ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Κιβώτιο Honda i-DCD με τεχνολογία Schaeffler!

doppelkupplung trocken x1pa honda geschnitten

Η τεχνολογία Schaeffler για την εξελιγμένη μετάδοση διπλού συμπλέκτη της Honda i-DCD για μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, μειωμένες εκπομπές ρύπων CO2 και αυξημένη οδηγική ευχαρίστηση.

Η Schaeffler συνέβαλε στην εξέλιξη του έξυπνου συστήματος μετάδοσης διπλού συμπλέκτη (i-DCD) που λάνσαρε η Honda σαν ένα μόνο κομμάτι της νέας γενιάς για την τεχνολογία μετάδοσης κίνησης. Αυτό το σύστημα έκανε το ντεμπούτο του σε μία νέα πλατφόρμα για υβριδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο και το πρώτο αυτοκίνητο που θα βγει στην αγορά είναι το Honda Fit Hybrid, το οποίο παρουσιάστηκε το Σεπτέμβρη. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι εντυπωσιακό αναφορικά με τις επιδόσεις του στους τομείς της κατανάλωσης καυσίμου συγκριτικά με τα άλλα υβριδικά αυτοκίνητα που διατίθενται στην Ιαπωνική αγορά. Ένα από τα σημαντικά στοιχεία του κιβωτίου ταχυτήτων i-DCD είναι η καινοτόμα μετάδοση διπλού συμπλέκτη που εξελίχθηκε με συνεργασία των μηχανικών της Honda και της Schaeffler.

Schaeffler Honda i-DCD - Υδροστατικός ενεργοποιητής συμπλέκτη HCA από τη LuKΟ συνδυασμός της τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη και των υβδριδικών στοιχείων είναι ένα νέο χαρακτηριστικό: η 7-τάχυτη μετάδοση διπλού συμπλέκτη έχει ενσωματωμένο έναν υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 22 kW, ο οποίος επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διανύσει μια απόσταση 3.5 χιλιομέτρων σε απόλυτα ηλεκτρική λειτουργία. Ο συνδυασμός αυτής της αποδοτικής τεχνολογίας μετάδοσης με υβριδικό σύστημα κίνησης ανοίγει νέες ευκαιρίες στα συστήματα μετάδοσης και και καλύπτει ένα μεγάλο εύρος συνθηκών οδήγησης. Από τη LuK (μάρκα του ομίλου Schaeffler με τα κεντρικά  γραφεία να βρίσκονται στο Bühl της Γερμανίας) παρέχονται για το νέο σύστημα i-DCD της Honda ο αποσβεστήρας, ο διπλός συμπλέκτης, οι ενεργοποιητές για το συμπλέκτη, ο ενεργοποιητής για την αλλαγή των ταχυτήτων καθώς και το λογισμικό για τον έλεγχο τους.

iDCD για βέλτιση κατανάλωση και οδηγική απόλαυση. Το σύστημα i-DCD διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής απόδοσης και ένα σύστημα με ξηρό διπλό συμπλέκτη (DCT) με 7 ταχύτητες. Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, το σύστημα εναλλάσσεται μεταξύ των τριών συστημάτων οδήγησης, τον ηλεκτροκινητήρα, το υβριδικό σύστημα ή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ανοιγοκλείνοντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή τον ηλεκτροκινητήρα. Το σύστημα προσφέρει την επιλογή της χρήσης του ηλεκτροκινητήρα για την εκκίνηση του κινητήρα και την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες.

Σε αντίθεση, o βενζινοκινητήρας με το DCT χρησιμοποιείται σε καταστάσεις πιο δυναμικής οδήγησης και σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Αυτό έχει πλεονεκτήματα αναφορικά με την ενεργειακή απόδοση και έχει θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές ρύπων CO2. Στην επιβράδυνση, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποσυμπλέκεται, επιτρέποντας στον ηλεκτροκινητήρα να μεγιστοποιήσει την απόδοση του στην ανάκτηση ενέργειας πέδησης. Ανάλογα με τη μορφοποίηση και την εφαρμογή, είναι πιθανό επίσης να λειτουργούν ταυτόχρονα και τα δύο συστήματα με σκοπό τη βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών οδήγηση. Ταυτόχρονα, καλύπτεται η απαίτηση του πελάτη για “ευχαρίστηση στην οδήγηση”.

SMS==> Διαβάστε για την επίσκεψη του caroto.gr στις εγκαταστάσεις της Schaeffler!

Από την περιοχή για την περιοχή και από την περιοχή για ένα παγκόσμιο δίκτυο. Η Schaeffler προσφέρει μία μεγάλη γκάμα τεχνολογιών για τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Βασισμένες στη στρατηγική διαφοροποίησης της Schaeffler, οι λύσεις εκτείνονται από τη βελτιστοποίηση της μετάδοσης για οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και διαφορετικές προσεγγίσεις για προϊόντα μετατροπής της μετάδοσης σε υβριδική μέχρι τεχνολογίες για ηλεκτροκίνηση.

Η Schaeffler έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο 40 κέντρων εξέλιξης και 80 εργοστασίων παραγωγής. Με αυτό τον τρόπο, οι πελάτες επωφελούνται από την παγκόσμια δύναμη της εταιρίας αλλά και από προϊόντα και υπηρεσίες σχεδιασμένα σε τοπικό επίπεδο για διαφορετικές ανάγκες. Ο όμιλος τοποθετεί αυτή την προσέγγιση της παροχής προηγμένης τεχνολογίας σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των παγκόσμιων αγορών, κάτω από το σλόγκαν “Efficient Future Mobility”. Η τεχνολογία του νέου διπλού συμπλέκτη i-DCD του νέου Honda Fit Hybrid είναι ένα παράδειγμα αυτού του τύπου της καινοτομίας, την οποία έχει εξελίξει η Schaeffler σε στενή συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία.

“Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις αυξανόμενης διαφοροποίησης αποτέλεσμα των διαφορετικών απαιτήσεων των αγορών και των προτιμήσεων ανά τον κόσμο. Πρέπει να εξελίξει ασφαλέστερα και περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα που είναι ευχάριστα στην οδήγηση”. Οι περισσότερες απαιτήσεις αναφορικά με το κόστος σε καινούριες αγορές πρέπει επίσης να ληφθούν υπόψη, εξηγεί ο Wolfgang Dangel, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Automotive της Schaeffler AG. “Οι καινοτομίες κάτω από το Efficient Future Mobility είναι η απάντησή μας στις απαιτήσεις για διαφοροποίηση της μετάδοσης, για την Ιαπωνία και τον υπόλοιπο κόσμο”, προσθέτει.

SMS==> H τεχνολογία του αυτορυθμιζόμενου συμπλέκτη!

“Αυτή η εξέλιξη δείχνει τα πλεονεκτήματα της πελατοκεντρικής στρατηγικής καινοτομίας σε συνδυασμό με την προσέγγιση μας  ‘Στην περιοχή για την περιοχή’ και από την περιοχή για το παγκόσμιο δίκτυο”, τονίζει ο Shinzo Yotsumoto, Managing Director, Representative Director & President Automotive Schaeffler της Ιαπωνίας. “Υπάρχουν προς το παρόν διαφορετικές τάσεις στην τεχνολογία στις πιο σημαντικές αγορές για την τεχνολογία αυτόματης μετάδοσης: Μετάδοση Διπλού Συμπλέκτη στην Ευρώπη, κλασσική αυτόματη μετάδοση στη Βόρεια Αμερική και μετάδοση συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) στην Ιαπωνία. Η τεχνολογία i-DCD  που εξελίχθηκε από τη Honda συνδυάζει το σύστημα διπλού συμπλέκτη της Schaeffler με τη μετάδοση της Honda και την υβριδική τεχνολογία. Το αποτέλεσμα είναι μια εκμεταλλεύσιμη state-of-the-art τεχνολογία”, συνοψίζει ο Shinzo Yotsumoto.

“Η συνεργασία μεταξύ Honda και Schaeffler στην Ιαπωνία, είναι ένα από τα διάφορα παραδείγματα της επιτυχούς συμβολής της Schaeffler στις καινοτομίες. Τεχνολογίες εξελιγμένες στην Ευρώπη έχουν ενσωματωθεί στις τεχνολογίες που αναπτύσσονται στην Ιαπωνία ώστε να λανσαριστούν στην παγκόσμια αγορά από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Η επιτυχία του συστήματος i-DCD επιβεβαιώνει την υπόσχεση της Schaeffler για συνέχιση των προσπαθειών εξέλιξης νέων τεχνολογιών και λύσεων σε συνεργασία με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων”, αναφέρει ο Shinzo Yotsumoto.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!