NEA

Νέο Honda CR-V 1.6 i-DTEC από 27.000€!

Honda CR-V 2014 new photos caroto (8)

Στην ελληνική αγορά το νέο CR-V 1.6 i-DTEC  θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο στις εκδόσεις Comfort  &  Elegance με τιμές που θα ξεκινούν από 27.000€ με το όφελος απόσυρσης…

Το ευρωπαϊκής παραγωγής CR-V είναι το επόμενο μοντέλο της οικογένειας Honda που εφοδιάζεται με το νέο κινητήρα πετρελαίου 1.6 i-DTEC της σειράς Earth Dreams Technology. Ο κινητήρας του CR-V 1.6 i-DTEC, που παρουσιάστηκε στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, διατίθεται σε προσιοκίνητη έκδοση 2WD με μηχανικό κιβώτιο και θα συνδυάζει υψηλές επιδόσεις (ροπή 300Nm και 120 hp) με χαμηλές εκπομπές CO2 (119 γρ./χλμ.*).

Η νέα έκδοση CR-V θα κατασκευάζεται αποκλειστικά για την Ευρώπη στο νέο εργοστάσιο παραγωγής της Honda στο Σουίντον της Αγγλίας όπως και το νέο Civic, το οποίο παρουσιάστηκε φέτος τον Ιανουάριο, επιβεβαιώνοντας τη σπουδαιότητα αυτού του πετρελαιοκινητήρα στα σχέδια πωλήσεων της Honda στην Ευρώπη. Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές ζητούν μείωση του κόστους χρήσης, η τάση για 2WD πετρελάιου SUV έχει αυξηθεί και τώρα αντιπροσωπεύει πάνω από το ένα τέταρτο της συνολικής αγοράς C-SUV στην Ευρώπη.

Αποδοτικό, λειτουργικό και ικανό
Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC παραμένει στο πνεύμα του αρχικού CR-V -συνδυάζοντας την απόδοση και τις επιδόσεις ενός επιβατικού αυτοκινήτου με τη λειτουργικότητα και την ασφάλεια ενός SUV. Ο συνδυασμός ελαφρού κινητήρα και του συστήματος προθιοκίνησης 2WD σημαίνει ότι το νέο CR-V 1.6 i-DTEC ζυγίζει 116 κιλά* λιγότερο από το μοντέλο 2.2 i-DTEC κάτι που συμβάλλει στην ασφαλή και ταυτόχρονα ευέλικτη συμπεριφορά του οχήματος.

Με τη χρήση ενός μικρού κινητήρα diesel πετυχαίνει χαμηλό λειτουργικό κόστος με κατανάλωση 4,5 λίτρα/100 χλμ. ενώ με εκπομπές CO2 κάτω από 120 γρ./χλμ., το CR-V 1.6 i-DTEC δικαιούται πολλές φορολογικές ελαφρύνσεις, που το κάνουν ακόμα πιο ελκυστικό για τον ιδιοκτήτη του.

Σχεδιαστικά διατηρεί το ύφος και το χαρακτήρα της 4ης γενιάς CR-V όπως και την εντυπωσιακή πρακτικότητα με χώρο αποσκευών που αγγίζει τα 1648 λίτρα. Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται επίσης με διαιρούμενα 60/40 πίσω καθίσματα και με μηχανισμό εύκολης αναδίπλωσης, τα οποία πέφτουν τελείως με μία κίνηση. Τραβώντας απλά μία λαβή, το CR-V μπορεί να μεταμορφωθεί από πενταθέσιο επιβατικό σε πολυμορφικό όχημα μεταφοράς φορτίων.

Ο κινητήρας
Είναι ο ελαφρύτερος κινητήρας πετρελαίου στην κατηγορία του. Ο 1.6 i-DTEC της Honda αποτελείται από αλουμινένια κυλινδροκεφαλή που εδράζεται σε ένα αλουμινένιο μπλοκ ανοικτού τύπου και ζυγίζει 47κιλά λιγότερο από τον 2.2 i-DTEC της Honda. Κάθε εξάρτημα έχει επανασχεδιαστεί με γνώμονα την ελαχιστοποίηση του βάρους και των διαστάσεων, ενώ οι προηγμένες τεχνικές παραγωγής έχουν συμβάλλει στην περαιτέρω μείωση του βάρους. Το πάχος των τοιχωμάτων των κυλίνδρων έχει μειωθεί στα 8 χιλ., συγκριτικά με τα 9 χιλ. του 2.2 i-DTEC, στοιχείο που αποτελεί εξαιρετικό επίτευγμα για κινητήρα diesel. Επιπλέον, ελαφρύτερα έμβολα και μπιέλες έχουν χρησιμοποιηθεί στον 1.6-litre i-DTEC.

Σύστημα Μετάδοσης
Το CR-V 1.6 i-DTEC χρησιμοποιεί το ίδιο ελαφρύ και συμπαγές σύστημα μετάδοσης που παρουσιάστηκε στο Civic 1.6 i-DTEC. Αυτό το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είναι 7 κιλά ελαφρύτερο από το αντίστοιχο σύστημα του 2.2 i-DTEC βοηθώντας τον κινητήρα στην παραγωγή μέγιστης ροπής 300 Nm.

Ανάρτηση.
Το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με την ίδια εμπρός ανάρτηση με γόνατα McPherson και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με τα υπόλοιπα μοντέλα CR-V. Κάποιες βελτιώσεις έγιναν στις ρυθμίσεις των εμπρός αποσβεστήρων και στα πίσω σάιλεντμπλοκ με σκοπό τη μείωση των κλίσεων του αμαξώματος, τη διατήρηση της ευστάθειας σε υψηλές ταχύτητες και τη βελτίωση της οδηγικής άνεσης. Προκειμένου να εξασφαλίζει άμεση απόκριση, εγγυημένο έλεγχο και μέγιστο χώρο αποσκευών, το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με έναν πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων.

Σύστημα διεύθυνσης.
Το CR-V 1.6 i-DTEC διαθέτει σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση Motion Adaptive (MA-EPS). Το προηγμένο σύστημα συνεργάζεται με το Vehicle Stability Assist (VSA) της Honda για την ανίχνευση της απώλειας ευστάθειας του οχήματος σε ολισθηρές συνθήκες και ενεργοποιεί άμεσα ένα σύστημα στο τιμόνι που παροτρύνει τον οδηγό να στρίψει προς τη σωστή κατεύθυνση.

ΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Διακόπτης ECON. Για μέγιστη απόδοση, πιέζοντας το διακόπτη ECON στο ταμπλό βελτιώνεται η απόδοση του συστήματος κλιματισμού (AC), ανάλογα με τις συνθήκες όπως η θερμοκρασία και η υγρασία. Αυτό ελέγχει το συμπιεστή και μειώνει την τάση του ανεμιστήρα, περιορίζοντας έτσι το φορτίο στον κινητήρα και μειώνοντας την κατανάλωση.

ECO Assist. Το ECO Assist βελτιστοποιεί την απόδοση του καυσίμου ελαχιστοποιώντας τις διαφορές στην κατανάλωση που προκαλούνται από τα διαφορετικά στυλ οδήγησης. Το σύστημα χρησιμοποιεί φωτισμό στο ταχύμετρο υποδεικνύοντας πώς το οδηγικό στυλ επηρεάζει την κατανάλωση. Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί μπορούν να πετυχαίνουν βέλτιστη οικονομία καυσίμου σε καθημερινές συνθήκες, παρέχοντας στο CR-V 1.6 i-DTEC αυτονομία μέχρι 1.289 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου.

Ο φωτισμός του ταχύμετρου γίνεται λευκός όταν το όχημα κινείται στο ρελαντί και παραμένει λευκός στην ξαφνική επιτάχυνση και επιβράδυνση. Γίνεται πράσινος εάν η οδήγηση είναι οικονομική. Σε ήπια επιτάχυνση και επιβράδυνση, όταν ο οδηγός υπερβαίνει ελαφρώς το βέλτιστο επίπεδο γκαζιού ο φωτισμός του ταχύμετρου γίνεται κίτρινος-πράσινος.

Idle Stop. Το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με το σύστημα Idle Stop της Honda στάνταρ. Αυτό μειώνει τη συνολική κατανάλωση καυσίμου κατά 5 γρ./χλμ. περίπου, συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών CO2 στα 119 γρ./χλμ.*. Όταν ο οδηγός σταματά και επιλέγει νεκρά, ο κινητήρας απενεργοποιείται αυτόματα με την απελευθέρωση του συμπλέκτη και με την επιλογή μιας σχέσης γίνεται άμεση επανεκκίνηση.

[accordion close=”1″ title=”ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ – ΠΟΙΟΤΗΤΑ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ”] – Εργονομικό, ευρύχωρο εσωτερικό
– Φινίρισμα υψηλής ποιότητας
– Βελτίωση χαρακτηριστικών NVH
– ‘Ευφυής ενσωματωμένη’ Οθόνη Πολλαπλών Πληροφοριών 5” – Multi-Information Display (i-MID)
– Εύκολη αναδίπλωση διαιρούμενων 60/40 πίσω καθισμάτων με μία κίνηση

Στοχεύοντας σε μία ζωηρή αλλά ξεκούραστη οδηγική εμπειρία, η δημιουργία ενός ευρύχωρου, άνετου και εργονομικού cockpit ήταν βασικό στοιχείο στα σχέδια εξέλιξης του CR-V. Αφού ορίστηκε ο χώρος, επόμενος στόχος ήταν η δημιουργία ενός οδηγικού περιβάλλοντος όπου τα βασικά χειριστήρια είναι κατανεμημένα σε δύο ζώνες. Η ‘‘ζώνη πληροφοριών οδηγού’ – ‘Driver Interface Zone’ επιτρέπει στον οδηγό να εστιάζει στο δρόμο και εμφανίζει κρίσιμες πληροφορίες πίσω από το τιμόνι, εκεί που είναι στραμμένο το βλέμμα του. Στη δεξιά πλευρά η ‘Ζώνη Πληροφοριών’ – ‘Information Interface Zone’ περιλαμβάνει χειριστήρια και πληροφορίες, με την Multi-Information Display (i-MID) 5” στο κέντρο. Η ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού ως προς το ύψος και την απόσταση, έχει εύρος ρύθμισης 40 χιλ. προς κάθε κατεύθυνση, 10mm παραπάνω από πριν. Το ύψος του καθίσματος μπορεί να ρυθμιστεί σε εύρος 50 χιλ., βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο CR-V. Μία αύξηση 10 χιλ. στις ρυθμίσεις του ύψους του τιμονιού και του καθίσματος διασφαλίζει την ιδανική θέση οδήγησης για τους περισσότερους οδηγούς.

Η υψηλή ποιότητα και ευελιξία του εσωτερικού αναδεικνύονται περαιτέρω από μία ολοκληρωμένη γκάμα εξοπλισμού. Στην καμπίνα, την προσοχή προσελκύει η ‘ οθόνη πολλαπλών λειτουργιών’ 5” Multi-Information Display (i-MID), που ελέγχει το ηχοσύστημα (συμπεριλαμβανομένου του ραδιοφώνου DAB όπου υπάρχει), το τηλέφωνο και το σύστημα πλοήγησης HDD (όπου υπάρχει). Στάνταρ είναι επίσης το αναγνωρισμένο ECON mode της Honda και το σύστημα Eco Assist, το οποίο συμβουλεύει τους οδηγούς για το πώς το οδηγικό τους στυλ επηρεάζει την κατανάλωση.
Για την επίτευξη ενός αθόρυβου περιβάλλοντος στο εσωτερικό, ηχομονωτικό υλικό τοποθετήθηκε στο πάτωμα κάτω από την καμπίνα των επιβατών, ενώ ηχοαπορροφητικό υλικό τοποθετήθηκε στην πίσω πόρτα, στους πίσω θόλους των τροχών, στα πλαίσια θυρών, στο εμπρός τροπέτο και στο καπό. Οι πόρτες φέρουν επίσης διπλές τσιμούχες. Αποτέλεσμα: μείωση 3dB στους θορύβους της καμπίνας συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V.

Ευρύχωρο εσωτερικό

Το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με σύστημα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων με μία κίνηση. Τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα 60/40 αλλά πέφτουν τελείως τραβώντας απλά μία χειρολαβή. Έτσι το CR-V μεταμορφώνεται σε ένα ευέλικτο όχημα μεταφορών που παραμένει στην κορυφή των C-SUV για τη χωρητικότητά του (1648 λίτρα) με ρεζέρβα κανονικών προδιαγραφών (1669 με ρεζέρβα μικρών διαστάσεων). Ακόμα και με τα καθίσματα σε όρθια θέση, το CR-V έχει χώρο αποσκευών 589 λίτρα – αρκετό για τέσσερις τσάντες του γκολφ ή τρεις μεγάλες βαλίτσες.
Μεγαλύτερη άνεση προσφέρει ένα χαμηλότερο κατά 25 χιλ. σκαλοπάτι φόρτωσης στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου, που παρέχει πρόσβαση σε ένα χώρο φόρτωσης μακρύτερο κατά 140 χιλ., στα 1570 χιλ.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Η φιλοσοφία της Honda ήταν ανέκαθεν ‘man-maximum, machine minimum’ και η 4η γενιά καταδεικνύει αυτά τα χειροπιαστά οφέλη μειώνοντας τις συνολικές διαστάσεις, αλλά χωρίς να θίγεται ο εσωτερικός χώρος. Το παρμπρίζ μετακινήθηκε προς τα εμπρός κατά 60 χιλ. (μέτρηση από το κάτω τμήμα) σε σχέση με το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου. Σαν αποτέλεσμα, μειώθηκαν οι διαστάσεις του χώρου του κινητήρα. Η συγκεκριμένη λύση προσφέρει και άλλα πλεονεκτήματα, βελτιώνοντας τα εξωτερικά άκρα του CR-V και αυξάνοντας το επίπεδο πληροφόρησης και την αυτοπεποίθηση του οδηγού. Προστέθηκαν δε φώτα ημέρας LED στάνταρ και LED φώτα πίσω.

Αεροδυναμική

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα στοιχεία του CR-V, η μορφή και η λειτουργικότητα συμβαδίζουν με την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Η υιοθέτηση ενός επίπεδου κάτω μέρους πατώματος και ανάγλυφων θόλων τροχών έχει εξομαλύνει τη ροή αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, ενώ μία μακριά οροφή σε συνδυασμό με τον αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο εμπρός προφυλακτήρα και την πίσω αεροτομή βοηθούν στη διαχείριση της ροής αέρα πάνω από το αμάξωμα. Έτσι μειώθηκε ο συντελεστής οπισθέλκουσας (αεροδυναμικής) κατά 6,5% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V προς όφελος των επιδόσεων, της οικονομίας καυσίμου και των μειωμένων ρύπων.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

– Πέντε αστέρια Euro NCAP για το CR-V
– Vehicle Stability Assist με Traction Control (σύστημα ευστάθειας και πρόσφυσης)
– Motion-Adaptive Electric Power Steering (ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης με πολλές λειτουργίες)
– Trailer Stability Assist (σύστημα υποβοήθησης ρυμούλκησης)
– ABS με Emergency Stop System
– Advanced Compatibility Engineering Body Structure
– Pedestrian Injury Mitigation Design (δομή μπροστινού μέρους με σχεδίαση για την προστασία των πεζών)
– Αερόσακοι εμπρός, πλευρικοί και οροφής
– Whiplash mitigation system (κάθισμα που μετριάζει τους τραυματισμούς του αυχένα)
– Βάσεις παιδικών καθισμάτων ISOFIX

ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ CR-V

– Τέταρτη γενιά μοντέλου
– Παγκόσμιο μοντέλο, πωλείται σε 160 χώρες, οι συνολικές πωλήσεις ξεπερνούν τα 5 εκατομμύρια
– Ευρωπαϊκό μοντέλο, παράγεται στην Ευρώπη από το 2000

Το Honda CR-V παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1995 και ήταν το πρώτο μοντέλο μιας σύγχρονης γενιάς ‘soft roaders’. Έγινε σημείο αναφοράς μιας ραγδαία αναπτυσσόμενης κατηγορίας λόγω πρακτικών διαστάσεων και άριστης χρηστικότητας. Το CR-V σχεδιάστηκε κυρίως για χρήση στο δρόμο, αλλά με το στυλ ενός SUV και την ποιότητα που οι πελάτες προσδοκούν από ένα Honda. Οι πωλήσεις ξεκίνησαν στην Ευρώπη το 1997 και το CR-V έγινε αμέσως το αγαπημένο των καταναλωτών. Η παραγωγή CR-V Ευρωπαϊκών προδιαγραφών ξεκίνησε στο εργοστάσιο της Honda στο Swindon της Βρετανίας το 2000.

Η δεύτερη γενιά CR-V που παρουσιάστηκε το 2001 και δανείστηκε πολλά στοιχεία από το πρώτο μοντέλο, προσέφερε βελτιωμένες επιδόσεις και κατανάλωση χάρη στο νέο δίλιτρο βενζινοκινητήρα 2.0 i-VTEC. Προσέφερε περισσότερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, αλλά και καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά εξαιτίας ενός 4×4 και το ‘on demand’ συστήματος Real Time Dual Pump 4WD, το οποίο τοποθετήθηκε στο στάνταρ εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις. Ο πετρελαιοκινητήρας i-CTDi χρησιμοποιήθηκε στην γκάμα του CRV το 2005, προσφέροντας ακόμη καλύτερες επιδόσεις και ροπή αλλά και πιο απολαυστική οδήγηση.

Το 2007 κυκλοφόρησε η τρίτη γενιά CR-V η οποία έκανε ακόμη πιο ελκυστικό το μικρό SUV της μάρκας. Πιο χαμηλό, πιο κοντό και με μεγαλύτερο πλάτος από τους προκατόχους του, προσέφερε βελτιωμένα χαρακτηριστικά στην άσφαλτο χωρίς να θυσιάζει την πρακτικότητα. Ήταν το πρώτο SUV με κάθετο άνοιγμα της πίσω πόρτας, κάτι που έγινε εφικτό με την αφαίρεση της ρεζέρβας από την πίσω πόρτα. Ένα facelift το 2009 συνέπεσε με την εισαγωγή της νέας γενιάς του i-DTEC diesel και το συνδυασμό – για πρώτη φορά στο CR-V – ενός πετρελαιοκινητήρα με αυτόματο κιβώτιο.

Η πρακτικότητα, η φινέτσα και η ποιότητα παραμένουν οι βασικές αξίες και της 4ης γενιάς του CR-V. Σημαντικές βελτιώσεις έδωσαν τη δυνατότητα για χαμηλότερο λειτουργικό κόστος αλλά και μειωμένες εκπομπές CO2. Πάνω από πέντε εκατομμύρια CR-V έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο από το 1995 που κυκλοφόρησε. Το CR-V είναι ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις SUV στον κόσμο καθώς διατίθεται σε 160 χώρες συμπεριλαμβανομένων και αυτών της γηραιάς ηπείρου.[/accordion]

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!