NEA

Σε πρώτη προβολή το Volkswagen Golf R!

2014 Volkswagen Golf R (4)

Με το GTI να κυκλοφορεί εδώ και μερικές εβδομάδες στους ελληνικούς δρόμους η VW έδωσε στη δημοσιότητα και επισήμως τα πρώτα στοιχεία για την  ισχυρότερη έκδοση Golf R.

2014 Volkswagen Golf R (1)Όπως είχε διαρρεύσει, το ταχύτερο Golf παραγωγής εξοπλίζεται με δίλιτρο τούρμπο τετρακύλινδρο TSI που αποδίδει 300 PS, δηλ. 30 περισσότερους από το απερχόμενο μοντέλο. Η μέγιστη ισχύς εμφανίζεται ανάμεσα στις 5.500 και στις 6.200 rpm με την ροπή να φτάνει τα 380 Nm στις 1.800 με 5.500 rpm. Έτσι, τα 0-100 km/h πετυχαίνονται σε 5,1 sec (4,9 με DSG-6), η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, η εκπομπή CO2 είναι 159 g/km ενώ η μέση τυποποιημένη κατανάλωση 7,1 lt/100km.

2014 Volkswagen Golf R (3)Σε σχέση με το Golf GTI υπάρχουν διάφορες βελτιώσεις στο μοτέρ όπως νέα κυλινδροκεφαλή, νέες βαλβίδες εξαγωγής με νέα έδρανα και ελατήρια, στο σύστημα ψεκασμού και στην υπερτροφοδότηση. Εδώ να τονίσουμε πως ο ψεκασμός γίνεται από διπλά μπεκ συνδυάζοντας τα οφέλη του άμεσου ψεκασμού και του ψεκασμού πολλαπλών σημείων. Μία ιδέα που είδαμε για πρώτη φορά από την Toyota στο GT86 (για την ακρίβεια από το Lexus GS450h) και εν συνεχεία στο πρόσφατο 1.8 TFSI της Audi και γενικότερα του ομίλου VW.

Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα τετρακίνησης 4MOTIOΝ το οποίο διαθέτει ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη Haldex 5ης γενιάς ενώ την μετάδοση αναλαμβάνει μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή προαιρετικά διπλού συμπλέκτη DSG με επίσης 6 σχέσεις. Το σύστημα EDS (Electronic Differential Locks) επενεργεί και στους τέσσερις τροχούς ενώ το εξελιγμένο XDS+ επιβραδύνει όποτε χρειαστεί τον εσωτερικό τροχό στην διάρκεια στροφής προσομοιώνοντας την λειτουργία ενός μπλοκέ. Το σύστημα ESP+ πέρα από την διακριτική του σπορ λειτουργία διαθέτει και επιλογή με πλήρη απενεργοποίηση.

2014 Volkswagen Golf R (2)Το νέο Golf R μπορεί να συνδυαστεί με την ανάρτηση DCC που περιλαμβάνει ενεργά αμορτισέρ τριών ρυθμίσεων (Normal, Sport, Comfort) ενώ υπάρχουν και τα προγράμματα Race και Eco προσαρμόζοντας ανάλογα π.χ. την χαρτογράφηση του μοτέρ, την λειτουργία του DSG, την απόσβεση της ανάρτησης, την αίσθηση του τιμονιού, τη απόκριση του γκαζιού κ.λπ. Ενισχυμένα είναι και τα φρένα με τις μαύρες δαγκάνες με εμπρός δίσκους 30×340 mm (πλάτοςxδιάμετρος) και πίσω 22×310 mm.

«Kοντύτερη» είναι και η κρεμαγιέρα με μεταβλητό λόγο με 2,1 στροφές τιμονιού όταν τα απλά Golf έχουν 2,75. Οπτικά το κορυφαίο Golf ξεχωρίζει από τους ειδικά σχεδιασμένους προφυλακτήρες με τα ενσωματωμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, τις φούστες στα μαρσπιέ αλλά και τις μεγάλες ζάντες 18 ιντσών με τα λάστιχα της διάστασης 225/40. Ειδικά για την περίσταση είναι και τα LED φώτα ημέρας μαζί με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα, τα διακοσμητικά σε look ανθρακονημάτων, τα πεντάλ αλλά και ο παραδοσιακός μπλε φωτισμός.

To νέο VW Golf R θα κάνει επίσημη και παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Φρανκφούρτης με τις πωλήσεις να ξεκινούν από 38.325€ στην Γερμανία ως μια ένδειξη από πλευράς τιμής και για την χώρα μας.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button