εκδοχή του Dacia Duster). Από την άλλη, τα πρώτα Renault που θα κατασκευαστούν με τη μέθοδο CMF θα τα δούμε τέλη 2014 και θα αφορούν στους αντικαταστάτες των Espace, Scenic και Laguna.

Volkswagen, έξι υβριδικά έως το 2014!

Τι είναι η μέθοδος CMF; Με απλά λόγια, η εύκολη και γρήγορη προσαρμογή πέντε βασικών συναρμογών: του κινητήρα, του ταμπλό, του εμπρός μέρους και του πίσω μέρους μαζί με τις αναρτήσεις και τους άξονες) και του ηλεκτρικού δικτύου. Η τυποποιημένη και κοινή συναρμολόγηση ανεξαρτήτως μοντέλου εξοικονομεί στις δύο εταιρίες κυρίως χρόνο (που σημαίνει κόστος) λόγω της ταχύτερης εξέλιξης και παραγωγής ενός μοντέλου. Με την μέθοδο CMF θα κατασκευάζονται περίπου 1,6 εκ. αυτοκίνητα Renault και Nissan σε ετήσια βάση.

Το Twin-Scroll και η υπόλοιπη τούρμπο παρέα!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button