ΑΓΩΝΕΣ

Red Bull, ο V8 άφησε την τελευταία του ανάσα!

Στο σχετικό βίντεο φαίνεται η τελευταία φορά που παίρνει μπροστά ο V8 στην RS27. O Ecclestone, πάντως, εξακολουθεί να πιστεύει πως οι V6 είναι ένα λάθος…

Οι νέοι κινητήρες στην F1 θα είναι από τη νέα σεζόν υπερτροφοδοτούμενοι V6 με χωρητικότητα 1.600 cc και θα αποδίδουν έως 900 PS με αρωγό το ισχυρότερο E-KERS. Ωστόσο, ο Bernie Ecclestone υποστηρίζει σθεναρά πως οι τούρμπο V6 είναι μια κακή ιδέα που θα επιβαρύνει οικονομικά τις ομάδας. «Πιστεύω πως είναι λάθος και δεν θα αλλάξει πολλά στην Formula 1. Έχουμε κάνει πολλές αλλαγές κανονισμών και παραμένει το ίδιο σπορ» δήλωσε σε ισπανική εφημερίδα ο 83χρονος. «Αλλά όταν έχεις κάτι που ακούγεται μια χαρά γιατί να το αλλάξεις;» λέει συνεχίζοντας.

Φυσικά αναφέρεται στον ήχο που θα βγάζουν οι νέοι κινητήρες γιατί θα υπάρχουν δύο κύλινδροι με μέγιστο όριο στις 15.000 rpm (αντί 17.000) και με μονή εξάτμιση (αντί για δύο). Στον Ecclestone δεν αρέσει ο ήχος των V6 και πιστεύει πως την ίδια άποψη θα έχουν και οι θεατές (εδώ μπορείτε να ακούσετε της Honda και της Mercedes).

Σύμφωνα με νέα στοιχεία η μέγιστη ιπποδύναμη με πλήρη ηλεκτρική υποστήριξη θα ξεπερνά τους 750 PS και θα φτάνουν τους 900 PS κατά τη διάρκεια των προκριματικών και τους 800 PS τουλάχιστον στον αγώνα. Με λίγα λόγια τα μονοθέσια αναμένεται να είναι 40 άλογα ισχυρότερα στον αγώνα σε σχέση με τους V8 ενώ η ροπή που ήταν περίπου στα 350 Nm θα αυξηθεί στα 600 Nm με ταυτόχρονη μείωση κατανάλωσης έως 30%.

Μια ακόμη σημαντική λεπτομέρεια έχει να κάνει με το σύστημα ERS-Κ (Energy Recovery System) το οποίο όπως έχουμε πει στο caroto.gr θα προσφέρει ηλεκτρική υποβοήθηση για 33,3 sec (αντί για 6) ενώ δεν θα υπάρχει διακόπτης για την ενεργοποίηση του συστήματος το οποίο θα εμπλέκεται αυτόματα όταν ο πιλότος πατήσει πιο βαθιά το γκάζι (κάτι σαν kick down!). Οι τελευταίες πληροφορίες βασίζονται σε διάφορα δημοσιεύματα του ξένου Τύπου και μέχρι τον Μάρτιο ενδέχεται να υπάρξουν διάφορες αλλαγές αλλά θεωρείτε σχεδόν αμετάβλητη η νόρμα που έχει ανακοινώσει η FIA και που έχουμε αναλύσει σε σχετικό άρθρο.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button