H Mazda υποστηρίζει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Παρότι η ιαπωνική εταιρία θα παρουσιάσει το 2020 ένα εντελώς νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να αντιμετωπίσει και τα όρια που θέτει η Ε.Ε. στηρίζει τις ΜΕΚ.

Τα νέα έρχονται από το παρασκήνιο της έκθεσης του Los Angeles όπου ο o Ichiro Hirose, ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda, δήλωσε μεταξύ άλλων πως η εταιρία του θα μείνει επικεντρωμένη στους κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, ακόμη και στον περιστροφικό.

«Κάθε περιοχή έχει διαφορετικές μεθόδους παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας», δήλωσε στο CarAdvice. «Πρέπει λοιπόν να δούμε πώς παράγεται ο ηλεκτρισμός σε κάθε περιοχή. Σε ορισμένες περιοχές, μπορεί να είναι καθαρή, επομένως τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ωφέλιμα. Αλλά σε άλλες περιοχές, λόγω των ρυπαντικών μεθόδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, οι ΜΕΚ ενδέχεται να έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα όσον αφορά τις εκπομπές. Για την μείωση των εκπομπών CO2, νομίζω ότι υπάρχουν ακόμη περισσότερες περιοχές που οι ΜΕΚ είναι καλύτερα προσαρμοσμένες και πιστεύω ότι προς το παρόν θα πρέπει να επικεντρωθούμε στα συμβατικά οχήματα».

Ο Hirose πιστεύει πως οι σύγχρονοι βενζινοκινητήρες είναι πολύ αποδοτικοί, ενώ τόνισε πως δεν θα εγκαταλείψουν το diesel και πως υπάρχουν ακόμη τεχνολογίες για να τους διατηρήσουν στην παραγωγή και με το πλεονέκτημα πως παράγουν μικρότερες ποσότητες CO2. «Εργαζόμαστε συνεχώς για να επιτύχουμε τον ιδανικό κινητήρα ντίζελ. Ειδικά αυτή την εποχή τα SUV είναι αρκετά δημοφιλή, Αυτό σημαίνει ότι τα οχήματα είναι μεγαλύτερα και βαρύτερα και όσον αφορά τη μείωση του CO2, οι πετρελαιοκινητήρες εξακολουθούν να έχουν το πλεονέκτημα». Επίσης ο Hirose τόνισε πως ο περιστροφικός θα επιστρέψει αλλά σε ρόλο range extender.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close