NEA

Επίσημα το νέο Toyota Yaris με νέους τρικύλινδρους στα 1.000 & 1.500 κ.εκ. [vid]

Μετά από σχετικές διαρροές η ιαπωνική εταιρία έδωσε τα πλήρη στοιχεία για το νέο Yaris που θα είναι διαθέσιμο στην χώρα μας τον Σεπτέμβριο του 2020.

Το νέο Yaris θα έχει ως αιχμή του δόρατος τους νέους τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης στα 1.000 κ.εκ. και 1.500 κ.εκ. Ο 1.000άρης θα συνδυάζεται με πεντάρι μηχανικό κιβώτιο και ο 1.500άρης με 6άρι ή αυτόματο CVT, ενώ προς το παρόν η Toyota δεν αναφέρει κανένα άλλο τεχνικό χαρακτηριστικό. Πάντως, ο νέος 1.500άρης λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι 15% πιο δυνατός, 20% πιο οικονομικός και με 40% καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση.

Με το μοτέρ των 1.500 κυβικών θα συνδυαστεί η υβριδική έκδοση 1.5 Hybrid Dynamic Force που συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος περίπου 80 ίππων και με νέα μπαταρία λιθίου ιόντων (αντί για νικελίου μετάλλου) με 27% μικρότερο βάρος, ενώ ανανεωμένη είναι και η μετάδοση.

Το νέο Yaris είναι 5 εκατοστά φαρδύτερο με 5 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο για μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Εντελώς νέο είναι το εσωτερικό με την οθόνη αφής 10’’ να βρίσκεται ψηλά στο μέσο του ταμπλό και να μας παραπέμπει στη νέα Corolla. O βασικός εξοπλισμός θα περιλαμβάνει το σύνολο συστημάτων υποβοήθησης Safety Sense 2.0, ενώ προαιρετικά θα διατίθεται μέχρι και HUD (Head Up Display).

Το μπροστινό μέρος του Yaris ξεχωρίζει από τη νέα μεγάλη μάσκα, τους προβολείς που αγκαλιάζουν το καπό και χαμηλότερα τα LED ημέρας με τους ομίχλης σε κάθε θέση. Τα φλας είναι ενσωματωμένα στους καθρέπτες, ενώ όπως και την Corolla βλέπουμε πως η οροφή έχει πιο έντονη κλίση προς τα πίσω δημιουργώντας ένα πιο δυναμικό στιλ.

Το εξελιγμένο πλαίσιο TNGA της Toyota, που χρησιμοποιείται ήδη στα C-HR και Corolla, θα αποτελέσει την βάση και για το νέο Yaris εξασφαλίζοντας καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά και υψηλότερα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Σχόλια

  1. Αντιγράφοντας από το κείμενο:
    Πάντως, ο νέος 1.500άρης λειτουργεί σε κύκλο Atkinson -Δεν πρόκειται για κύκλο Atkinson αλλά για
    βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού – και σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι 15% πιο δυνατός – Γιατί δεν μας
    δίνεται το διάγραμμα δυναμοπέδης;, 20% πιο οικονομικός – Γιατί δεν μας δίνεται η ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ; – και με 40% καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση- Γιατί δεν μας δίνεται το δυναμοδεικτικό διάγραμμα;.
    Χωρίς τα παραπάνω μπορούμε να κάνουμε οποιεσδήποτε υποθέσεις, ειδικά αν διαθέτει υπερσυμπιεστή
    και υψηλή συμπίεση

    1. Χρόνια Πολλά! Κατά την Toyota μιλάμε για το overlapping σε ψευδο-ατκινσον. Για τα υπόλοιπα τελευταια οι Ιάπωνες παρουσιάζουν πολύ νωρίς τα μοντέλα τους (το γιαρις θα λανσαριστεί φθινόπωρο) και υπάρχουν μόνο οι βασικές πληροφορίες. Περισσότερα θα έχουμε κάπου την άνοιξη με την πανευρωπαϊκή οδηγική.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close