Mercedes-Benz E 250 CGI [test drive]

Mercedes-Benz-E 250 CGI_caroto_test 2013 (7)

Μετά από τέσσερα χρόνια η E-Class επιστρέφει δριμύτερη με μια ανανέωση που ξεπερνά κατά πολύ το πρότυπο ενός απλού facelift…

Ποια είναι η ειδοποιός διαφορά στην ανανεωμένη E-Class; Καταρχήν θα ήταν καλύτερα να την αποκαλούμε νέα ακόμη και αν το σασί παραμένει ίδιο με βελτιώσεις μικρής έκτασης. Και αυτό διότι για πρώτη φορά από το 1995 η E-Class έχει ένα εντελώς νέο πρόσωπο με ενιαία φωτιστικά σώματα (οι προηγούμενες είχαν διπλά ανεξάρτητα). Μάλιστα, τα νέα φώτα συνδυάζονται με τεχνολογία LED «ψαρώνοντας» τα βλέμματα από μακριά και σε συνδυασμό με το αεροδυναμικό αμάξωμα (Cd 0,26, η κουπέ έκδοση έχει τον μικρότερο στον κόσμο) καταφέρνει να δείχνει ακόμη πιο κομψή και ελκυστική.

Η Ε250 της δοκιμής μας εξοπλίζεται με δίλιτρο τούρμπο κινητήρα που πληρεί το Euro 6 και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Οι 211 ίπποι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να μετακινήσουν με άνεση τα +1,8 τόνους του αμαξώματος με την κατανάλωση να είναι λογική (περίπου στα 9 lt/100 km). Στον δρόμο η E 250 είναι αρχοντική, με κορυφαία κύλιση και άνεση ενώ ταυτόχρονα αισθάνεσαι απόλυτα ασφαλής χάρη σε ένα καλοστημένο σασί που ελέγχεται από διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα.

Όπως και να το κάνουμε τα περίπου 57 χιλιάρικα που απαιτούνται για να αποκτήσει κανείς την E 250 (το μοντέλο της δοκιμής μας με όλα τα καλούδια και το πακέτο AMG κοστίζει 73.358€!) θεωρούνται σήμερα μία ολόκληρη περιουσία ενώ αν συνυπολογίσει κανείς και τις δίλιτρες φορολογικά επιβαρύνσεις τότε τα πράγματα ζορίζουν περισσότερο. Εδώ την λύση μπορεί να δώσει η E 180 (από 45.750€ με 156 PS), η πρώτη μεγάλη «μερσεντές» με 1.600άρη κινητήρα!

To caroto.gr οδήγησε την κορυφαία Mercedes-Benz E 63 AMG S Matic στην Ισπανία!

Mercedes-Benz E 250 CGI Auto – Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.991 cc
Διάμετρος x διαδρομή 83,0 x 92,0 mm
Διάταξη/κύλινδροι τετρακύλινδρος σε σειρά
Θέση κινητήρα κατά τον διαμήκη άξονα
Ισχύς 155 kW (211 PS) / 5.500 rpm
Ροπή 350 Nm (35,7 kgm) / 1.200-4.000 rpm
Τροφοδοσία Υπερτροφοδότηση με άμεσο ψεκασμό
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 7,4 sec
Τελική ταχύτητα 243 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 8,9 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 7,5 / 5,8 / 4,8 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 59 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 662 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 135 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο 7 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με τριπλούς συνδέσμους/Πολλαπλοί σύνδεσμοι
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Bridgestone Potenza RE050A, 245/40 R18 (πίσω ελαστικά 265/35 με το εξοπλιστικό πακέτο AMG))
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4879 x 1854 x 1474 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1583/1604 mm
Μεταξόνιο 2874 mm
Χώρος αποσκευών 540 lt
Απόβαρο 1.680 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 57.050€ (με απόσυρση 54.250€)
Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close