NEA

Του χρόνου έρχεται το νέο VW Golf

Η 8η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου θα παρουσιαστεί επίσημα στο σαλόνι της Γενεύης τον Μάρτιο και θα κυκλοφορήσει στις αγορές προς τα μέσα του 2019.

Η κατηγορία των μικρομεσαίων παίρνει τα πάνω της αφού μέσα στον μήνα θα λανσαριστούν στην χώρα μας τα νέα Ford Focus και Kia Ceed. Από το νέο έτος θα προστεθούν το νέο VW Golf το οποίο θα έχει ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις και χώρους. Πάντως, δεν θα υπάρχει τρίθυρη έκδοση ενώ από την στιγμή που υπάρχουν τα T-Cross και T-Roc πιθανότατα να μην θα υπάρξει βάγκον και Alltrack εκδοχή.

Την βάση θα αποτελέσει ένα εξελιγμένο πλαίσιο MQB με μείωση απόβαρου έως 50 κιλά. Στους κινητήρες είναι δεδομένη η παρουσία του 1.5 TSI Evo με σύστημα προσωρινής απενεργοποίησης των κυλίνδρων που θα έχει και mild hybrid έκδοση. Όσο για τον τρικύλινδρο 1.000άρη ακούγεται πως πέρα από την έκδοση TSI θα δούμε και ατμοσφαιρικό σε συνδυασμό με υβριδικό σύστημα. Από πλευράς diesel θα δούμε το νέο 1.5 TDI καθώς και έναν νέο δίλιτρο TDI που θα αποδίδει από 135 έως 200 άλογα.

Οι πετρελαιοκινητήρες θα συνεχίσουν με καταλύτη SCR και πρόσθετο AdBlue, αλλά και καταλύτη συγκέντρωσης οξειδίων του αζώτου NOx (μιας και ο πρώτος δεν λειτουργεί αποδοτικά στην κρύα εκκίνηση, τις μικρές και τις αστικές διαδρομές). Ταυτόχρονα αναμένεται να αυξηθούν και οι διαθέσιμοι TGI (φυσικό αέριο) που και αυτοί θα βασίζονται στην καινούργια γενιά EA 211 evo. Μάλιστα ήδη έχει δοκιμαστεί ένα πρωτότυπο σύνολο 1.5 TGI με απόδοση 160 ίππων.

Από πλευράς εμφάνισης η βασική αρχή του ότι ένα Golf πρέπει να μοιάζει με Golf δεν πρόκειται να αλλάξει. Αυτές που θα διαφοροποιηθούν είναι οι αναλογίες, μιας και το αμάξωμα αναμένεται να είναι πιο πλατύ και πιο χαμηλό, αλλαγές άλλωστε που τις επιτρέπει με ευκολία το μεταβλητό πλαίσιο MQB. Από κει και πέρα ο χαρακτήρας θα γίνει πιο έντονος με τη βοήθεια στοιχείων όπως οι καινούργιοι προβολείς.

Στο εσωτερικό θα υπάρχει αναβάθμιση όλων των διαθέσιμων συστημάτων, είτε αυτό αφορά την εξυπηρέτηση και την διασύνδεση, είτε την ασφάλεια και την υποβοήθηση. Το νέο Golf θα έχει κατά πάσα πιθανότητα και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου, ενώ τα περισσότερα συστήματα (ενεργό σύστημα φωτισμού, Adaptive Cruise Control και HUD) θα προέρχονται από το Arteon.

Καταλυτικά συστήματα: Από τα DPF στα OPF και GPF!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button