NEA

Σε πρώτο πλάνο το νέο Audi TT!

Fahraufnahme    Farbe: Tangorot

Η 3η γενιά Audi TT κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην Γενεύη με τις πωλήσεις να ξεκινούν από τα μέσα της χρονιάς…

Την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στο κοινό πραγματοποιεί το νέο Audi TT που είναι ελαφρύτερο, ισχυρότερο και ίσως ομορφότερο από ποτέ. Φυσικά, το βασικό σχήμα του απερχόμενου μοντέλου έχει διατηρηθεί ενώ τα άκρα έχουν αποκτήσει πιο αιχμηρό στιλ σε συνδυασμό με τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα με LED περίγραμμα (τεχνολογίας Matrix), το χαμηλωμένο καπό και την πιο γωνιασμένη εξακόρυφη μάσκα εμπρός.

Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4180 mm και υπολείπεται κατά 20 mm από το σημερινό TT Coupe ενώ στενότερο κατά 8 mm είναι και το πλάτος (1832 mm). Το ύψος παραμένει ως έχει (1353 mm) καθώς και η γνωστή πίσω αεροτομή που αναπτύσσεται αυτόματα μετά τα 120 km/h. Για το ντιζάιν και την μινιμάλ άποψη του ποιοτικού εσωτερικού με τους πρωτότυπους αεραγωγούς έχουμε μιλήσει σε προηγούμενο άρθρο.

Βασισμένο στην πλατφόρμα MQB το νέο Audi TT έχει μακρύτερο μεταξόνιο (+37 mm, συνολικό 2505 mm) προσφέροντας μερικά επιπλέον εκατοστά για τους 2+2 επιβάτες και 13 lt για τον χώρο των αποσκευών που συνολικά φτάνει στα 305 lt. Το μεγάλο ατού αφορά στην εξοικονόμηση βάρους και όπως στο τωρινό μοντέλο χρησιμοποιείται ένα υβριδικό πλαίσιο (τεχνολογία ΑSF) που συνδυάζει χάλυβα με αλουμίνιο (καπό, οροφή, φτερά, πόρτες, ουρά κ.α.). Έτσι, η βασική προσθιοκίνητη έκδοση ζυγίζει από 1.230 kg εμφανίζοντας μείωση περίπου 50 kg.

Για την ώρα η Audi έχει ανακοινώσει τρείς 4κύλινδρες δίλιτρες εκδόσεις και δύο κιβώτια ταχυτήτων. Πρόκειται για τον 2.0 TFSI με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητή βύθιση των βαλβίδων που στο προσθιοκίνητο TT αποδίδει 230 PS/370 Nm ενώ στο τετρακίνητο TTS (με μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 10 mm) η απόδοση αυξάνεται στα 310 PS/380 Nm. To τελευταίο «έχει» το 0-100 σε μόλις 4,7 sec με τελική περιορισμένη στα 250 km/h.

To πετρελαιοκίνητο TT εξοπλίζεται με 2.0 TDI μοτέρ νέας γενιάς (με common rail στα 2.000 bar) που αποδίδει 184 PS/380 Nm στους εμπρός τροχούς ενώ η τιμή κατανάλωσης (4,2 lt/100 km) και η εκπομπή CO2 (110 g/km) εντυπωσιάζουν για ένα σπορ μοντέλο. Την μετάδοση αναλαμβάνουν μηχανικά κιβώτια 6 σχέσεων ή διπλόδισκα S-tronic ενώ πέρα από τους ισχυρότερους 4κύλινδρους κινητήρες συναντάμε τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex 5ης γενιάς, μεταβλητής σχέσης ηλεκτρομηχανική κρεμαγιέρα και μαγνητοροϊκής τεχνολογίας ενεργά αμορτισέρ.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!