NEA

Υβριδικό σπορ με τεχνολογία από Le Mans σχεδιάζουν οι BMW-Toyota.

BMW-Toyota-sport-hybrid-coupe-2017

Το υβριδικό κουπέ θα συνδυάζει 4κύλινδο βενζινοκινητήρα με υβριδικό σύστημα που θα βασίζεται στην τεχνολογία των υπερπυκνωτών.

Toyota Yaris Hybrid-R more details (1)Τον περασμένο Σεπτέμβριο η Toyota είχε παρουσιάσει στην Φρανκφούρτη το πρωτότυπο Yaris Hybrid-R το οποίο απέδιδε 425 άλογα συνδυάζοντας στον εμπρός άξονα τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,5 lt με δύο ηλεκτροκινητήρες για τους πίσω τροχούς. Η Toyota επέμενε πως δεν υπήρχαν σχέδια για την παραγωγή κάποιου μοντέλου που να βασίζεται στην χρήση υπερπυκνωτών -αντί για τις κλασικές μπαταρίες- για τους οποίους είχε αναφερθεί πριν από χρόνια ο Elon Musk (σ.σ. η Toyota κατέχει ένα μικρό ποσοστό της Tesla Motors η οποία ανήκει στον Musk και για την εξαγορά της ενδιαφέρεται μέχρι και η Google!).

Οι φήμες υπήρχαν εδώ και καιρό αλλά πρόσφατα έγιναν γνωστές νέες λεπτομέρειες για την συμπαραγωγή ενός σπορ μοντέλου στο πλαίσιο της συνεργασίας της BMW με την Toyota (μία συνεργασία που έχει ήδη ξεκινήσει με την τελευταία να δανείζεται ντίζελ κινητήρες από την γερμανική εταιρία). Οι πληροφορίες λένε πως το σπορ κουπέ που θα δούμε το 2017 θα αντικαταστήσει την BMW Z4 ενώ από πλευράς Toyota θα επαναφέρει τα λογότυπα της Supra.

Toyota-FT-1_Concept_2014_234 (1)Τα δύο μοντέλα θα έχουν κοινό κορμό και εντελώς διαφορετικό αμάξωμα (και εσωτερικό), με εκείνο της Toyota να μας παραπέμπει στο πρωτότυπο FT-1 που είχαμε δει στη Νέα Υόρκη και της BMW σε μία πιο προχωρημένη άποψη της τωρινής Z4. To πλαίσιο θα έχει σε αρκετά σημεία αλουμίνιο ενώ σίγουρη θεωρείται από την BMW η χρήση ανθρακονημάτων CFRP. Ο βενζινοκινητήρας θα είναι 2λιτρος 4κυλινδρος και θα συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που θα περνούν την ισχύ στους πίσω τροχούς. Την μετάδοση θα αναλαμβάνει σειραϊκό κιβώτιο ενώ η τετρακίνηση θα έχει χαρακτηριστικά torque vectoring.

Toyota-LeMans-TS040-030-HYBRID (1)Το ενδιαφέρον στο υβριδικό σύστημα είναι πως δεν θα υπάρχουν μπαταρίες αλλά υπερπυκνωτές ενώ γενικότερα η διάταξη θα βασίζεται σε μία μία ανάστροφη εκδοχή εκείνης του αγωνιστικού Toyota LMP1 που συμμετέχει στο Le Mans (δείτε το παρακάτω βίντεο). Ο λόγος που θα χρησιμοποιηθούν υπερπυκνωτές είναι επειδή φορτίζουν τάχιστα και έχουν μικρότερο βάρος ενώ ταιριάζουν στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου προσφέροντας boost για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Μέχρι στιγμής αυτοκίνητο με τέτοια τεχνολογία δεν έχει υπάρξει αλλά η ιδέα μας παραπέμπει στην Porsche 911 Hybrid με τον μηχανικό σφόνδυλο

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button