NEA

Αποκάλυψη για το ανανεωμένο Hyundai Kona!

Αναβαθμισμένο οπτικά, σε επίπεδο εξοπλισμού, ηλεκτρονικό υπόβαθρο αλλά και σε κινητήρες, το Kona φιλοδοξεί να μεταβάλλει τα δεδομένα στην κατηγορία του.

Η επικείμενη ανανέωση του Kona ήταν κάτι γνωστό, εδώ και καιρό. Την προηγούμενη εβδομάδα, μάλιστα, δημοσιεύαμε τις teaser φωτογραφίες που είχε δημοσιεύει η ίδια η Hyundai, δίνοντας πληροφορίες γύρω από τη μάσκα του αλλά, κυρίως, το μήνυμα ότι μαζί με το Kona που γνωρίζαμε μέχρι στιγμής, έρχεται και το Kona N-Line, που ντύνεται με ένα πιο «πολεμικό» αμάξωμα. Οπερ και εγένετο.

Οπτικά μπορούμε να ξεχωρίσουμε αρκετές αλλαγές, μεταξύ του απερχόμενου και του νέου Kona. Επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα και διάφορα άλλα στοιχεία, δίνουν έναν τόνο κομψότητας στο νέο σύνολο. Από την άλλη, το Kona N-Line μετατοπίζει το σήμα της Hyundai επάνω στη γρίλια της μάσκας και προσθέτει τρεις διακριτικές αεροεισαγωγές στο μπροστινό μέρος του καπό, ενισχύοντας έτσι το δυναμισμό του. Ειδικά για το τελευταίο, αξίζει να αναφέρουμε τους τροχούς 18 ιντσών, τη διπλή απόληξη της εξάτμισής και τον αεροδυναμικό διαχύτη που ξεπροβάλλει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Εντός, η παλαιά οθόνη 7 ιντσών του infotainment δίνει τη θέση της σε μία νέα, 8 ιντσών. Αυτό στις βασικές, τουλάχιστον, εκδόσεις, αφού με ένα επιπλέον κόστος ή όλη εμπειρία αναβαθμίζεται στις 10,25 ίντσες! Αντίστοιχα και ο πίνακας οργάνων περνάει στην ψηφιακή εποχή, αποχαιρετώντας τα συμβατικά όργανα και υιοθετώντας μία ακόμη ψηφιακή οθόνη 10,25 ιντσών. Από άποψης εξοπλισμού, σημειώστε επίσης ένα νέο ηλεκτρο-μηχανικό χειρόφρενο, τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphones και περισσότερα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Περνώντας τώρα στη γκάμα των κινητήρων, η βασική βενζινοκίνητη έκδοση είναι στα αυτή με το τρικύλινδρο 1.0 T-GDI των 120 ίππων, που πλέον είναι διαθέσιμος και με ήπια υβριδικό σύστημα 48V, κάτι που ισχύει και για το diesel των 1.600 κυβικών και των 137 ίππων που είναι διαθέσιμος και με τετρακίνηση. Για όσους τώρα επιθυμούν κάτι πιο δυνατό, μπορούν να στραφούν στον 1.6 Τ-GDI των 200 ίππων, με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων. Τέλος υπάρχει και πάλι το Kona Hybrid με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.600 κυβικών, έναν ηλεκτροκινητήρα 32 kW, μπαταρία 1,56 kWh και συνδυαστική απόδοση 140 ίππων. Και όλα αυτά μέχρι την έλευση του Kona N που αναμένεται να θέσει νέα στάνταρ στην κατηγορία των μικρών SUV.

Hyundai KONA

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button