NEA

Γερμανική αγορά αυτοκινήτου: Ανησυχία προκαλεί η πτώση πωλήσεων και τον Δεκέμβριο

Αναλυτές θεωρούν πως η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη αποτελεί έναν γενικότερο βαρομετρικό δείκτη…

Τον Δεκέμβριο που μας πέρασε υπήρξε μεγάλη πτώση στο -6,7% (σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2017) καθώς και μία πτώση στο 0,2% για το 2018 (και σε σχέση με το 2017). Μάλιστα το γεγονός αυτό -και παρά τις καθυστερήσεις ελέω WLTP- είναι ανησυχητικό μιας και οι αναλυτές προβλέπουν πως το 2019 θα είναι επίσης πτωτικό.

Ακόμη και ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Olaf Solch δήλωσε πρόσφατα και μεταξύ άλλων στην Bild πως «… η αναμενόμενη επιβράδυνση της πορείας της γερμανικής οικονομίας θα έχει αισθητές επιπτώσεις για τα έσοδα του κράτους. Οι καλές εποχές, όπου οι εισπράξεις του κράτους από φόρους είναι υψηλότερες απ’ ότι αναμενόταν, πλησιάζουν προς το τέλος τους και το 2018 ήταν η τελευταία καλή χρονιά». Ο ίδιος προβλέπει επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης της Γερμανίας στα επόμενα χρόνια.

Την μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων σημείωσε το VW Group (Seat, Porsche: -15%, Skoda: -12%, Audi: -5,7%, VW: -11%), η Peugeot (-43%), η Nissan (-39%), η Renault (-21%), η Ford (-12%), η Land Rover (-15%), η Toyota (-9,7%) και η Opel (-9,1%). Αντίθετα και πάντα για τον Δεκέμβριο αύξηση πωλήσεων παρουσίασαν οι Volvo (27%), Mitsubishi (24%), Mercedes-Benz (22%), Fiat (20%) και Jaguar (16%).

Μετά την γενική κατακραυγή και δαιμονοποίηση το diesel έπεσε από το 38,8% του 2017 στο 32,3% για το 2017 σημειώνοντας την χαμηλότερη ποσόστωση από το 2000. Στο +53,8% ανέβηκαν τα υβριδικά και στο +43,9% τα ηλεκτρικά οχήματα που ωστόσο δεν έχουν καταφέρει να ξεπεράσουν το 1% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button