Στους δρόμους και επισήμως το Volkswagen ID [vid]

Ένας νέος κύκλος από teaser στοιχεία ξεκινά η VW με το ID παραγωγής να βολτάρει στη Νότια Αφρική…

Ως concept το γνωρίσαμε για πρώτη φορά το 2016 και ως μοντέλο παραγωγής το ID θα είναι έτοιμο για λανσάρισμα το Νοέμβριο του 2019. Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό της σειράς ID και το πρώτο που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MEB. Ανάλογα με την έκδοση μπαταρίας θα έχει αυτονομία από 330 έως 550 χιλιόμετρα και έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος που θα ξεκινά από ισχύ 170-200 ίππων.

Όπως μπορούμε να αντιληφθούμε από τις φωτογραφίες με το βαρύ καμουφλάζ το μέγεθος του ηλεκτρικού hatchback είναι όσο περίπου ενός Golf με την διαφορά πως το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης επιτρέπει μικρότερους προβόλους και αυξημένο μεταξόνιο για ένα ευρύχωρο εσωτερικό.

Όσο για την τιμή πώλησης η VW έχει πει πως μαζί με τις πριμοδοτήσεις θα βρίσκεται στα αντίστοιχα επίπεδα ενός καλοεξοπλισμένου Golf. Οπότε στην καλύτερη περίπτωση υπολογίστε κάπου στα 30 χιλιάρικα.

Ποια θα είναι η πρόοδος των μπαταριών; [blog]

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Σχόλια

  1. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά.
    Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως γίνεται και δεν έχει καθόλου χώρο
    αποσκευών μπροστά, γιατί το καταλαμβάνει λέει το σύστημα κλιματισμού (!?)

    1. Καλησπέρα, Χρόνια Πολλά. Ουσιαστικά μπροστά είναι όντως το σύστημα κλιματισμού και αν θυμάμαι σωστά κάποια συστήματα ισχύος. Το εμπρός μέρος, δηλ. το καπό, ειναι σχεδόν το μισό από ένα συμβατικό όχημα.στο BMW i3. Στο παρακάτω άρθρο έχει κάποιες φωτογραφίες. Επισυνάπτω και κάποιες που είχα τραβήξει στην παρουσίαση της ΜΕΒ.

      https://www.caroto.gr/2018/10/03/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%B8%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%8E%CE%BD-blog/

      https://uploads.disquscdn.com/images/552800eff80e61120f6b97eb6713af7c1507ce2f5bb3bbd0f78935caca49ba2b.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/2deb4e22416e26a76996583610e5d98082e86455a1214a56b4e0562dc110e510.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/7de6e70eb3f69df2613f39ae8bc5871982018428e9c8eae95f64eedd8c813a99.jpg

      1. Κε Μαρινόπουλε
        σας ζηλεύω για τις φωτογραφίες, είστε στην αιχμή των εξελίξεων.
        Υπάρχει κάτι αρνητικό που δεν μας έχουν πει για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ? Πως γίνεται και τα συμβατικά χωράνε μπροστά – κινητήρα + κιβώτιο + υγρά + ψυγείο + κλιματισμό , και τα ηλεκτρικά που δεν έχουν τα 3 / 4 των προηγούμενων δεν τα χωράνε?? Μήπως το σύστημα κλιματισμού τους είναι τεράστιο για να ψύχονται οι μπαταρίες ? Αυτά δεν μας τα έχουν πει, τα βγάζουν λίγα λίγα. Εσείς λέτε βέβαια ότι ο χώρος μπροστά είναι μικρότερος, αλλά και πάλι δεν βγαίνει, υπάρχει κάποιο μυστικό που δεν μας το λένε?

        1. Καλημέρα! Πίσω από το σύστημα κλιματισμού αυτό που καταλαμβάνει αρκετά μεγάλο χώρο είναι η μονάδα ισχύος των ηλεκτρονικών, μετασχηματιστές DC-DC (εδώ είναι μεγάλος και σε μεγαλύτερα μοντέλα θα πάει πίσω άξονα) κ.α. Σίγουρα χώρο πιάνει και το σύστημα υγρής ψύξης για μπαταρίες (οι οποίες θα πρέπει να έχουν χαμηλή θερμοκρασία με σούπερ ταχυφόρτιση) και ηλεκτροκινητήρα. Επίσης έχει προνοηθεί ελεύθερος χώρος για τοποθέτηση δεύτερου ηλεκτροκινητήρα μπροστά και στο μέλλον επαγωγικής πλάκας για φόρτιση. Πάντως οι ειδικοί εκεί δεν έλεγαν κάτι περισσότερο και τα φυλάνε για την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου. Επισης δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως μπροστά δεν μπορεί να είναι υπερβολικα μαζεμένο το μέρος διότι πρέπει να υπάρχει και ζώνη απορρόφησης για καλά αποτελέσματα στον Euro NCAP. Ελπίζω να κάλυψα ορισμενες απορίες σας 🙂

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close