Πότε έρχεται η νέα Mercedes E-Class;

Mercedes-Benz C250, AMG Line, Avantgarde, Diamantsilber metallic

Σε περίπου ένα χρόνο αναμένεται να παρουσιαστεί η νέα σεντάν E-Class, για να ακολουθήσει περίπου 12 μήνες μετά η στέισον και στη συνέχεια οι κουπέ και κάμπριο εκδόσεις…

Pressefahrveranstaltung Mercedes Benz, S-Klasse, S 500 PLUG-IN HΗ C-Class μπορεί να αποτελεί το πιο εμπορικό μοντέλο της Mercedes, η S-Class την ναυαρχίδα της, αλλά παραδοσιακά η E-Class είναι αυτή που αποτελεί την ραχοκοκαλιά της γκάμας και στην τελευταία της γενιά κυκλοφορεί από το 2009 (με ένα facelift πριν από περίπου 2 χρόνια). Τώρα, η νέα γενιά που θα κυκλοφορήσει το 2016, θα συμβαδίζει με την σχεδίαση των πισωκίνητων μοντέλων της μάρκας υιοθετώντας στοιχεία από την μικρότερη C-Class και την μεγαλύτερη S-Class. Το μεταξόνιο, όπως και το πλάτος, θα αυξηθούν ελαφρώς ώστε το παρουσιαστικό να είναι πιο επιβλητικό, ενώ χαρακτηριστικό θα είναι και το μακρύ της καπό και με πολύ καλύτερη αεροδυναμική (η E-Coupe έχει τον χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας για μοντέλο παραγωγής).

Mercedes-AMG C 63 S (BR 205); 2014O διάκοσμος θα ακολουθεί περισσότερη την λογική της C-Class με το χαρακτηριστικό πολυχειριστήριο αφής, θα υπάρχει και μια μεγάλη οθόνη αφής σε συνδυασμό με τη συνολική αποσυμφόρηση του ταμπλό από τους πολλούς διακόπτες. Χαρακτηριστικό θα είναι το πρότυπο της πιο φαρδιάς κεντρική κονσόλα, ενώ από πλευράς τεχνολογίας ενδιαφέρον παρουσιάζει η χρήση του Augmented Reality για την πλοήγηση αλλά και η πλήρης ενσωμάτωση των smartphones με λειτουργικό iOS ή Android.

Audi TechDay LeichtbauΗ νέα E-Class θα βασιστεί σε εκδοχή του πλαισίου MRA (Mercedes Rear Wheel Drive Architecture) που χρησιμοποιείται ήδη στη νέα C-Class, ενώ όπως συνηθίζεται θα υπάρχει μεγάλη περικοπή σε κιλά, χάρη στην ύπαρξη περισσότερου αλουμινίου, ώστε να ωφεληθεί η κατανάλωση και οι ρύποι. Επίσης, η νέα διαρρύθμιση του πλαισίου θα επιτρέπει την ευκολότερη εφαρμογή εναλλακτικών συστημάτων πρόωσης, όπως το υβριδικό ή το αποκλειστικά ηλεκτρικό.

mercedes-benz-straight-six-to-make-a-comebackΜετά από πολλά χρόνια –από την δεκαετία του ’90- η Mercedes θα εισάγει μέσω της νέας E-Class νέας γενιάς 6-κύλινδρους σε σειρά κινητήρες.  Ο λόγος που η Mercedes επιστρέφει στην εν σειρά διάταξη είναι πως είναι ελαφρύτεροι, πιο απλοί κατασκευαστικά και ελαφρύτεροι από τους V6 που έχουν δύο σκέλη, ενώ υπάρχει χώρος (ως προς το πλάτος, διότι ως προς το μήκος οι σε σειρά έχουν μεγαλύτερο) για αποδοτικότερα και μεγαλύτερα συστήματα υπερτροφοδότησης.

Ο νέος 6κύλινδρος σε σειρά λοιπόν θα έχει εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, με διπλό turbo και αποδόσεις για τον πρώτο από 375 έως 430 PS. Η βάση θα προσδιορίζεται γενικά στα 2.000 cc, σε μερικές αγορές σαν τη δική μας στην πορεία ενδεχομένως και στα 1.600, ενώ η κορυφαία επιλογή θα είναι V8, χωρίς φυσικά να λείψουν και οι εκδόσεις AMG. Όσο για τα κιβώτια αυτό που έχει γίνει γνωστό είναι πως τα αυτόματα θα είναι 9 σχέσεων. Αξίζει να σημειωθεί πως ο τελευταίας εν σειρά 6κύλινδρος ήταν με τον κωδικό M104 (από 2,8 έως 3,6 lt) και κατασκευάστηκε έως το 1999, ενώ ο τελευταίος ντίζελ παράχθηκε έως το 2005 και τοποθετήθηκε στις E-Class και S-Class.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close