Μετά από σχεδόν μία δεκαετία παρουσίας στους δρόμους, η ιταλική εταιρία θα τερματίσει μέσα στο καλοκαίρι την παραγωγή της MiTo.
Ένα από τα ομορφότερα «μικρά» που έχει κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια ετοιμάζεται να περάσει στην ιστορία αφήνοντας ένα πιο απελευθερωμένο πεδίο στα Mini και Audi A1. Άλλωστε οι πωλήσεις της MiTo είχαν πέσει καιρό τώρα σε πολύ χαμηλά επίπεδα και η διακοπή της παραγωγής ήταν αναπόφευκτη. Σε περίπου ένα μήνα ο Marchionne θα ανακοινώσει το πενταετές πλάνο για τον όμιλο με τις πρώτες πληροφορίες να αναφέρουν πως το διάδοχο μοντέλο της MiTo θα είναι ένα κόμπακτ SUV. Για να δούμε…
Από τότε που υπάρχει ο ο Marchione, η εταιρεία χάνει σιγά σιγά το χρώμα της. Χάθηκε η πιο κομψή πτυχή του gruppo που ήταν η Lancia και τώρα υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι η ALFA ROMEO μπορεί να την αντικαταστήσει. Μπορεί να φτάσει να γίνει Premium, αλλά το ίδιο “κομψή” δεν το νομίζω.
Η MITO στην παρούσα φάση μπορεί να αποκτηθεί με 12.500 ευρώ. Το ποσό αυτό για ένα αυτοκίνητο με την αισθητική που αντιπροσωπεύει είναι πολύ πολύ λογικό !!!
Αντί λοιπόν οι αντιπροσωπείες να το διαφημίζουν (εγώ κατά τύχη κοίταξα την τιμή και έπεσα από θα σύννεφα όταν την είδα….δυστυχώς ως οικογενειάρχης στην εποχή της κρίσης δεν δύναμαι πλέον να την αποκτήσω), αντί το τμήμα design να προβεί σε κάποια ανανέωση ή κάποια 5θυρη (!!!) έκδοση, ανακοινώνει την απόσυρση του μοντέλου. Εδώ πουλάνε τα ασχημόπαπα (μινι και συναφή) δεν θα πουλούσε η άλφα??? Αλλά όταν έχει προσωπικό το οποίο δεν πιστεύει “στην φανέλα” στην ίδια την εταιρεία στην οποία δουλεύει, αυτά είναι που συμβαίνουν….Πραγματικά πιστεύω ότι αν έβγαινε διαφήμιση που θα τόνιζε ότι η Μιτο αρχίζει από 12500 ευρώ και κάτι……οι πωλήσεις θα είχαν ανιούσα πορεία….ο κόσμος απλά δεν το γνωρίζει. Μετά ίδια λεφτά αγοράζεις όμορφα κουβαδάκια, ενώ η Μιτο είναι πραγματικό αυτοκινητάκι.