NEA

Τεράστιες διαστάσεις παίρνει το σκάνδαλο, κατρακυλά η μετοχή της VW!

VW-SCANDAL-1 (2)

Οι εξειδικευμένοι στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας αναλυτές θεωρούν πως το πλήγμα που δέχθηκε από τη συγκεκριμένη υπόθεση η Volkswagen είναι ιδιαίτερα ισχυρό και σοβαρό…

VW-SCANDAL-2Και αυτό γιατί μόλις είχε αφήσει πίσω της μια έντονη και για αρκετούς καταστροφική μάχη ηγεσίας σε ανώτατο επίπεδο -μεταξύ των Martin Winterkorn και Ferdinand Piech- και γιατί οι ήδη ισχνές της πωλήσεις στις ΗΠΑ θα μειωθούν κι άλλο. Ταυτόχρονα, ο κολοσσιαίος γερμανικός όμιλος βλέπει τη χρηματιστηριακή του αξία να κατακρημνίζεται ελέω του σκανδάλου. Σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg, η μετοχή της VW έπεσε κατά 22% στα 126,40 ευρώ, ενώ από τις αρχές του έτους καταγράφει συνολικές απώλειες 32%. Η μείωση αυτή μεταφράζεται σε απώλεια κεφαλαιοποίησης της τάξης των 15,6 δισεκατομμυρίων ευρώ, με τη συνολική χρηματιστηριακή αξία του ομίλου να διαμορφώνεται πλέον στα 76,95 δις ευρώ.

Η Γαλλία λοιπόν κρίνει απαραίτητη τη διεξαγωγή έρευνας για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ενώ η Νότια Κορέα καλεί τους εκπροσώπους της εταιρείας για συνομιλίες στο υπουργείο περιβάλλοντος και αρχίζει έρευνα για τρία μοντέλα με κινητήρες πετρελαίου της VW που έχουν κατασκευαστεί από το 2014 έως το 2015 (με αφορμή πάντοτε την αποκάλυψη του σκανδάλου της παραποίησης των εκπομπών ρύπων μοντέλων).

VW-SCANDAL-1 (1)Αντιδράσεις φυσικά υπάρχουν και στο εσωτερικό της Γερμανίας μιας ο υπουργός Οικονομίας και αντί-καγκελάριος Siegmar Gabriel, γνωστός από τις δηλώσεις του και για τη χώρα μας, εξέφρασε την ανησυχία του για τον αντίκτυπο αυτής της «άσχημης υπόθεσης» στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας που είναι ζωτικής σημασίας για τη γερμανική οικονομία. Αργά χθες πάντως ο υπουργός Μεταφορών Alexander Dobrindt συναντήθηκε με τον επικεφαλής του ομίλου Martin Winterkorn, ενώ θεωρείται βέβαιο πως η γερμανική κυβέρνηση θα κάνει έρευνα για να διαπιστώσει αν υπάρχει παραποίηση των δεδομένων εκπομπών ρύπων τόσο στη Γερμανία όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Και γιατι να μην πιστεψουμε οτι παραποιησαν μονο στους ντιζελ κινητηρες και οχι και στης βενζινης…και ειδικοτερα πριν ταμ ντελα του 2009;Αρα δεν μπορουμε να πιστευουμε ουτε για το αξιοπιστο των καταναλωσεων αυτων…αν παραβιαζουν αυτα τα δεδομενα φαντασου τι γινετε εκει….

    1. Καλημέρα, οι πρώτες ενδείξεις είναι πως το θέμα θα πάρει μεγάλες διαστάσεις και ίσως να δούμε και άλλα να βγαινουν στην φόρα. Για να δούμε, έχει πολύ ενδιαφέρον το θέμα και το παρακολοθούμε στενά… Δες εδώ ένα upd

      https://www.caroto.gr/2015/09/23/%cf%80%cf%89%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c-%cf%84%ce%b7%cf%82-volkswagen-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%bf%cf%8d%cf%83%ce%b5-%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%bc/

      1. ηταν το επομενο που διαβασα….αλλα αν ειναι να εχουν τετοια νοοτροποια μια απο τις μεγαλυτερες αυτοκινητο βιομηχανιες….ας φανταστουμε τι αλλο εχει να αποκαλυφθη…και κατουσια δεν εκαναν κατι τραγικο δυο προγραμματα στον ιδιο εγκεφαλο…απλο και εξυπνο για να κρυψουν τους ρυπογονους κινητηρες τους…και παλι θα το πω το ιδιο ακριβως μπορει να κανουν με την καταναλωση του αυτοκινητου….σημαντικο μπορει να μην ειναι για καποιους αλλα για μερικους απο εμας ειναι διοτι ειναι αρηκτα συνηφασμενο με τους ρυπους.

        1. όπως τα λες είναι και είναι απογοητευτικό αυτό να αφορά μία εταιρία με τόσο μεγάλο κύρος. Στην καθομιλουμενη πρόκειται για μεγαλη μαϊμουδια και απορώ πως έκαναν κάτι τέτοιο στην VW. Εκτος και αν υπάρχουν και αλλα που θα μαθουμε και μετα, όπως είπα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!