ΑΓΩΝΕΣ

F1: όλοι θέλουν πιο δυνατούς και πιο φασαριόζικους κινητήρες!

renault V6 f1 2015 (1)

Για να γίνει η Formula 1 πιο θεαματική θα πρέπει οι κινητήρες να γίνουν απλούστεροι και φτηνότεροι κατασκευαστικά, πιο ισχυροί και πολύ πιο θορυβώδεις…

renault V6 f1 2015 (2)Το φωνάζει καιρό τώρα ο Bernie Ecclestone, κάτι ξέρει και αυτός… Βέβαια, όπως δεν χρειάζεται να είσαι χημικός για να ξέρεις από καλό κρασί, έτσι και στην περίπτωση της F1 δεν χρειάζεται να είσαι εξπέρ για να αντιληφθείς τα ευνόητα, ώστε το άθλημα να γίνει πιο θεαματικό. Για αυτό το λόγο, στις 6 Φεβρουαρίου θα συναντηθούν οι επικεφαλής μηχανικοί των κατασκευαστών κινητήρων με τους αρμόδιους τη FIA, προκειμένου να ληφθεί μια απόφαση προς το που θα κινηθούν τα πράγματα (για την μεθεπόμενη σεζόν του 2017,  δύσκολα να αλλάξει κάτι το 2016, όπως έχουμε γράψει σε σχετικό άρθρο).

honda f1 engine 2015Στο meeting κορυφής ο καθένας θα εκφράσει την δική του άποψη και έχει ενδιαφέρον η κάθε προσέγγιση. Η νεοφερμένη Honda δεν έχει πρόβλημα να τοποθετηθεί για την εξέλιξη εντελώς νέων κινητήρων. Μάλιστα, στο τραπέζι θα προχωρημένες προτάσεις, όπως υποβοήθηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στις πλήμνες των τροχών. Τεχνογνωσία που την έχει δουλέψει αρκετά και στο Honda NSX.

ferrari f1 dubai 2014Η ταλαιπωρημένη -από τα δικά προβλήματα- Ferrari επιθυμεί το αντίστροφο, δίχως πολύπλοκα ηλεκτρονικά και ηλεκτροκινητήρες. Θέλει όσο τίποτα άλλο την επιστροφή του V8 στα 2.200 cc με διπλό σύστημα υπερτροφοδότησης, με ενιαίο KERD και δίχως το περίπλοκο MGU-Η (που τόσο καλά έχει δουλέψει η Mercedes). Με την χρήση κοινού συστήματος τούρμπο και την άποψη της Ferrari θα συντάσσεται και η Renault, όχι όμως και η Mercedes.

mercedes V6 turbo F1Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, και για αυτό η Mercedes δεν θέλει να αλλάξει σχεδόν τίποτα. Οι Γερμανοί αναμένεται να έχουν το πάνω χέρι και την επερχόμενη σεζόν, και για να γίνουν πιο διαλλακτικοί είναι πρόθυμοι να συζητήσουν τεχνητούς τρόπους για να γίνουν πιο ηχηροί οι V6, καθώς και να καταργηθούν οι περιορισμοί στην ροή του καυσίμου. Επίσης, θα εξεταστεί το ενδεχόμενο τα μονοθέσια να δείχνουν σχεδιαστικά πιο μοντέρνα, καθώς και για νέα αρχιτεκτονική που θα προσφέρει αυξημένη πρόσφυση για μεγαλύτερη ταχύτητα, καλύτερους χρόνους και για να γίνουν πιο απαιτητικά προς τους οδηγούς.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button