VW Group: Η Seat να γίνει Alfa Romeo και η Skoda να πουλά οικονομικότερα μοντέλα!

Σε μία αλλαγή προϊόντικής στρατηγικής προσανατολίζεται ο γερμανικός όμιλος ώστε να διαφοροποιηθούν σε μεγαλύτερο βαθμό οι μάρκες του.

Με τις Volkswagen και Audi να έχουν ένα πιο ξεκάθαρο στίγμα (τόσο ως προϊόντικά σήματα όσο και ως αμιγώς γερμανικές εταιρίες) οι ιθύνοντες του VW Group θα χαράξουν μια πιο έντονη πολιτική στα επόμενα χρόνια για τις Seat και Skoda.

Για την Seat ο στόχος είναι η αναβάθμιση της μάρκας με περισσότερα αυτοκίνητα που να απευθύνονται στο συναίσθημα, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της προϊόντικής στρατηγικής Michael Jost. Κάτι που σημαίνει πως τα μελλοντικά Seat θα είναι πιο ποιοτικά, πιο σπορ αλλά και πιο ακριβά φτάνοντας ή ξεπερνώντας τα επίπεδα της Volkswagen και στοχεύοντας σε χαρακτήρα την Alfa Romeo. Που πάντα είχαν στο μάτι οι Γερμανοί αλλά ποτέ δεν μπόρεσαν να την αποκτήσουν…

Τώρα, με την Skoda υπάρχουν πλάνα για μεγαλύτερη διείσδυση της μάρκας στην Ανατολική Ευρώπη με στόχο την απόσπαση μεριδίου από τις Hyundai, Kia και Dacia. Το πιο πιθανό είναι να υπάρξουν εκδόσεις ή μοντέλα με χαμηλότερο εξοπλισμό και τιμές πώλησης. Πάντως, η Skoda αποτελεί ένα μεγάλο ζήτημα για την Volkswagen αφού οι πωλήσεις της «τσέχικης» εταιρίας κυριολεκτικά καλπάζουν και αναρωτιούνται που είναι το ταβάνι για μια μάρκα που πριν από δύο δεκαετίες δεν την υπολόγιζε σχεδόν κανείς…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Σχόλια

  1. Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία παρακμάζει με ταχύτατα βήματα. Υπάρχουν πάρα πολλές ενδείξεις για να καταλήξει κανείς σε αυτό το συμπέρασμα. Φαίνεται να μην γίνεται αντιληπτό αυτό από τους υπεύθυνους των αυτοκινητοβιομηχανιών. Εξαιρετικά δείγματα οχημάτων έφτασαν σε εξελικτικό
    αδιέξοδο, ή έγιναν πολυτελείς καρικατούρες των αρχικών κατασκευών τους. Αρκεί να θυμηθεί κανείς μοντέλα όπως τα BMW Isetta, CITROEN 2CV, PANHARD Δικύλινδρο !, MINI COOPER, VW beatle, MATRA, FIAT 500. Ακόμη και το LADA OKA. Εκείνο που δεν κατάλαβαν οι υπεύθυνοι της VW για το SKODA, έγινε αμέσως αντιληπτό από τους αγοραστές. Ας μην απορούν οι οι υπεύθυνοι της VW.
    Είναι απαραίτητη η επανεκκίνηση της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας με βάσει τον προσανατολισμό
    «Αποτελεσματικότητα μέσω της απλότητας». Σε διαφορετική περίπτωση θα παραχωρήσουν την θέση τους
    στους κατασκευαστές από την Κίνα, οι οποίοι έχουν κατανοήσει πλήρως το πρόβλημα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close