NEA

Τέλος ο 1.500άρης diesel από τα επιβατικά Mercedes-Benz;

Πρόκειται για το γνωστό τετρακύλινδρο κινητήρα πετρελαίου προέλευσης Renault.

Μέχρι σήμερα το συγκεκριμένο μοτέρ στην έκδοση 180 d έχει μια μεγάλη διαδρομή στις προσθιοκίνητες πλατφόρμες της Mercedes εφοδιάζοντας τις A-Class, B-Class, GLA, GLB κ.α. Ωστόσο, υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες πως η γερμανική εταιρία θα το αντικαταστήσει από το νέο δίλιτρο OM654q που θα έχει ίδια ιπποδύναμη και λίγο περισσότερο ροπή (από τα 260 στα 280 Nm). Τα πρώτα μοντέλα που θα μπει ο νέος δίλιτρος diesel θα είναι οι A-Class και B-Class.

Ένας από τους λόγους που η Mercedes θα αντικαταστήσει το diesel της Renault είναι αφενός πως υπάρχει ο δίλιτρος diesel και αφετέρου πως συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 8 σχέσεις (στόχος είναι να καταργηθούν εντελώς τα manual κιβώτια). Και παρόλο που το νέο μοτέρ θα έχει αυξημένη εκπομπή CO2 οι Γερμανοί θεωρούν πως θα είναι πιο ταιριαστό στα μοντέλα της προσφέροντας και καλύτερες επιδόσεις.

Όπως βλέπουμε κυρίως οι γερμανικές εταιρίες απομακρύνονται από τους μικρούς σε κυβισμό diesel (όπως και το VW Group που στα νέα μοντέλα έχει από τους 2.0 TDI και πάνω), αλλά δίχως σε καμία περίπτωση να τους καταργούν. Όσον αφορά την Mercedes θα κρατήσει τον 1.5 Blue dCi της Renault για τα ελαφρά επαγγελματικά της, όπως είναι το επόμενο Citan και η T-Class, σύμφωνα με το γαλλικό Largus.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button