NEA

H Toyota φέρνει το υβριδικό Highlander στην Ευρώπη

Το επταθέσιο Highlander μετρά τέσσερις γενιές, η νέα είχε παρουσιαστεί πέρυσι στη Νέα Υόρκη και ίσως να το δούμε και στους ελληνικούς δρόμους.

Το σίγουρο είναι πως το Toyota Highlander θα κυκλοφορήσει στις περισσότερες αγορές της Ευρώπης και ως η ναυαρχίδα (τουλάχιστον στα υβριδικά, μιας και υπάρχει το Land Cruiser) της γκάμας στα SUV, δηλ. πάνω από τα Yaris Cross, C-HR, Corolla Cross και RAV4. Όπως μπορείτε να δείτε το Highlander είναι ένα μεγάλο SUV με μήκος στα 4,95 μέτρα, πλάτος στα 1,93 και ύψος στα 1,73.

Αυτές οι διαστάσεις εξασφαλίζουν μεγάλους και άνετους χώρους και φυσικά μια επιπλέον 3η σειρά καθισμάτων που μπορούν να φιλοξενηθούν δύο ενήλικες, όπως λέει η Toyota. Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 658 λίτρα και φτάνει στο μέγιστο των 1.909 λίτρων (με τα καθίσματα πεσμένα), ενώ η μεσαία σειρά μετακινείται κατά 180 χιλιοστά και η 5η πόρτα είναι ηλεκτρική.

Σχεδιαστικά ο διάκοσμος μας παραπέμπει στο σύγχρονο πρότυπο της μάρκας με μία μεγάλη οθόνη αφής 12,3 ιντσών, ψηφιακά όργανα, ενώ το παρόν δίνει και η τελευταία έκδοση του πακέτου συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης Toyota Safety Sense.

Το νέο Highlander βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA-K και φιλοξενεί το υβριδικό σύστημα 4ης γενιάς που έχουμε γνωρίσει από το RAV4. Έτσι, υπάρχει ένας τετρακύλινδρος βενζίνης των 2,5 λίτρων που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα για την τετρακίνηση AWD-i).

Η συνδυαστική ισχύς διαμορφώνεται στους 244 ίππους με τον οδηγό να έχει στην διάθεσή του τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (τα Eco, Normal, Sport και Trail) πέρα από το EV mode. Η μπαταρία νικελίου- υβριδίου μετάλλου βρίσκεται κάτω από την μεσαία σειρά καθισμάτων. Το περίπου δύο τόνων Highlander έχει μέση κατανάλωση 6,6 λίτρα/ 100 χλμ. και εκπομπή CO2 στα 146 γρ./χλμ. (τιμές κατά WTLP).

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button