Mercedes-Benz GLC 250 Coupe [test drive]

Mercedes-Benz GLC 250 caroto test drive 2017 (20)

Για όσους έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν ένα premium SUV με στιλ που κάνει την διαφορά στους δρόμους, τότε η GLC είναι αυτή την στιγμή η καλύτερη επιλογή…

Μετά τις νορμάλ GLC 220d & GLC 250 έφτασε η ώρα να ρίξουμε… το φακό μας και πάνω από την κομψή κουπέ εκδοχή που αποτελεί τον βασικό αντίπαλο της BMW X4 (η GLE Coupe τοποθετείται απέναντι στην BMW X6). Και θα έλεγα πως το πολύ ενδιαφέρον σχεδιαστικό μοτίβο που έχει υιοθετήσει στα πιο πρόσφατα μοντέλα της η Mercedes, εδώ αποτυπώνεται με τον ομορφότερο τρόπο συνθέτοντας ένα συμπαγές και δυναμικό στην όψη σύνολο. Μάλιστα η κουπέ είναι ακόμη μακρύτερη από την νορμάλ GLC (συγκεκριμένα κατά 8 εκατοστά), έτσι ώστε η κλίση της οροφής (υπολείπεται σε ύψος κατά 4 εκατοστά) να σβήνει αρμονικά μέχρι και το μικρό πίσω κρύσταλλο.

Έτσι, οι… προσαυξήσεις που έχουν κάνει οι ειδικοί της Mercedes δημιουργούν ένα εξαιρετικά ελκυστικό SUV, δίχως παράλληλα να επισκιάζονται οι χώροι και η πρακτικότητα που συναντάμε στις άλλες GLC. Οι χώροι για τους εμπρός παραμένουν απαράλαχτοι -όπως και για τους πίσω- και αν δεν έχετε ανάστημα μπασκετμπολίστα δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα με την απόσταση από οροφή αρά την έντονη κλίση της.

Χωροταξικά το πορτμπαγκάζ έχει κουτσουρευτεί σε μικρό βαθμό, αφού είναι μικρότερο μόνο κατά 50 λίτρα (πάντοτε σε σύγκριση με την GLC και τα 550 λίτρα της για τις αποσκευές, και εδώ η πόρτα είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενη). Τώρα, από τις μπροστινές θέσεις το ταμπλό είναι το γνωστό και πανομοιότυπο των GLC και με την περίσσεια λάκκας σε διάφορα σημεία, ενώ λόγω του μικρότερου παρμπρίζ και την μικρότερη γωνία των εμπρός κολόνων η ορατότητα προς τα έξω και πίσω είναι λογικό να μετριάζεται ως ένα βαθμό.

photos: nmarinopoulos

Το σπορ χαρακτήρα της GLC Coupe τονίζει η στάνταρ σπορ ανάρτηση, όπως και ο κοντύτερος λόγος της κρεμαγέρας για καλύτερη αμεσότητα και ακρίβεια του τιμονιού. Το αποτέλεσμα είναι ένα SUV που το νιώθεις να στρίβει σαν ένα κομμάτι και που στις στροφές καταφέρνει να κρύβει τον όγκο του. Στις πιο κλειστές υπάρχει μια πιο έντονη τάση για υποστροφή, ενώ ξεκινώντας από στάση και στον επιτόπιο ελιγμό υπάρχουν στιγμές που μπορεί να ακούσεις την τετρακίνηση να κουρδίζει ελαφρώς μπροστά (όπως είπα μόνο από στάση και με κλειδωμένο το τιμόνι).

Αλλά όλα αυτά είναι λεπτομέρειες για ένα SUV που είναι τόσο σφιχτό όσο χρειάζεται για να είναι σπορ, και  τόσο άνετο (έστω και με τις 19άρες ζάντες και τα λάστιχα 255/50) για να προσεγγίζει τα επίπεδα άνεσης μιας λιμουζίνας. Δίχως να αγνοούμε την επιλογή της παραμετροποίησης του σασί από τον διακόπτη Dynamic Select (ΕCO, Comfort, Individual, Sport και Sport+) που μεταβάλλει ανάλογα την απόκριση στο γκάζι, την απόσβεση των αμορτισέρ, την λειτουργία του κιβωτίου και το βάρος του τιμονιού. Ωστόσο, ένα σημείο που λογικά θα ενοχλεί λόγω του ντιζάιν είναι η κάπως περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω και στις διασταυρώσεις. Από την άλλη και όπως είπαμε, στος στροφές το αυτοκίνητο δεν κρύβει τον όγκο του, αλλά καταφέρνει να στρίβει υποδειγματικά για ένα μεγάλο τετρακίνητο SUV.

Στο ταξίδι η συμβίωση με την GLC είναι απολαυστική και στην προκείμενη περίπτωση απόλυτα ήσυχη, τόσο λόγω του μελετημένου αεροδυναμικά αμαξώματος (με συντελεστή cd στο 0,31), όσο και λόγω της γραμμικής και στρωτής λειτουργίας του δίλιτρου βενζινοκινητήρα που αποδίδει 211 άλογα. Η συνεργασία του με το σβέλτο κιβώτιο 9G-tronic και την μόνιμη τετρακίνηση ταιριάζει κουφέτο στον χαρακτήρα της GLC 250 με την κατανάλωση να κυμαίνεται στα 9-10 λίτρα/100 χλμ. (καλή τιμή για ένα αυτοκίνητο κοντά στους δύο τόνους), ενώ τα νούμερα (0-100 σε 7,3 δλ., τελική στα 222 χλμ./ώρα) είναι ενδεικτικά των πολύ καλών επιδόσεων.

Εν κατακλείδι η GLC Coupe είναι ένα εξαιρετικό SUV που με την σικάτη εμφάνισή του χορταίνει το μάτι και που συνδυάζει ιδανική το σπορ στοιχείο με την άνεση που αναζητά κανείς από μία «μερσεντές», με κουπέ στιλ και SUV χώρους…

Περισσότερες δοκιμές μοντέλων MERCEDES-BENZ

Mercedes-Benz GLC 250 Coupe 4MATIC – Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.991 cc
Διάμετρος x διαδρομή 83,0 x 92,0 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός διαμήκη/τετρακύλινδρος
Ισχύς 155 kW (211 PS) / 5.500 rpm
Ροπή 350 Nm (35,7 kgm) / 1.200-4.000 rpm
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός και υπερτροφοδότηση
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 7,3 sec
Τελική ταχύτητα 222 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 9,7 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 8,4/6,9/6,0 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 66 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 680 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 159 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο 9 σχέσεων με μετατροπέα ροπής
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλών συνδέσμων
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Hankook Ventus S1 Evo, 255/50 R19
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4.732 x 1.890 x 1.602 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1.620/1.619 mm
Μεταξόνιο 2.873 mm
Χώρος αποσκευών 500-1.400 lt
Απόβαρο 1.785 kg
Τιμη πωλησης βασικης εκδοσης μοντελου δοκιμης: απο 61.160€
Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close