GP Βραζιλίας, επιτέλους… τελείωσε!

FORMULA 1 - Brazilian GP

Ο φετινός μονόλογος της Red Bull και του Sebastian Vettel έφτασε στο τέλος του με την ολοκλήρωση του  πρωταθλήματος…

Έπεσε και τυπικά η αυλαία για το πρωτάθλημα της F1 στην Βραζιλία όπου ο Sebastian Vettel φρόντισε να προσθέσει επιπλέον «πόντους» στα ρεκόρ του με pole position και νίκη στο Interlagos (αυτή ήταν η 13η και 9η συνεχόμενη). Μεγάλη συγκίνηση για τον τελευταίο αγώνα του Mark Webber στην F1 ο οποίος μας χάρισε ασυνήθιστα στιγμιότυπα οδηγώντας μονοθέσιο δίχως να φορά κράνος και εκνευρισμός (έφαγε και μια… τούμπα στο βάθρο!) για τον Massa από την ποινή που του επιβλήθηκε πατώντας σε λευκή διαγράμμιση. Ο Massa από του χρόνου θα αγωνίζεται στην Williams, ο Raikkonen στην Ferrari μαζί με τον Alonso, ο Ricciardo στην Red Bull ενώ αναμένονται εξελίξεις τις επόμενες εβδομάδες.

FORMULA 1 - Brazilian GPΤο βλέμμα των ομάδων είναι ήδη στραμμένο στην επόμενη σεζόν όπου θα υπάρξουν μεγάλες αλλαγές με την μεγαλύτερη όλων την αντικατάσταση των V8 ατμοσφαιρικών με V6 τούρμπο 1.600 cc για τους οποίους έχουμε γράψει ήδη σε αναλυτικό άρθρο. Οι καινούργιοι κινητήρες -μπορείτε να ακούσετε αυτούς της Honda και της Mercedes– θα παίξουν καθοριστικό ρόλο τόσο με την ισχύ και τα χαρακτηριστικά απόδοσής τους, όσο και με τον τρόπο που θα προσαρμοστούν στα πλαίσια, καθώς οι διαστάσεις αλλά και το βάρος είναι αυξημένα.

FORMULA 1 - Brazilian GPΕιδικοί, όπως ο Ross Brown, βλέπουν το πλεονέκτημα των αμιγώς εργοστασιακών ομάδων να αυξάνεται έναντι σε αυτές που απλά αγοράζουν κινητήρες. Και αυτό διότι η FIA έχει μια προδιαγραφή για κάθε κατασκευαστή κινητήρων (Renault, Mercedes, Ferrari και Honda) οπότε αυτοί έχουν τη δυνατότητα να τους προσαρμόζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα δικά τους πλαίσια.

FORMULA 1 - Brazilian GPΟι ομάδες που αγοράζουν κινητήρες παίρνουν το «πακέτο» έτοιμο και πρέπει αυτοί να προσαρμοστούν πάνω στα συγκεκριμένα δεδομένα του, οπότε αναμενόμενο είναι οι ελευθερίες τους να είναι σαφώς μικρότερες. Έχουν τη δυνατότητα, πάντα σύμφωνα με τους κανονισμούς να αλλάξουν την πολλαπλή εξαγωγής και να την προσαρμόσουν στα δικά τους (χωροταξικά κυρίως) δεδομένα, αλλά από την άλλη οι ίδιοι κανονισμοί απαγορεύουν οποιαδήποτε μετατροπή επιφέρει μεταβολή στην απόδοση του κινητήρα.

Για αυτά και άλλα πολλά θα μιλήσουμε προσεχώς για αυτό ας επιστρέψουμε για το τι έγινε στην Βραζιλία όπου παρακάτω θα βρείτε την πρώτη 10άδα ενώ εδώ μπορείτε να δείτε την τελική και γενική κατάταξη των οδηγών και κατασκευαστών για το πρωτάθλημα της Formula το 2013. Όπως κάθε φορά η επόμενη σεζόν ξεκινά τον Μάρτιο…

1. Sebastian Vettel (Red Bull Racing-Renault)
2. Mark Webber (Red Bull Racing-Renault)
3. Fernando Alonso (Ferrari)
4. Jenson Button McLaren-Mercedes
5. Nico Rosberg (Mercedes)
6. Sergio Perez (McLaren-Mercedes)
7. Felipe Massa (Ferrari)
8. Nico Hulkenberg (Sauber-Ferrari)
9. Lewis Hamilton (Mercedes)
10. Daniel Ricciardo (STR-Ferrari)

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close