NEA

Διπλό τούρμπο για τον VTEC του Honda NSX!

Honda-NSX-new-details-2014 (4)

Honda-NSX-new-details-2014 (3)Μετά την τριπλέτα των υβριδικών hypercars (LaFerrari, McLaren P1, Porsche 918 Spyder) το Honda NSX είναι το επόμενο σημαντικότερο γεγονός. Και μετά την ανακοίνωση της ιαπωνικής εταιρίας σχετικά με τους VTEC TURBO κινητήρες, στην έκθεση του Τόκιο έχει διαρρεύσει πως ο V6 του NSX θα είναι άμεσου ψεκασμού και αντί για ατμοσφαιρικός θα διαθέτει διπλό τούρμπο που θα βρίσκεται ανάμεσα στα δύο σκέλη του κινητήρα.

Κατά τα υπόλοιπα να υπενθυμίσουμε πως το NSX θα είναι υβριδικό. Η Honda έκανε την αρχή λανσάροντας το πρώτο υβριδικό με μηχανικό κιβώτιο (το νέο CR-Z) και πλέον η Honda έχει ως στόχο να κατασκευάζει υβριδικά που να είναι πιο απολαυστικά στην οδήγηση.

Honda-NSX-new-details-2014 (1)Μάλιστα, οι Ιάπωνες είναι από τους πλέον ειδικούς στην τετρακίνηση και ας μην το διαφημίζουν όσο θα έπρεπε, όπως το σούπερ σύστημα SH-AWD με ηλεκτρομαγνητικά πολύδισκα συμπλεκτάκια σε κάθε πίσω ημιαξόνιο. Στο ίδιο μοτίβο κινείται και η προηγμένη Sport Hybrid-AWD τετρακίνηση του επερχόμενου NSX.

Στο SH-AWD (εδώ το 1ης γενιάς) νέας γενιάς τους εμπρός τροχούς θα κινούν δύο ηλεκτροκινητήρες συνθέτοντας ένα είδος καλωδιακής τετρακίνησης. Αξιοσημείωτο είναι πως το NSX θα έχει τρεις συνολικά ηλεκτροκινητήρες όπου ο τρίτος και μεγαλύτερος θα βρίσκεται παράλληλα και ανάμεσα σε ένα νέας γενιάς V6 κινητήρα άμεσου ψεκασμού και σε ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που θα έχει πιθανώς επτά σχέσεις.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button