ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Συνεργασία GM & Honda για την νέα γενιά κυψελών καυσίμου!

Honda FCX Concept 2005

Στόχος μία εμπορικά βιώσιμη κυψέλη καυσίμου και αποθήκευση υδρογόνου με χρονικό πλαίσιο το 2020…

Όπως είχαμε γράψει μετά την έξαρση με τα ηλεκτροκίνητα και την διαπίστωση πως οι μπαταρίες δεν πρόκειται να βελτιωθούν νωρίτερα από το 2025, το ενδιαφέρον των κατασκευαστών για τις ενεργειακές κυψέλες αναζωπυρώνεται ξανά. Σήμερα, η General Motors (GM) και η Honda (HMC) ανακοίνωσαν σήμερα μία μακροπρόθεσμη, οριστική βασική συμφωνία για την κοινή εξέλιξη της επόμενης γενιάς του συστήματος κυψελών καυσίμου και τεχνολογιών αποθήκευσης υδρογόνου, με χρονικό πλαίσιο το 2020. Η επιτυχία της συνεργασίας θα βασιστεί στην ανταλλαγή τεχνογνωσιών, στις οικονομίες κλίμακας και σε στρατηγικές χρήσης κοινών πόρων.

Οδηγούμε το Honda FCX Clarity πριν από τέσσερα χρόνια!

Η GM και η Honda σχεδιάζουν να συνεργαστούν με τα ενδιαφερόμενα μέρη για την περαιτέρω εξέλιξη της υποδομής ανεφοδιασμού, που είναι κρίσιμη σε ό,τι αφορά τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και την ευρύτερη αποδοχή των οχημάτων κυψελών καυσίμου. Σύμφωνα με το Clean Energy Patent Growth Index (Δείκτης Ανάπτυξης Πατεντών Καθαρής Ενέργειας), η GM και η Honda κατατάσσονται στις No. 1 και No. 2 θέσεις αντίστοιχα, με το συνολικό αριθμό πατεντών κυψελών καυσίμου που έχουν κατατεθεί μεταξύ 2002 και 2012 να υπερβαίνει τις 1.200.

«Αυτή η συνεργασία βασίζεται στα δυνατά σημεία των Honda και GM ως πρωτοπόρων στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου» δήλωσε ο Dan Akerson, Πρόεδρος & CEO της GM. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος εξέλιξης μιας σημαντικής τεχνολογίας που μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της εξάρτησης από το πετρέλαιο και στην καθιέρωση της βιώσιμης μετακίνησης».

Οδηγούμε το Mitsubishi iMiEV!

Ο Takanobu Ito, πρόεδρος & CEO της Honda Motor Co. Ltd. δήλωσε: «Από όλες τις τεχνολογίες μηδενικών εκπομπών CO2, τα ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου διαθέτουν ένα συγκεκριμένο πλεονέκτημα ως προς την αυτονομία και το χρόνο ανεφοδιασμού που δεν απέχει πολύ από των συμβατικών βενζινοκίνητων οχημάτων. Η Honda και η GM ανυπομονούν να επιταχύνουν τη διείσδυση στην αγορά αυτής της απόλυτα καθαρής τεχνολογίας μετακίνησης και είμαι ενθουσιασμένος με τη υπογραφή της συμφωνίας που σκοπό έχει το συνδυασμό των κορυφαίων μας τεχνολογιών κυψελών καυσίμου και τη δημιουργία ενός προηγμένου, πιο αποδοτικού και πιο προσιτού συστήματος».

Το πρόγραμμα Project Driveway της GM, που λανσαρίστηκε το 2007, έχει συγκεντρώσει σχεδόν 3 εκατομμύρια μίλια οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες από ένα στόλο 19 υδρογονοκίνητων οχημάτων, περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή.

Υδρογόνο· σε κυψέλες ή κυλίνδρους;

Η Honda ξεκίνησε leasing του Honda FCX in 2002 και έχει κυκλοφορήσει 85 οχήματα στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία, συμπεριλαμβανομένου του διαδόχου του, FCX Clarity, που αναδείχτηκε World Green Car το 2009. Η Honda αφού παρέδωσε αυτά τα οχήματα σε πελάτες στις ΗΠΑ έχει συγκεντρώσει πολύτιμα στοιχεία ως προς τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες. Όπως έχει ήδη ανακοινώσει, η Honda σχεδιάζει να λανσάρει το διάδοχο του FCX Clarity στην Ιαπωνία και τις ΗΠΑ το 2015, και στη συνέχεια στην Ευρώπη. Η GM θα ανακοινώσει αργότερα σχέδιά της ως προς την παραγωγή κυψελών καυσίμου.

Οδηγούμε το Ford Escape Fuel Cell!

Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου απαντά σε μερικές από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η αυτοκίνηση -την εξάρτηση από το πετρέλαιο, τις εκπομπές ρύπων, την απόδοση, την αυτονομία και τους χρόνους ανεφοδιασμού. Τα οχήματα κυψελών καυσίμου μπορούν να λειτουργήσουν με ανανεώσιμο υδρογόνο από πηγές όπως ο αέρας και η βιομάζα. Μοναδική εκπομπή των οχημάτων κυψελών καυσίμου είναι οι υδρατμοί. Επιπλέον, τα οχήματα κυψελών καυσίμου μπορούν να έχουν αυτονομία μέχρι 400 μίλια και να ανεφοδιάζονται σε τρία λεπτά, ενώ αυτή η τεχνολογία κίνησης έχει δυνατότητα εφαρμογής σε μικρά, μεσαία και μεγάλα μοντέλα.

Ετικέτες

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!
Back to top button
Close
Close