Ο Steve Kalafer, προτεινόμενος τρεις φορές για το βραβείο Όσκαρ, έκανε γνωστό πως σκοπεύει να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ σχετικά με το μεγαλύτερο σκάνδαλο του αιώνα: το Dieselgate της VW!
O 66-χρονος παραγωγός 16 ταινιών τυγχάνει να είναι και ντίλερ της Volkswagen στις ΗΠΑ και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να δεχτεί πως η γερμανική εταιρία εξαπάτησε τους πελάτες της με την παραποίηση ρύπων. Το σκάνδαλο έχει πάρει τεράστια διάσταση στην Αμερική και ο Kalafer αποφάσισε να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ με τίτλο «Backfire: The Volkswagen Fraud of the Century». Το ντοκιμαντέρ θα βασιστεί σε συνεντεύξεις στελεχών της Volkswagen και Audi (και φυσικά των λοιπών σημάτων του ομίλου), στον τρόπο που ξεσκεπάστηκε το σκάνδαλο και στο γεγονός πως στην VW γνώριζαν για την παραποίηση των ρύπων εδώ και καιρό.
Αυτό επιβαρύνει ακόμη περισσότερο την θέση του γερμανικού ομίλου με τις αμερικανικές αρχές να κατηγορούν για πολύχρονη εξαπάτηση και παραπλάνηση του κοινού. Αξιοσημείωτο είναι πως ο Kalafer έχει 39 χρόνια συνεργασία με την VW και ως διευθυντής της Flemington Car & Truck Country διατηρεί 17 αντιπροσωπείες. Στο πλαίσιο της στενής του συνεργασίας, οι Γερμανοί ρώτησαν τον Kalafer για ποιο λόγο θα γυρίσει το καυστικό ντοκιμαντέρ και η απάντηση ήταν πως ήθελε να πει την αλήθεια. Και παρά τις… συστάσεις που έχουμε δεχθεί στο caroto.gr, εμείς συνεχίζουμε να καλύπτουμε το ρεπορτάζ του Dieselgate όταν οι περισσότεροι το κάνουν γαργάρα…
οι συστασεις που αναφερεστε γινονται απο τον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας ή απο κάπου αλλου?
Φυσικα από οσους θέλουν να αποφύγουν την αρθρογραφία γύρω απο το dieselgate, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Ο γερμανικός Τύπος γράφει παρακολουθεί και αναφέρετα συνέχεια για το σκάνδαλο. Στην Ελλάδα αρκει να ρίξετε μια ματια στα sites για να δειτε πως υπαρχει ελάχιστη κάλυψη για ευνόητους λόγους (φυσικά τα περισσότερα περιοδικά αυτοκινήτου κάνουν γαργάρα το όλο θέμα). Εμείς, ακόμη και αν δείτε σχετική διαφήμιση στο caroto.gr, θα συνεχίσουμε να καλύπτουμε το θέμα καθώς θεωρούμε πως πρόκειται για το μεγαλύτερο σκάνδαλο στην σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία.
εχω επιγνωση αυτου που λετε και ασφαλώς γιαυτο ειστε στα μπουκμαρκ μου ενω αλλοι οχι.
Να είστε καλά! Εμεις απλά κοιτάμε να κάνουμε την δουλειά μας εστιάζονται και λίγο περισσότερο στην τεχνολογία και στα τεχνικά θέματα. Αν και πάει ο καιρός που γράφαμε για αναρτήσεις, κιβώτια κ.λπ., πλέον στην εποχή της διασύνδεσης και της αυτόνομης οδήγησης αλλάζει αρκετά το αυτοκίνητο. Keep reading! :-)