Το Opel Grandland X είναι high-tech, άνετο και με αποδοτικούς κινητήρες

H Opel είναι μια εταιρεία τα μοντέλα της οποία είναι τεχνολογικά προηγμένα σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς παραμένοντας όμως οικονομικά προσιτά. Δίνοντας τη δυνατότητα σε πολλούς να αποκτήσουν ιδιαίτερα ποιοτικά αυτοκίνητα με μεγαλύτερη ευκολία.

Το κορυφαίο SUV της, το Grandland X, όχι μόνο δεν αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα αλλά είναι αυτό που υπερθεματίζει. Αφενός στην έκδοσή του με το πολύ καλό τρικύλινδρο σύνολο των 1.200 κυβικών και των 130 ίππων, αφετέρου και σε αυτή με τον εξαιρετικά και ιδιαίτερα σύγχρονο diesel των 1.500 κ.εκ. και των επίσης 130 ίππων. Ειδικά δε όταν και οι δύο συνδυάζονται με το ολοκαίνουργιο και ιδιαίτερα προηγμένο αυτόματο κιβώτιο των οχτώ σχέσεων, που σε κάθε περίπτωση είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά απόδοσης. Τόσο του turbo βενζίνης όσο και του turbo diesel, ενώ το αποτέλεσμα είναι σε κάθε περίπτωση η εξαιρετική οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με πολύ καλές επιδόσεις.

Έτσι το Grandland X είναι σε κάθε περίπτωση ιδιαίτερα ευχάριστο στο δρόμο, με εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά, πολύ καλό επίπεδο άνεσης και φυσικά κορυφαία ασφάλεια. Τόσο παθητική όσο και ενεργητική, με την πρώτη να εξασφαλίζεται από την ειδικά μελετημένη δομή του αμαξώματος και την δεύτερη από τα πολλά συστήματα ασφάλειας αλλά και υποβοήθησης του οδηγού.

Μεταξύ πολλών συστημάτων ξεχωρίζουμε αυτά της υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και προειδοποίησης παρέκκλισης από τη λωρίδα, το σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου και αυτό της κόπωσης του οδηγού αλλά και το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης. High tech είναι το αυτόματο cruise control, που όχι μόνο διατηρεί σταθερή την ταχύτητα του Grandland X αλλά και την προσαρμόζει μόνο του στην ενδεχόμενα πιο χαμηλή του προπορευόμενου για να την επαναφέρει στην τιμή που έχει επιλεγεί μόλις ανοίξει ο δρόμος.

Εξίσου high tech το αυτόματο σύστημα στάθμευσης στο οποίο ο οδηγός το μόνο που έχει να κάνει είναι να χειρίζεται το γκάζι και να επιλέγει στο αυτόματο κιβώτιο, ανάλογα με την υπόδειξη είτε το D είτε το R. Πολύ χρήσιμη για την κίνηση με όπισθεν και η κάμερα οπισθοπορείας των 360 μοιρών.

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει και για το ηλεκτρονικό σύστημα IntelliGrip. Το οποίο διαθέτει 5 προγράμματα λειτουργίας -νορμάλ, χιόνι, λάσπη, άμμο ή βρεγμένη επιφάνεια και off- που βελτιώνουν την πρόσφυση με την προσαρμογή της ροπής που καταλήγει στους εμπρός τροχούς αλλά και επιτρέποντας, αν αυτό είναι απαραίτητο, την ολίσθηση.

Σημαντικός παράγοντας ασφάλειας είναι βέβαια και ο πολύ καλός φωτισμός του δρόμου τη νύχτα όπου η Opel έχει δημιουργήσει μια πολύ μεγάλη παράδοση, η οποία συνεχίζεται και στο Grandland X με τους προηγμένους προβολείς LED. Παράλληλα τα ειδικά σχεδιασμένα εργονομικά καθίσματα εξασφαλίζουν τόσο ότι ο οδηγός θα είναι ξεκούραστος ακόμα και μετά από πολλά χιλιόμετρα αλλά και ότι δεν θα επιβαρυνθεί η μέση του ειδικά και η υγεία του γενικά ακόμα και αν καθημερινά περνά πολλές ώρες πίσω από το τιμόνι.

Αισθητικά το Grandland X είναι ιδιαίτερα σύγχρονο και σύμφωνο με το στυλ και τη λογική της Opel που δεν επιλέγει στα μοντέλα της τον πρόσκαιρο εντυπωσιασμό αλλά τη διαχρονική σχεδίαση. Εξίσου σύγχρονος και ποιοτικός, με εξαιρετική εργονομία και πλήρη εξοπλισμό ο εσωτερικός διάκοσμος, που καλύπτει όλες τις ανάγκες διασύνδεσης smartphones. Προαιρετικά υπάρχει και η δυνατότητα e-call/ b-call, ενώ φυσικά και δεν λείπουν τα στοιχεία που αυξάνουν την άνεση σε κορυφαία επίπεδα. Στοιχεία όπως π.χ. η ηλεκτρική 5η πόρτα, η οποία ανοίγοντας αποκαλύπτει ένα μεγάλο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο πορτμπαγκάζ, το μέγεθος του οποίου κυμαίνεται, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, από 514 έως και 1.652 λίτρα.

Εκτός από τα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου των 1.200 και 1.500 κυβικών αντίστοιχα με τους 130 ίππους το Opel Grandland X είναι διαθέσιμο και με τους τετρακύλινδρους 1.6 βενζίνης (180 ίπποι) και 2.0 diesel (177 ίπποι). Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τα X-Cite, 120 Edition, X-Plore, X-Clusive και Ultimate, ενώ οι τιμές ξεκινούν από τις 21.950 ευρώ.

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης παρουσιάστηκε το Grandland X Hybrid4, στο οποίο ένας τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 200 ίππων συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 80kW (109hp), ενώ η μπαταρία του συστήματος είναι ιόντων λιθίου 13.2 kWh. Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 8 σχέσεων, ενώ ο δεύτερος, ο μετατροπέας και το διαφορικό είναι ενσωματωμένα στον πίσω άξονα εξασφαλίζοντας και την τετρακίνηση.

Ετικέτες

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close