NEA

Η επίθεση της Jaguar μέχρι το 2018.

Jaguar-XJ_2012_1000___

Η βρετανική εταιρία σχεδιάζει έως το 2018 την διεύρυνση της γκάμας της με νέους κινητήρες και νέα μοντέλα, από τον αντίπαλο της «τριάρας» μέχρι και μεγάλο SUV.

Jaguar-F-Type_R_Coupe_2015_1000__Με εφαλτήριο την αναμφισβήτητα όμορφη F-Type η Jaguar έχει ήδη ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στη ιστορία της επαναφέροντας στον χάρτη το στίγμα της βρετανικής φίρμα με ώθηση από τα κεφάλαια της ινδικής Tata. Βάζοντας τα πράγματα στην σειρά, η Jaguar έχει πλέον ρίξει στην αγορά ένα roadster και την κουπέ εκδοχή του. Στο σαλόνι της Γενεύης, αποκαλύφτηκαν τα πλάνα για την αλουμινένια XE που θα είναι πιο ολοκληρωμένη από ποτέ ξεπερνώντας μία και καλή την μέτρια εικόνα που έχει αφήσει η X-Type.

Jaguar-XJ_Ultimate_2013_1000___Στην φαρέτρα με τους κινητήρες (υπάρχουν V6 και V8), η εταιρία θα έχει ένα τούρμπο δίλιτρο τετρακύλινδρο που με τα σημερινά δεδομένα αποδίδει έως 285 άλογα (στο Range Rover Evoque) αλλά στα επόμενα χρόνια θα τον δούμε σε διάφορες εκδοχές. Εξίσου και προφανώς μεγαλύτερο ευρωπαϊκό ενδιαφέρον συγκεντρώνει ένας αντίστοιχος δίλιτρος νέος ντίζελ που θα τον δούμε με την XE η οποία θα βρεθεί αντιμέτωπη με τα Audi A4, BMW 3, Mercedes C-Class κ.α. ενώ θα δούμε και τετρακίνητες εκδόσεις και φυσικά αυτόματα κιβώτια έως 9 σχέσεις (ZF 9HP). Αυτά μέχρι τα τέλη του 2015.

Jaguar-C-X17_Concept_2013_1000____Μέσα 2016 θα ακολουθήσει το επόμενο μεγάλο βήμα της μάρκας, όταν θα παρουσιαστεί δηλαδή το SUV της, που σε σημαντικό βαθμό θα βασίζεται στο πρωτότυπο C-X17 που παρουσιάστηκε πέρυσι στη Φρανκφούρτη. Κι εδώ η βάση θα είναι τα 2.000 cc, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις θα έχουν εξακύλινδρους κινητήρες. Την ίδια χρονική περίοδο θα δούμε τη νέα γενιά XF που θα τοποθετείται πάνω από την XE και θα αντιμετωπίσει την BMW 5 και Mercedes E-Class.Μέχρι το 2018 θα δούμε την  διάδοχο της XK (η παραγωγή της οποίας αναστάλθηκε) ενώ δύο χρόνια αργότερα αναμένεται και η καινούργια XJ με κουπέ έκδοση στα μέτρα του Audi A7. Για να δούμε πως θα είναι και η οικονομία της Ευρώπης και δη της χώρας μας έως τότε…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button