ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

SEAT και CUPRA στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Η παρουσία της CUPRA στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης θα έχει αντίκτυπο με την Παγκόμσια Πρεμιέρα του CUPRA Formentor, του πρώτου μοντέλου που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τη CUPRA – Η SEAT θα γιορτάσει επίσης την πρώτη παρουσίαση του νέου SEAT Leon με την πλήρη γκάμα κινητήρων – που πειρλαμβάνει εκδόσεις mild-hybrid, plug-in hybrid και CNG – καθώς και την Πρεμιέρα του SEAT Tarraco FR.

«Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης θα είναι μια από τις πρώτες ευκαιρίες που οι πελάτες μας θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά την επιθετική μας πολιτική για το 2020: το SEAT Leon, το CUPRA Leon και το CUPRA Formentor, τα οποία θα είναι διαθέσιμα και σε εκδόσεις plug-in hybrid. Τα μοντέλα αυτά θα οδηγήσουν και τις δύο μάρκες στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε ο SEAT Executive Vice-President for Sales and Marketing and CUPRA CEO Wayne Griffiths. «Αντιμετωπίζουμε τις απαιτήσεις της αγοράς για να προσφέρουμε μια γκάμα από ενεργειακώς αποδοτικά, συνδεδεμένα, ασφαλή και με επιδόσεις οχήματα που μπορούν να προσφέρουν όλα όσα χρειάζονται οι πελάτες μας, διατηρώντας παράλληλα τους στόχους μας για μείωση των επιπτώσεων στο περιβάλλον».

Η εταιρεία θα εκμεταλλευτεί επίσης την ευκαιρία για να παρουσιάσει τα τελευταία νέα σχετικά με την αστική κινητικότητα που σχεδιάστηκαν αρχικά για το αναβληθέν Mobile World Congress, συμπεριλαμβανομένης της παγκόσμιας πρεμιέρας του eScooter.

Νέο SEAT Leon

Στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το νέο SEAT Leon έρχεται με την πλήρη γκάμα κινητήρων με εναλλακτικούς τύπου καυσίμου: mild-hybrid (eTSI), plug-in hybrid (eHYBRID) και CNG (TGI) για πρώτη φορά. Ένα σημαντικό ορόσημο, με όλες τις πιθανές επιλογές που διαθέτει ο πελάτης.

CNG (TGI). Το νέο SEAT Leon θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά με κινητήρα CNG 1.5lt 96kW / 130PS TGI. Το όχημα διαθέτει τρεις δεξαμενές CNG με συνολική καθαρή χωρητικότητα 17,3 κιλά, προσφέροντας στο νέο SEAT Leon TGI αυτονομία 440 χιλιομέτρων χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμός καυσίμου. Και αν οι δεξαμενές CNG αδειάσουν, τότε ο κινητήρας μεταφέρεται αυτόματα σε λειτουργία βενζίνης μέχρι το όχημα να φτάσει στο επόμενο πρατήριο φυσικού αερίου.

Το νέο SEAT Leon TGI είναι το πρώτο όχημα της γκάμας CNG που πηγαίνει την οδηγική άνεση στο επόμενο επίπεδο, ενσωματώνοντας την τεχνολογία SEAT Digital Cockpit, που προσφέρει επιπρόσθετη και μεγαλύτερη σαφήνεια στις πληροφορίες του οδηγού. Για πρώτη φορά προστέθηκε το SEAT Driver Profile system, σύμφωνα με το οποίο ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει το στυλ οδήγησης βάσει των ατομικών του προτιμήσεων όπως Eco, Normal, Sport και Individual, καθιστώντας έτσι το νέο SEAT Leon TGI ακόμα πιο επιθυμητό.

PHEV (eHYBRID) και mHEV (eTSI). Και καθώς η SEAT επεκτείνει τη χρήση της ηλεκτροκίνησης, η τέταρτη γενιά Leon περιλαμβάνει επίσης ένα προηγμένο κινητήρα plug-in hybrid. Συνδυάζοντας έναν κινητήρα βενζίνης 1.4 TSI με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το αποτέλεσμα παράγει ισχύ 150kW / 204PS. Χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου 13kWh, το αυτοκίνητο προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία μέχρι 60 χλμ.,  ιδανική για αυξημένη απόδοση ή για οδήγηση στην πόλη όπου οι κανονισμοί για την ποιότητα του αέρα είναι πιο αυστηροί.

Το νέο SEAT Leon περιλαμβάνει επίσης mild hybrid technology (eTSI), επιτρέποντας στο compact αυτοκίνητο να προσφέρει ακόμα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης. Το σύστημα, το οποίο είναι διαθέσιμο με βενζινοκινητήρα 1.0 TSI 81kW / 110PS και 1.5 λίτρων 110kW / 150PS (που διατίθεται αποκλειστικά με DSG και τεχνολογία shift-by wire), συνδυάζει την τεχνολογία 48V mild-hybrid με μηχανή εσωτερικής καύσης.

SEAT Tarraco

Το SEAT Tarraco είναι ένα σημαντικό όχημα για τη μάρκα και η ζήτηση των πελατών για το μεγαλύτερο SUV της γκάμας παραμένει ισχυρή. Όπως και με άλλα μοντέλα της μάρκας, οι πελάτες περιμένουν το επόμενο στάδιο στην εξέλιξη του οχήματος με την εισαγωγή του sport επιπέδου εξοπλισμού FR.

Το επίπεδο εξοπλισμού FR προσθέτει άλλο επίπεδο ελκυστικότητας, τόσο με τις εσωτερικές όσο και με τις εξωτερικές στυλιστικές του βελτιώσεις. Εξωτερικά το Tarraco φέρει ειδική μάσκα, μεγαλύτερους τροχούς, μαύρες ράγες οροφής και πλαίσια παραθύρων με πλευρικούς καθρέπτες σε χρώμα Cosmo Gray. Στο πίσω μέρος το Tarraco φέρει νέα sporty αεροτομή, φωτισμό κατά μήκος της πίσω πόρτας, αποκλειστικό πίσω διαχύτη, λογότυπο FR και ανάγλυφο όνομα Tarraco, στοιχεία που διαφοροποιούν την εμφάνιση του.

Το επίπεδο εξοπλισμού FR εμπλουτίζεται από το νέο και αποκλειστικό χρώμα Merlot Red. Η εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις προαιρετικές ζάντες αλουμινίου FR 20” (standard: ζάντες αλουμινίου FR 19”). Στο εσωτερικό, ένα sporty τιμόνι με λογότυπο FR, πεντάλ από αλουμίνιο, μεγάλο infotainment system 9.2” και αποκλειστικά ηλεκτρικά καθίσματα με λειτουργία μνήμης, ξεχωρίζουν το Tarraco FR από τα άλλα μοντέλα της γκάμας.

Το Tarraco επωφελείται επίσης από μία sport ανάρτηση ανάλογη των προσδοκιών ενός οχήματος που φέρει το σήμα της μάρκας και το κάνουν να ξεχωρίζει από τα άλλα διαθέσιμα εξοπλιστικά επίπεδα (Style και Χcellence).

CUPRA

CUPRA Leon. Το πρώτο CUPRA Leon, διαθέσιμο στις εκδόσεις 5-θυρών και Sportstourer, κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του και διακρίνεται για την εντυπωσιακή δυναμική του σχεδίαση, το ποιοτικό εσωτερικό του, το υψηλό επίπεδο οδήγησης και το ευρύ φάσμα προσαρμογών. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης 245PS, 300PS και 310PS (ο τελευταίος διατίθεται αποκλειστικά στο Sportstourer 4Drive), οι οποίοι είναι αποκλειστικά διαθέσιμοι με τεχνολογία DSG και τεχνολογία shift-by-wire. Και σε έναν κόσμο που συνεχώς στοχεύει στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, το CUPRA Leon προσφέρει για πρώτη φορά μια υβριδική επιλογή plug-in υψηλής απόδοσης, η οποία παράγει συνδυαστικά 245PS.

CUPRA e-Racer. Το μηχανοκίνητος αθλητισμός αλλάζει καθώς αναγκαία προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες πιέσεις των κανονισμών και του ευρύτερου κόσμου. Η CUPRA συμβάλλει στη μετάβαση αυτή με την ανάπτυξη του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου τουρισμού στον κόσμο. Το CUPRA e-Racer φέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός καθαρά ηλεκτρικού κινητήρα. Τέσσερις ηλεκτροκινητήρες συνδυάζονται για να παρέχουν 680PS μέγιστη ισχύ και ροπή 960Nm. Από το 2021, θα ξεκινήσει το νεό PURE ETCR electric touring car Championship, υπογραμμίζοντας πόσο διαφορετικοί είναι οι αμιγώς ηλεκτρικοί αγώνες και ο ενθουσιασμός που μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία.

CUPRA Formentor. Η CUPRA φέρνει το επόμενο επίπεδο στο αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το CUPRA Formentor, το πρώτο μοντέλο που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τη CUPRA, θα κάνει στην Ελβετία την  Παγκόσμια Πρεμιέρα του.

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close