NEA

McLaren P1, 13 νούμερα που ίσως να μην ξέρετε!

McLaren_P1_high_lights (3)

Υπάρχουν μερικοί αριθμοί που μπορούν να πουν πολλά για ένα από τα ισχυρότερα supercars που έχουν κατασκευαστεί ποτέ…

Ένα supercar όπως είναι η McLaren P1 θα μας απασχολεί αρκετές φορές καθώς όχι μόνο αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα υπεραυτοκίνητα των τελευταίων ετών αλλά είναι και το μοντέλο που μπορεί να δει στα ίσα την LaFerrari και την Porsche 918 Spyder. Πάντως, ο Bruce McLaren μπορεί να αναπαύεται περήφανος καθώς η εταιρία που ίδρυσε συνεχίζει με μία κατασκευή αντάξια της φήμης της (με ισχύ 916 PS και 0-300 σε 16,5 sec) όπως δείχνουν και οι παρακάτω αριθμοί…

McLaren_P1_high_lights (18)90=> Είναι τα κιλά που ζυγίζει το πλαίσιο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και που η McLaren το αποκαλεί MonoCage.

3,2=> H εξοικονόμηση βάρους είναι πολύ σημαντική σε ένα supercar, ειδικά στην P1. Έτσι, το παρμπρίζ έχει διατομή μόλις 3,2 mm μαζί με ένα φιλμ από πολυμερές με αποτέλεσμα να είναι 0,1 mm πιο λεπτό και 3,5 kg ελαφρύτερο από εκείνο της McLaren 12C.

McLaren_P1_high_lights (1)600=> Είναι σε κιλά το κάθετο αεροδυναμικό φορτίο που αναπτύσσεται στη πίσω πτέρυγα όταν αυτή έχει εκταθεί πλήρως στα 300 mm με γωνία 29 μοίρες και με ταχύτητα στα 257 km/h.

980=> Είναι οι βαθμοί Κελσίου που φτάνει ο αέρας που γυρίζει τις λεπίδες του τούρμπο.

McLaren_P1_high_lights (7)90=> Ο V8 3.8 κινητήρας είναι 90% καινούργιος από το μοτέρ που χρησιμοποιείται στην 12C με αλλαγές στο σύστημα καυσίμου, στην κυλινδροκεφαλή, στην σχεδίαση του μπλοκ, στην μετάδοση, στην υπερτροφοδότηση κ.λπ. Η μεγαλύτερη πρόκληση για τους μηχανικούς ήταν η υπερθέρμανση διαφόρων μερών.

McLaren_P1_high_lights (11)10,5=> Είναι τα κιλά κάθε καθίσματος που σύρεται και έχει ρύθμιση της πλάτης έως 28 μοίρες.

96=> Τόσο ζυγίζει η μπαταρία από 56 στοιχεία με διάρκεια ζωής στα 10 χρόνια. Προσφέρει ηλεκτρική ενέργεια στην P1 που μπορεί να κινηθεί ως EV για μέγιστη απόσταση περίπου 10 km αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπεράσει τα περίπου 160 km/h. Ότι πρέπει για μια βόλτα μέχρι το… σούπερ-μάρκετ!

McLaren_P1_high_lights (5)26=> To σύστημα IPAS (Instant Power Assist System) λειτουργεί σαν υβριδικό boost και σαν τα KERS (ERS από τη νέα σεζόν) των μονοθεσίων της F1. Ο ηλεκτροκινητήρας ζυγίζει 26 kg, είναι δύο φορές ισχυρότερος από ένα KERS και παράγει ισχύ 180 PS.

1,5=> Τόσα κιλά εξοικονομούνται από την επιλογή να μην χρησιμοποιηθεί μια ειδική λάκα στο ταμπλό.

McLaren_P1_high_lights (10)375=> Τόσα είναι τα αυτοκίνητα που θα κατασκευάσει συνολικά η McLaren μέχρι τα μέσα του 2015.

2=> Είναι η «πλώρη» και η «πρύμνη» της P1 που συγκολλούνται στο βασικό κλωβό. Τα 2 μέρη αποτελούνται από ανθρακονήματα και είναι τόσο ελαφριά σε βάρος που μπορεί να τα σηκώσει ένα ανθρώπινο χέρι.

McLaren_P1_high_lights (12)2=> Τα φρένα της Akebono είναι από κεραμικούς δίσκους που επιβραδύνουν 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω και οι προδιαγραφές τους είναι ανάλογες ενός αγωνιστικού που συμμετέχει στο Le Mans παράγοντας 2g επιβράδυνσης.

194=> Χάρη στην δυνατότητα καθαρής ηλεκτροκίνησης η εκπομπή CO2 μειώνεται στα 194 g/km και σε αντίστοιχα επίπεδα με ένα τρίλιτρο SUV.

McLaren_P1_high_lights (2)

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button