NEA

Τέλη Νοεμβρίου στην ελληνική αγορά το νέο Ford Mondeo

more new ford mondeo 2015 (13)

Προς τα τέλη του έτους το νέο Mondeo θα ανακατέψει την τράπουλα στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών μοντέλων…

Το νέο Ford Mondeo θα κυκλοφορήσει στην χώρα μας τέλη Νοεμβρίου με αρχές Δεκεμβρίου, μαζί με το νέο Focus. Σε μια κίνηση εντυπωσιασμού η ελληνική αντιπροσωπεία έχει ανακοινώσει ήδη την τιμή πώλησης της βασικής έκδοσης 1.6 TDCi στέλνοντας ένα μήνυμα στον ανταγωνισμό που περιλαμβάνει εξίσου ολοκληρωμένες προτάσεις, από το αξιόλογο νέο Skoda Octavia έως το επερχόμενο νέο VW Passat.

Η μικρότερη ντίζελ έκδοση αποδίδει 115 PS και στην έκδοση ECOnetic εκπέμπει μόλις 94 g/km. Στην οικονομική σειρά κινητήρων υπάρχει και ο βενζινοκινητήρας τρικύλινδρος 1.0 Ecoboost που θα λανσαριστεί στο Mondeo αρχές 2015, ενώ εξίσου σημαντική είναι και η έκδοση 1.5 Ecoboost με το νέο τετρακύλινδρο των 125 PS. Στον αντίποδα μειωμένο ενδιαφέρον για την χώρα μας έχουν οι δίλιτρες εκδόσεις, όπως η βενζίνης 2.0 Ecoboost με 203 PS και 240 PS και οι ντίζελ 2.0 TDCi με 150 και 180 PS (οι τελευταίες συνδυάζονται και με τετρακίνηση).

Στην κορυφή βρίσκεται ο νέος 2.0 TDCi με διπλό σειραϊκό σύστημα υπερτροφοδότησης που αποδίδει 200 PS, ενώ το νέο Mondeo θα έχει και υβριδική έκδοση που συνδυάζει δίλιτρο βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν για την κίνηση και έναν ως γεννήτρια) με μπαταρία λιθίου-ιόντων 1,4 kWh και εκπομπή CO2 στα 99 g/km.

Η συγκεκριμένη έκδοση θα αντιμετωπίσει το υβριδικό VW Passat, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το νέο Mondeo θα έχει προαιρετικά και προβολείς με φουλ LED. Πλούσιος θα είναι και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας καθώς θα περιλαμβάνει το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, Active Park Assist, την τεχνολογία για την αποφυγή συγκρούσεων με ταχύτητας έως 40 km/h, Active City Stop, καθώς και τις πίσω ζώνες-αερόσακους που σε περίπτωση σύγκρουσης φουσκώνουν και προστατεύουν από τραυματισμούς.

[accordion close=”1″ title=”Το Νέο Ford Mondeo Προσφέρει Πρώτο τη Νέα Τεχνολογία Ford Pedestrian Detection με Πολλές Ακόμα Ευφυείς Καινοτομίες“] • Το νέο σύστημα Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection της Ford μπορεί να ανιχνεύει πεζούς που βρίσκονται στο δρόμο – ή που σκοπεύουν να περάσουν μπροστά από το αυτοκίνητο – και αυτόματα φρενάρει αν ο οδηγός δεν αντιδράσει στις προειδοποιήσεις

• Η τεχνολογία αυτή που κάνει ντεμπούτο στο νέο Ford Mondeo μπορεί να μειώσει τη σφοδρότητα των ατυχημάτων με πεζούς ή να βοηθήσει τους οδηγούς να αποφύγουν τελείως ένα ατύχημα. Το σύστημα που εφοδιάζεται με ραντάρ και κάμερα διασταυρώνει τα στοιχεία με μία βάση δεδομένων με ‘ανθρώπινες φιγούρες’ για να ξεχωρίζει τους πεζούς από άλλα αντικείμενα του δρόμου

• Η Ford ανακοίνωσε επίσης έναν ισχυρό κινητήρα 2.0 TDCi (210 PS) με διπλή σειριακή υπερσυμπίεση για υψηλή ισχύ και μειωμένους ρύπους για το νέο Ford Mondeo

• Το Mondeo ωφελείται από τη χρήση ελαφρών υλικών υψηλής αντοχής. Προηγμένη τεχνολογία υδρομορφοποίησης για ατσάλι υψηλής αντοχής και μαγνήσιο και ‘έξυπνο’ πλαστικό μειώνουν το συνολικό βάρος του οχήματος και βελτιώνουν την αντοχή

• Πίσω ανάρτηση Integral link, πιο άκαμπτο πλαίσιο και νέα φρένα προσφέρουν κορυφαία δυναμική συμπεριφορά και βελτιωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης. Πολιτισμένη λειτουργία με μείωση θορύβων μέχρι 3 decibel και κορυφαίο σύστημα ψύξης

Η Ford Motor Company ανακοίνωσε ότι το νέο Ford Mondeo θα είναι παγκοσμίως το πρώτο όχημα στην κατηγορία που θα προσφέρει μία νέα τεχνολογία ανίχνευσης πεζού η οποία βοηθά στη μείωση της σφοδρότητας των ατυχημάτων ή στην πλήρη αποφυγή τους. Η Ford ανακοίνωσε επίσης περισσότερες πληροφορίες για το νέο Mondeo, όπως έναν ισχυρό diesel που θα ηγηθεί μιας γκάμας αποδοτικών βενζινοκινητήρων EcoBoost και TDCi diesel.

Το νέο σύστημα Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection της Ford μπορεί να ανιχνεύει πεζούς στο δρόμο, ή που σκοπεύουν να περάσουν μπροστά από το όχημα και φρενάρει αυτόματα αν ο οδηγός δεν αντιδράσει στις προειδοποιήσεις. Το σύστημα επεξεργάζεται πληροφορίες τις οποίες συλλέγει από κάμερα τοποθετημένη στο παρμπρίζ, και ένα ραντάρ στον προφυλακτήρα και τις διασταυρώνει με τα στοιχεία μιας βάσης δεδομένων με ‘ανθρώπινες φιγούρες’ για να ξεχωρίζει τους πεζούς από άλλα αντικείμενα του δρόμου.

«Το νέο Mondeo είναι το πιο προηγμένο τεχνολογικά όχημα που έχει λανσάρει ποτέ η Ford στην Ευρώπη» δήλωσε ο Ulrich Koesters, vehicle line director, Ford Ευρώπης. «Χαρακτηριστικά όπως το Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection αυξάνουν την ασφάλεια για τους οδηγούς σε κυκλοφοριακές συνθήκες πόλεων.»

Το Pedestrian Detection είναι μεταξύ των πολλών νέων χαρακτηριστικών του νέου Mondeo. Το σύστημα αποτελεί μέρος του πακέτου Pre-Collision Assist το οποίο λανσάρει επίσης τη λειτουργία Active Braking: αυτή ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα για να μειώσει τις επιπτώσεις μιας εμπρόσθιας σύγκρουσης ακόμα και με τη μέγιστη ταχύτητα του οχήματος.

Κορυφαίος diesel
Η Ford ανακοίνωσε επίσης ότι το νέο Mondeo θα προσφέρει έναν ισχυρό δίλιτρο TDCi diesel κινητήρα με διπλή σειριακή υπερσυμπίεση που αποδίδει 210 PS και ροπή 450 Nm. Το νέο Mondeo θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά σε τετράθυρη υβριδική έκδοση, πεντάθυρο μοντέλο και wagon. Ο υψηλής ιπποδύναμης diesel θα διατίθεται από τις αρχές του 2015.

Ανίχνευση κινδύνου
Το Pedestrian Detection αναγνωρίζει ανθρώπους και μειώνει τη σφοδρότητα συγκρούσεων με ταχύτητα έως 80 km/h. Εάν ανιχνευτεί πεζός μπροστά από το αυτοκίνητο και διαπιστωθεί κίνδυνος σύγκρουσης, ο οδηγός θα λάβει πρώτα μία ακουστική και οπτική προειδοποίηση. Εάν δεν αντιδράσει, το σύστημα προετοιμάζει τα φρένα για ενεργοποίηση μειώνοντας την απόσταση μεταξύ τακακιών και δίσκων. Εάν και πάλι δεν υπάρξει αντίδραση από τον οδηγό τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα και η ταχύτητα του οχήματος μειώνεται.

Οι μηχανικοί δοκίμασαν το σύστημα σε κλειστές πίστες χρησιμοποιώντας πλατφόρμες με ανδρείκελα κανονικού μεγέθους. Πέρασαν πολλούς μήνες δοκιμάζοντας και βελτιώνοντας το σύστημα σε δρόμους σε όλο τον κόσμο θέλοντας να αποδείξουν την αξιοπιστία του σε πραγματικές συνθήκες.

«Η δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες ήταν κρίσιμη. Οι πεζοί είναι διαφόρων διαστάσεων και σωματότυπων ενώ υιοθετούν σχεδόν άπειρες στάσεις,» δήλωσε ο Gregor Allexi, active safety engineer, Ford Ευρώπης. «Καλύψαμε πάνω από 500.000 km προκειμένου να δοκιμάσουμε το Pedestrian Detection με τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία πεζών και σε ποικίλες συνθήκες.»

Το νέο Mondeo θα εφαρμόζει επίσης αυτόματη πίεση πέδησης για να μειώσει τις επιπτώσεις ή να αποφύγει εντελώς μία σύγκρουση με προπορευόμενο όχημα. Το Active City Stop λειτουργεί με ταχύτητες έως 40 km/h. Σε υψηλότερες ταχύτητες, το νέο Pre-Collision Assist χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ και κάμερας για να ανιχνεύει μία περιοχή σε ακτίνα μέχρι 200 m μπροστά, ενώ μπορεί να εφαρμόζει αυτόματα ακόμα και τη μέγιστη πίεση πέδησης προκειμένου να περιορίσει τις επιπτώσεις ή να αποφύγει πολλούς τύπους εμπρόσθιων συγκρούσεων.

Η τεχνολογία ραντάρ ανοίγει το δρόμο και για τη νέα λειτουργία Distance Indication και την τεχνολογία Adaptive Cruise Control. Το Distance Indication αποτελεί μία φιλική προς το χρήστη οπτική διεπαφή που ενημερώνει τον οδηγό για τη χρονική απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το Adaptive Cruise Control διατηρεί αυτόματα μία επιλεγμένη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

Επιπλέον, η εμπρόσθια κάμερα υποστηρίζει το Lane Keeping Aid, που εφαρμόζει ροπή διεύθυνσης για να επαναφέρει το νέο Mondeo στη λωρίδα του εάν ανιχνευτεί ακούσια απόκλιση από αυτή, αλλά και το Traffic Sign Recognition, που παρέχει στον οδηγό πληροφορίες ανιχνεύοντας τα όρια ταχύτητας, τις πινακίδες λήξης περιορισμών και απαγορεύσεων προσπέρασης μέσω της οθόνης του ταμπλό.

Ευκολότερο το παρκάρισμα και η νυχτερινή οδήγηση
Οι οδηγοί του Mondeo στην Ευρώπη θα μπορούν να βλέπουν πιο καθαρά με το λανσάρισμα της τεχνολογίας προσαρμοζόμενων προβολέων LED της Ford. Η προηγμένη τεχνολογία συνδυάζει προβολείς LED για όλες τις λειτουργίες που προσφέρουν καθαρότητα φωτός ημέρας με το Adaptive Front Lighting System της Ford να προσαρμόζει τη γωνία δέσμης και την ένταση του προβολέα στο οδηγικό περιβάλλον. Μπορεί να επιλεγεί μία από τις επτά ρυθμίσεις σύμφωνα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου, τις συνθήκες φωτισμού περιβάλλοντος, τη γωνία διεύθυνσης, την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και την ενεργοποίηση των καθαριστήρων παρμπρίζ.

Το Mondeo έχει σχεδιαστεί επίσης για να βοηθά τους οδηγούς στο παρκάρισμα. Μία προηγμένη έκδοση του Active Park Assist featuring Perpendicular Parking βοηθά στον εντοπισμό χώρων στάθμευσης κατάλληλων διαστάσεων και στο αυτόματο παρκάρισμα με όπισθεν παράλληλα με το δρόμο ή κάθετα παράλληλα με άλλα αυτοκίνητα. Αυτή η προηγμένη λειτουργία παρκαρίσματος θα συνοδεύεται από το Park-Out Assist, που βοηθά τους οδηγούς να εξέρχονται κάθετα από παράλληλους χώρους στάθμευσης και το Side Parking Aid, που προσφέρει μία οπτική απεικόνιση στην οθόνη και ηχητική προειδοποίηση για εμπόδια που βρίσκονται δίπλα, μπροστά και πίσω από τα οχήματα.

Πολυδιάστατη γκάμα κινητήρων
Ένας ισχυρός νέος δίλιτρος TDCi με νέα διπλή σειριακή υπερσυμπίεση θα αποδίδει 210 PS και ροπή 450 Nm το 2015 – διαθέσιμη από τις 2000 rpm – με σημαντικά μειωμένες εκπομπές CO2 συγκριτικά με τον απερχόμενο 200 PS 2.2 TDCi. «Ο νέος ισχυρός TDCi diesel ακολουθεί την τάση downsizing που έχουμε υιοθετήσει με την τεχνολογία βενζινοκινητήρων EcoBoost. Μικρότεροι κινητήρες με καλύτερη απόδοση καυσίμου και λιγότερους ρύπους, ενώ η αντίστοιχη ισχύς εξασφαλίζεται από την προηγμένη τεχνολογία,» δήλωσε ο Andrew Brumley, chief engineer, Ford Engine Programs. «Η διπλή σειριακή υπερσυμπίεση προσφέρει τις επιδόσεις που επιθυμούν οι καταναλωτές καθημερινά σε όλες τις συνθήκες και κάνει την υστέρηση turbo (turbo lag) μακρινό παρελθόν.»

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη διπλή σειριακή υπερσυμπίεση επιτρέπει ταχύτερη απόκριση του κινητήρα. Μία μικρή τουρμπίνα χαμηλής αδράνειας χρησιμοποιείται για την άμεση απόκριση στις απαιτήσεις αύξησης ισχύος, ενώ ένας μεγαλύτερος, υψηλής αδράνειας υπερσυμπιεστής διατηρεί την υψηλή πίεση υπερπλήρωσης για κορυφαίες επιδόσεις. Οι υπερσυμπιεστές υποστηρίζονται από εναλλάκτες αέρα-αέρα και αέρα-νερού για πιο αποδοτική παροχή αέρα στον κινητήρα. Ένα σύστημα Active Thermal Management System βελτιώνει τους χρόνους προθέρμανσης παρέχοντας on-demand (ανάλογα με τις συνθήκες) ψύξη σε συγκεκριμένα εξαρτήματα για ταχύτερη επίτευξη μέγιστης απόδοσης. Επίσης μία αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής μειώνει τις απώλειες αυξάνοντας την πίεση λαδιού επίσης on-demand.

Ένας ανανεωμένος 2.0 TDCi diesel με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας αποδίδει 150 PS και 180 PS. Και οι τρεις δίλιτρες εκδόσεις TDCi φέρουν ανασχεδιασμένο μπλοκ κινητήρα, νέα κυλινδροκεφαλή και συστήματα ψεκασμού καυσίμου, αλλά και σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων με παγίδα οξειδίων του αζώτου της Ford NOX για καθαρότερες εκπομπές ρύπων.

Οι κινητήρες 150 PS και 180 PS diesel θα διατίθενται με σύστημα Intelligent All-Wheel Drive της Ford για ομαλή μετάβαση από την εμπρόσθιας κίνησης στην τετρακίνηση, που αναβαθμίζει αυτόματα την πρόσφυση και το κράτημα όταν είναι απαραίτητο. Το σύστημα μετρά συνεχώς την πρόσφυση των τροχών στο οδόστρωμα κάθε 16 χιλιοστά του δευτερολέπτου και μπορεί να προσαρμόζει την ισχύ σε κάθε τροχό σε 100 χιλ. του δευτερολέπτου.

Το νέο Mondeo θα είναι το πρώτο όχημα στην κατηγορία του με χιλιάρη βενζινοκινητήρα. Ο 1.0 EcoBoost της Ford που το 2014 ονομάστηκε ‘Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς’ για τρίτη συνεχή χρονιά – κάτι χωρίς προηγούμενο – θα πλαισιώσει τη γκάμα κινητήρων Mondeo στις αρχές του 2015 με 125 PS και εκπομπές CO2 119 g/km.* Η χαρτογράφηση του κινητήρα έχει προσαρμοστεί για να προσφέρει βέλτιστες επιδόσεις στο μεγαλύτερο όχημα.

Ο νέος 1.5 EcoBoost της Ford θα διατίθεται επίσης με το Mondeo για πρώτη φορά με 160 PS και εκπομπές km CO2 134 g/km,* ενώ ο δίλιτρος EcoBoost αντίστοιχα με 203 PS και 240 PS. Ένα μοντέλο τεχνολογίας ECOnetic θα διατίθεται με την ισχύ ενός 1.6L diesel με προβλεπόμενες εκπομπές CO2 94 g/km, κορυφαία τιμή για diesel.* Το νέο Mondeo είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο Ford που προσφέρει τη Δύναμη Επιλογής στους πελάτες με μία γκάμα αποδοτικών συνόλων EcoBoost βενζίνης, TDCi diesel και Hybrid Electric Vehicle.

Το πρώτο Mondeo Hybrid
Το νέο Mondeo Hybrid θα είναι το πρώτο Ford Hybrid Electric Vehicle που θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη παράλληλα με τη γκάμα βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων Mondeo στις προηγμένες εγκαταστάσεις της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας. Θα έχει εκπομπές CO2 99 g/km * από έναν ειδικά σχεδιασμένο δίλιτρο βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες – ο ένας θα κινεί τους τροχούς και ο άλλος θα ανακτά ενέργεια κατά την πέδηση – και μπαταρία ιόντων λιθίου 1.4 kWh με εκτιμώμενη διάρκεια ζωής 10 χρόνων και 240.000 km.

Το Mondeo Hybrid αντιπροσωπεύει την τρίτη γενιά της παγκόσμιας υβριδικής τεχνολογίας Ford, και χρησιμοποιεί εσωτερικά εξελιγμένη μπαταρία, λογισμικό ελέγχου και συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση. Επίσης είναι η πρώτη γενιά υβριδικού Ford σε όλο τον κόσμο που λειτουργεί χωρίς σύστημα κίνησης περιφερειακών συστημάτων κινητήρα, για μείωση των απωλειών ισχύος. Η απόδοση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων μειώνονται περαιτέρω σε όλη τη γκάμα με μία αεροδυναμική που μειώνει την αντίσταση κατά 10%: Active Grille Shutter, ευφυής αναγεννητική πέδηση και Electronic Power Assisted Steering και Auto-Start-Stop προσφέρονται με όλους τους κινητήρες.

Ισχυρότερο και ασφαλέστερο
Το νέο Ford Mondeo χρησιμοποιεί προηγμένα υλικά και τεχνικές παραγωγής που αυξάνουν την αντοχή και την ασφάλεια με μειωμένο βάρος και βελτιωμένη βιωσιμότητα. Μία εφαρμογή πρωτιά για τη βιομηχανία: υδρομορφοποιημένο ατσάλι υψηλής αντοχής χρησιμοποιείται για την κατασκευή των κολόνων Α, των κολόνων Β και των ραγών οροφής. Μία νέα εσωτερική δομή πίσω πόρτας από μαγνήσιο για τα τετράθυρα και πεντάθυρα μοντέλα προσφέρει μείωση βάρους περίπου 40% συγκριτικά με μία αντίστοιχη ατσάλινη. Ένα εξάρτημα Front Energy Absorber από ανακυκλωμένο υλικό επίσης συμβάλλει στην εξοικονόμηση 115 kg για το μοντέλο 1.5 EcoBoost ώστε να αξιοποιηθούν κάπου αλλού, και είναι η πρώτη σχεδίαση της Ford που πληροί τις απαιτήσεις προστασίας των πεζών σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

«Το βάρος που εξοικονομήθηκε κατά τη διαδικασία εξέλιξης έχει αξιοποιηθεί προσεκτικά σε συστήματα οικονομίας καυσίμου όπως στοιχεία αεροδυναμικής, τεχνολογία Auto-Start-Stop, λειτουργίες άνεσης και μία ισχυρότερη και ασφαλέστερη δομή αμαξώματος» δήλωσε ο Koesters. «Έχουμε βελτιώσει την αντοχή περιοχών σχετικών με την ασφάλεια κατά 40% και έχουμε επαληθεύσει τις επιδόσεις με χιλιάδες προσομοιώσεις σε υπολογιστή και πάνω από 180 δοκιμές πρόσκρουσης σε πραγματικές συνθήκες.»

Η τεχνική υδρομορφοποίησης χρησιμοποιεί υδραυλικό υγρό υπό υψηλή πίεση για τη διαμόρφωση φύλλων μετάλλου σε πιο περίπλοκα σχήματα από αυτά που προσφέρουν οι παραδοσιακές πρέσες, ενώ επιτυγχάνονται καλύτερες αναλογίες αντοχής-βάρους και αντοχής στην κάμψη. Οι υδρομορφοποιημένες ράγες οροφής του Mondeo συναρμολογούνται από λιγότερα τμήματα ενώ συγκολλούνται μέσω λέιζερ, καταργώντας συνδέσμους που μπορούν να αποδειχτούν ως αδύνατα σημεία και ταυτόχρονα εξοικονομείται βάρος 2.5 kg σε κάθε πλευρά. Η σχεδίαση των κολόνων Β μειώνει τη διείσδυση με μία πλευρική σύγκρουση κατά 64 mm εξοικονομώντας βάρος 6 kg.

Η δομή αμαξώματος του Mondeo αποτελείται από ατσάλι υψηλής αντοχής σε ποσοστό 61%. Ατσάλι που έχει υποστεί σκλήρυνση σε φούρνο χρησιμοποιείται στη δομή οροφής για μείωση του βάρους κατά 0,5 kg επιπλέον.

Άλλες δομικές εξελίξεις περιλαμβάνουν:
• Μία αντιστρεπτική δοκό ειδικά σχεδιασμένη για να περιορίζει τη μετακίνηση του συστήματος μετάδοσης και της κρεμαγιέρας σε μία εμπρόσθια σύγκρουση
• Μαρσπιέ από μαρτενσιτικό ατσάλι βορίου για βελτιωμένη προστασία στις πλευρικές συγκρούσεις
• Στοιχεία απόσβεσης φορτίων προφυλακτήρα βελτιστοποιημένα για απορρόφηση ενέργειας και εναρμονισμένα με τα χαρακτηριστικά των δοκών του πλαισίου
• Εμπρός τμήμα με φλάντζες που επιτρέπουν την κάμψη σε μία σύγκρουση για μεγαλύτερη απορρόφηση ενέργειας
• Μία ενσωματωμένη πίσω σύνδεση θόλων τροχών-ράγας που αυξάνει τη στρεπτική ακαμψία μέχρι 25% συγκριτικά με μία παραδοσιακή σχεδίαση

Η Ford χρησιμοποιεί επίσης μία πρωτοποριακή τεχνική για τη μετατροπή άχρηστων πλαστικών μπουκαλιών του νερού σε εξαρτήματα προφυλακτήρων. Ανακυκλωμένο πλαστικό χρησιμοποιείται για την παραγωγή υλικού Xenoy που έχει αναλογία 38% στο Front Energy Absorber του νέου Mondeo. Το εξάρτημα τοποθετείται πίσω από τον εμπρός προφυλακτήρα και είναι σχεδιασμένο για τη μείωση της σφοδρότητας των ατυχημάτων με πεζούς.

Η τεχνολογία Inflatable Rear Seatbelt της Ford – πρωτιά για τη βιομηχανία – θα κάνει πρεμιέρα στην Ευρώπη στο νέο Mondeo. Θα είναι το πρώτο όχημα στην κατηγορία του με ζώνες ασφαλείας οι οποίες σε περίπτωση ατυχήματος διογκώνονται σε 40 χιλιοστά του δευτερολέπτου για την κατανομή των δυνάμεων κρούσης στο σώμα του επιβάτη σε επιφάνεια πέντε φορές μεγαλύτερη από αυτήν μιας συμβατική ζώνης.

Οι πίσω ζώνες ασφαλείας (Inflatable Rear Seatbelts) με ενσωματωμένους αερόσακους πλαισιώνονται από εννέα ακόμα αερόσακους μεταξύ των οποίων ο αερόσακος προστασίας γονάτων οδηγού, ένας αερόσακος οδηγού για προστασία του θώρακα και βαθύτεροι πλευρικοί αερόσακοι διαμορφωμένοι για να προστατεύουν πιο αποτελεσματικά τον επιβάτη και να τον κρατούν μακριά από την περιοχή πρόσκρουσης.

Κορυφαία δυναμική συμπεριφορά
Το νέο Mondeo, το πρώτο Ευρωπαϊκό μοντέλο που βασίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα CD της Ford, θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο της νέας πίσω ανάρτησης integral link της Ford για βελτιωμένη άνεση και πιο δυναμικές επιδόσεις.

Η νέα σχεδίαση της ανάρτησης προσφέρει όλα τα χαρακτηριστικά αποσβέσεων που απαιτούνται για μεγαλύτερη άνεση, διατηρώντας παράλληλα την πλευρική ακαμψία για βελτιωμένη κατευθυντικότητα και συμπεριφορά. Επίσης επιτρέπει την ελαφριά υποχώρηση των τροχών όταν συναντούν ανωμαλίες στο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα βελτιωμένη απόσβεση για πιο ομαλή κύλιση και μειωμένα επίπεδα θορύβων.

Ο νέος συνδυασμός πλατφόρμας και δομής αμαξώματος πετυχαίνει 10% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από το απερχόμενο μοντέλο για κορυφαία απολαυστική οδηγική εμπειρία σε επίπεδο απόκρισης και ευελιξίας. Το πλαίσιο βελτιώνεται με ενεργά συστήματα όπως Torque Vectoring Control, Pull-Drift Compensation, Active Nibble Compensation, Continuous Control Damping και Torque Steer Compensation.

Το Electric Power Assisted Steering που λανσάρεται στο Mondeo για πρώτη φορά επιτρέπει την προσαρμογή της υποβοήθησης διεύθυνσης στις ρυθμίσεις του πλαισίου ‘comfort’ (άνεση), ‘normal’ (στάνταρ) και ‘sport’ (σπορ) του Continuous Control Damping. Οι οδηγοί θα παρατηρήσουν μεγαλύτερη διαφορά στα χαρακτηριστικά του πλαισίου που προσφέρουν οι τρεις ρυθμίσεις.

Ένα βελτιστοποιημένο ABS μειώνει τις αποστάσεις ακινητοποίησης πάνω από 1 μέτρο από 100 km/h.

«Έχουμε διαμορφώσει το νέο Mondeo με κριτήριο τις ανάγκες των Ευρωπαίων οδηγών και τη συνέχιση της κορυφαίας δυναμικής συμπεριφοράς που χαρακτηρίζει όλες τις γενιές Mondeo,» δήλωσε ο Geert van Noyen, vehicle dynamics manager, Ford Ευρώπης. «Μελετήσαμε πέντε σχέδια μόνο για τα σαϊλεντμπλόκ της πίσω ανάρτησης – το καθένα μας απασχόλησε δύο μήνες – πριν τελικά καταλήξουμε με κάτι που να μας ικανοποιεί, ενώ δώσαμε μεγάλη έμφαση στην ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης ώστε να πετύχουμε ομαλή αίσθηση για κορυφαία δυναμική συμπεριφορά.»

Εξαιρετικά αθόρυβη και πολιτισμένη λειτουργία
Ο οδηγός και οι επιβάτες του Mondeo θα απολαμβάνουν μία πιο αθόρυβη και ποιοτική εμπειρία ταξιδιού που θα τους επιτρέπει να συζητούν ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Ο θόρυβος από το δρόμο έχει μειωθεί κατά 3 decibel περίπου πίσω και 2 decibel μπροστά χάρη στην πίσω ανάρτηση integral link και τα πρόσθετα ηχομονωτικά υλικά στις ποδιές κάτω από το αμάξωμα, στις επενδύσεις των θόλων των τροχών, και στις εμπρός και πίσω πόρτες για να εμποδίσουν το θόρυβο από τα ελαστικά. Ο αριθμός οπών στο αμάξωμα έχει επίσης μειωθεί για ελαχιστοποίηση του μεταφερόμενου θορύβου.

Ο αεροδυναμικός θόρυβος έχει μειωθεί σε επίπεδο premium κατηγορίας χάρη στο βελτιστοποιημένο σχήμα της κολόνας των παραθύρων και των καθρεπτών, στις αναβαθμισμένες τσιμούχες θυρών και παραθύρων και στη βελτιωμένη απορρόφηση θορύβων εσωτερικού. Το πάχος του κρυστάλλου του πίσω παρμπρίζ έχει αυξηθεί κατά 0,4 mm, μειώνοντας τον θόρυβο από την κυκλοφορία για τους πίσω επιβάτες. Περισσότερες τσιμούχες έχουν προστεθεί μεταξύ καπό και εμπρός φτερών και η ηχομόνωση του χώρου του κινητήρα έχει αλλάξει από υαλονημάτινη σε αφρώδη, εξοικονομώντας βάρος 1.5 kg και συμβάλλοντας στη μείωση θορύβου που μεταφέρεται από τον κινητήρα στην καμπίνα από 1.5 έως 2 decibels.

Επιπλέον, το νέο Mondeo έχει αισθητήρα υγρασίας που δίνει τη δυνατότητα λήψης προληπτικών μέτρων για να μην θαμπώνει το εσωτερικό των παραθύρων και προσφέρει την καλύτερη ψύξη στην κατηγορία από 550C σε 180C σε 15 λεπτά. Το Mondeo υπόσχεται ανώτερα επίπεδα άνεσης με χαρακτηριστικά όπως η πρώτη στην κατηγορία ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού με λειτουργία μνήμης, ηλεκτρική πίσω πόρτα, θερμαινόμενο τιμόνι και προηγμένης σχεδίασης θερμαινόμενα/κλιματιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ Active Motion.

Καλύτερα συνδεδεμένο με SYNC & MyKey
Το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 της Ford με προηγμένο φωνητικό έλεγχο και έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών θα επιτρέπει στους οδηγούς να διαχειρίζονται λειτουργίες τηλεφώνου, ενημέρωσης/ψυχαγωγίας, συστημάτων κλιματισμού και πλοήγησης χρησιμοποιώντας την απλή καθομιλουμένη. Οι οδηγοί μπορούν ακόμα και να εμφανίζουν μία λίστα τοπικών εστιατορίων και μόνο με την εντολή: ‘I’m hungry’.

Πρωτιά στην κατηγορία, η αναβαθμισμένη τεχνολογία MyKey θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες Mondeo να προγραμματίζουν ένα κλειδί – συνήθως για νεότερους οδηγούς. Το MyKey μπορεί τώρα να εμποδίζει τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις και να περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα, να αποτρέπει την απενεργοποίηση συστημάτων υποστήριξης και ασφάλειας, να μειώνει τη μέγιστη ένταση ήχου του ηχοσυστήματος και να το απενεργοποιεί πλήρως εάν ο οδηγός και οι επιβάτες δεν έχουν δέσει τις ζώνες ασφαλείας.

Προηγμένη σχεδίαση
Το νέο Mondeo θα προσφέρει κορυφαία ποιότητα υλικών και κατασκευής με ένα φίνο, κομψό, σπορτίφ και εκφραστικό εξωτερικό και μία καμπίνα που διακρίνεται για την βελτιστοποιημένη εργονομία, την άνεση σε συνδυασμό με premium φινίρισμα και εξοπλισμό.

Ένα σπορ coupe προφίλ με χαμηλή γραμμή οροφής ενσωματώνει την ανοιγόμενη, πανοραμική, κρυστάλλινη οροφή για την έκδοση wagon. Το λεπτό προφίλ είναι σμιλεμένο ώστε να αποπνέει μία ανάλαφρη αίσθηση ενώ στην προηγμένη και τεχνική σχεδίαση της Ford ξεχωρίζει η τραπεζοειδής μάσκα, ένα καπό με φούσκωμα στο κέντρο και οι προσαρμοζόμενοι προβολείς διαμορφωμένοι με λέιζερ.

Στο εσωτερικό, κυριαρχούν όργανα με αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις και μαζί με την κομψή σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας δημιουργούν τη σπορ αίσθηση ενός cockpit. Ένα μαλακό ταμπλό οργάνων και επενδεδυμένος εμπρός κεντρικός αποθηκευτικός χώρος και ντουλαπάκι υποδηλώνουν την υψηλή ποιότητα υλικών και κατασκευής. Έξυπνα σχεδιασμένα εμπρός καθίσματα φέρουν πιο λεπτή πλάτη – που επιτρέπει στους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν επιπλέον χώρο για τα πόδια χωρίς να υπονομεύεται η άνεση για τον οδηγό και το συνοδηγό.

«Είναι το κομψότερο, πιο προηγμένο και πιο αθλητικό Mondeo όλων των εποχών. Θέλαμε οι ιδιοκτήτες που πλένουν το αυτοκίνητό τους την Κυριακή το απόγευμα και να μπορούν να εκτιμούν τις ανάγλυφες επιφάνειες που αναδεικνύουν το σπορ χαρακτήρα του,» δήλωσε ο Christopher Hamilton, Mondeo chief designer[/accordion]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!