Σε μια εποχή που η αυτοκινητοβιομηχανία εξαρτάται από τις εκπομπές ρύπων και την πρόοδο της ηλεκτροκίνησης η παρουσία ενός V12 ακούγεται κάπως παράταιρη.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της BMW δήλωσε στο βρετανικό περιοδικό Top Gear ότι ο V12 μπορεί να κρατηθεί στην παραγωγή το αργότερο μέχρι το 2023. Παρ’ όλα αυτά θα κάνουν κάθε προσπάθεια στο να τον βελτιώσουν έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στα νέα και πιο αυστηρά δεδομένα σχετικά με τις εκπομπές ρύπων.
Αυτό σημαίνει ότι η νέα σειρά 7 ίσως και να είναι το τελευταίο μοντέλο της BMW που θα εφοδιάζεται με αυτόν τον σπουδαίο κινητήρα. Κάτι που ήδη θα έχει συμβεί με τον V12 της Mercedes S-Class που και αυτός θα πάρει τον δρόμο της αποστρατείας μετά από την παρούσα γενιά της κορυφαίας Mercedes.
Αν πάντως καταφέρει να επιβιώσει και παρά την ασκήμια της η “επτάρα” θα είναι η μοναδική επιλογή με V12 μοτέρ.
Η ύπαρξη της μεγάλης μάσκας εξυπηρετεί θέματα τεχνολογικών λύσεων και όχι αισθητικής. Το μέγεθος της μάσκας πρωτίστως εξυπηρετεί σκοπούς ψύξης του υπερμεγέθους κινητήρα και δευτερευόντως μειώνει την οπισθέλκουσα Cx.
Η διαπερατότητα του αέρα στην περιοχή της μάσκας δεν επιτρέπει την δημιουργία στάσιμης κατάστασης του αέρα, μειώνοντας την μετωπική αντίσταση, και συνεπώς και την συνολική οπισθέλκουσα
Δεν διαφωνώ αλλά και πάλι θεωρώ πως είναι too much. Ποιός ξέρει αισθητικά ίσως να είδαν πως της βολβο πουλάει η εμφατική μάσκα. Σημεία των καιρών, η επόμενη θα είναι σφραγισμένη έτσι και αλλιώς αχαχα :-)
Ασχήμια; Εγώ την βρίσκω αρκετά ”γοητευτική” .
Το θέμα αρέσει δεν αρέσει είναι πάντα υποκειμενικό. Προσωπικά βρίσκω μη ταιριαστή τη τεράστια μάσκα σε BMW πατώντας στο πρότυπο της Volvo (και Audi)