MUST_READΔΟΚΙΜΕΣ

Hyundai Tucson 1.6 T-GDi 180 PS 48V Hybrid [test drive]

Δοκιμάζουμε το νέο Tucson στην πιο συμφέρουσα έκδοση του και μένουμε εντυπωσιασμένοι από ένα SUV που δείχνει να είναι η καλύτερη επιλογή στην κατηγορία του.

Μάλλον θα ήταν κλισέ να αναφερθούμε στα άλματα που έχει κάνει η Hyundai. Γιατί; Επειδή πολύ απλά η μικρή αυτή εταιρία, που ξεκίνησε από την Κορέα πριν από 53 χρόνια, έχει πλέον γιγαντωθεί ως ένας παίχτης που έχει ξεπεράσει το value for money εδώ και καιρό και ανεβαίνει όλο και πιο ψηλά. Σε ό,τι έχει να κάνει με τα SUV για τους περισσοτέρους η πορεία της μάρκας ξεκινά με το πρώτο Santa Fe και το Tucson. Με τα χρόνια να περνούν λανσαρίστηκε το ολοκληρωμένο Kona και μέχρι να φτάσει το Bayon το ενδιαφέρον μας μονοπωλεί το ολοκαίνουργιο Tucson που κατασκευάζεται στην Τσεχία.

Πρόκειται για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα SUV που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό και προφανώς είναι σίγουρο πως θα πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του. Μάλιστα, οι φωτογραφίες το αδικούν αφού από κοντά το νέο Tucson δείχνει πολύ πιο όμορφο και δυναμικό χάρη στις πολλές γωνίες του αμαξώματος.

Ακόμη και αν από το πλάι υπάρχει μια δόση υπερβολής το αμάξωμα είναι τουλάχιστον δυναμικό, με όμορφες λεπτομέρειες, όπως ο κρυφός πίσω υαλοκαθαριστήρας. Επίσης, τα περιμετρικά πλαστικά δεν είναι απλά και μόνο για ομορφιά, αλλα για προστασία από γρατζουνιές. Καθώς και από λάσπες και βρωμιές, αφού οι πόρτες που τα ενσωματώνουν βρίσκονται πάνω από το μαρσπιέ επιτρέποντας την είσοδο ή την έξοδο χωρίς να λερωθείς.

Φυσικά, το δυνατό σχεδιαστικό σημείο του αυτοκινήτου δεν είναι άλλο από την μεγάλη μάσκα με τις πολλαπλές «θυρίδες», με τους προβολείς να ενσωματώνονται περίτεχνα και να μοιάζουν σαν μία φυσικά προέκταση. Το πίσω μέρος με τα LED φώτα είναι εξίσου εντυπωσιακό και συμπληρώνει αρμονικά ένα σύνολο που φτάνει τα 4,5 μέτρα σε μήκος. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο το νέο είναι 2 εκ. μακρύτερο και 1,5 εκ. φαρδύτερο, με την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος να είναι στα 17 εκ.

Την θετική ενέργεια που σου βγάζει η εξωτερική σχεδίαση ενισχύει περαιτέρω το πέρασμα στο εσωτερικό με τον premium αέρα. Καταρχήν να τονίσω πως η έκδοση της δοκιμής μας είναι η Premium με τους 180 ίππους και λογικά αυτή με το μεγαλύτερη εμπορικό ενδιαφέρον αφού συνδυάζει πλήρη εξοπλισμό και καλές επιδόσεις. Πρακτικά είναι η μεσαία έκδοση και θα έλεγα πως τα έχει όλα από πλευράς εξοπλισμού με την οθόνη αφής των 8,0’’ να είναι ενσωματωμένη σαν μασίφ κομμάτι της κεντρικής κονσόλας.

Ακριβώς από κάτω υπάρχουν διακόπτες αφής που είναι πολύ καλοί σε απόκριση, στις άκρες υπάρχουν δύο τύπου ροδέλας, ενώ η μαύρη λάκα δεν αφήνει τόσο εύκολα δαχτυλιές. Πέρα από τους διακόπτες αφής πολύ βολικοί είναι και αυτοί στο τιμόνι που έχει πολύ καλό πιάσιμο. Μπροστά του ο οδηγός αντικρίζει τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25’’ με τις τρεις θεματικές ενότητες. Οι θήκες για αντικείμενα είναι όσες χρειάζεσαι, το ντουλαπάκι κάτω από το υποβραχιόνιο βαθύ, πολύ εύχρηστες είναι αυτές στις λαβές των πορτών, υπάρχουν θύρες USB (θα ήθελα και μια Type-C), πλήρη υποστήριξη συνδεσιμότητας Android Auto/ Apple Car και ποιοτικό ήχο από το σύστημα της Krell.

Στην έκδοση της δοκιμής μας τα πλαστικά είναι μαλακά στο πάνω μέρος του ταμπλό, ενώ τα υπόλοιπα σκληρά δεν δείχνουν και τόσο… σκληρά χάρη στην σύνθεσή τους και το πολύ καλό τους φινίρισμα. Όσο για την ποιότητα κατασκευής και την συναρμολόγηση είναι απλά εξαιρετική. Εξαιρετικοί είναι και οι χώροι για τους πίσω επιβάτες. Χαρακτηριστικά να αναφέρω πως με την θέση οδήγησης στα μέτρα μου (1,87 σε μπόι), όταν κάθισα ακριβώς από πίσω είχα αρκετό «αέρα» τόσο για τα γόνατα μου όσο και για το κεφάλι.

Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι από τους μεγαλύτερους για ένα SUV των 4,5 μέτρων, ενώ και το πορτμπαγκάζ παρά την ύπαρξη της μπαταρίας του 48βολτου συστήματος προσφέρει από 577 λίτρα και έχει πολύ καλή εκμετάλλευση με βαθουλώματα έως τις άκρες για μακριά αντικείμενα (π.χ. μια ομπρέλα θαλάσσης). Αξιοσημείωτο είναι πως η κλίση της ράχης των πίσω διαιρούμενων καθισμάτων ρυθμίζεται, ενώ με μια κίνηση μπορούν να πέσουν επίπεδα.

photos: nmarinopoulos

Η ορατότητα προς τα έξω είναι πολύ καλή, όπως και η στήριξη από το κάθισμα του οδηγού. Η ρύθμιση της ράχης είναι με ροδέλα για να βρεις τη γωνία που ακριβώς θέλεις, ενώ θα ήθελα το έδρανο να κατεβαίνει λίγο πιο κάτω. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει και ένας διακόπτης παραμετροποίησης με τις επιλογές Eco, Normal, Sport. Ανάλογα με αυτές αλλάζει και ο πίνακας οργάνων, αλλά μπορείς να επιλέξεις και ανεξάρτητα το θέμα που σου αρέσει (π.χ. Eco προφίλ οδήγησης με Sport καντράν).

Μην περιμένετε κάτι λιγότερο από το νέο Tucson στον δρόμο. Είναι ένα εξαιρετικά καλοστημένο, πολύ ήσυχο και ποιοτικό στην κύλιση του SUV, απόρροια της εξαιρετικής δουλειάς στο πλαίσιο και της ανάρτησης με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα. Στις υψηλές ταχύτητες το Tucson δεν έχει να ζηλέψει και πολλά π.χ. από ένα Audi δείχνοντας πως μπορεί να προσφέρει ατάραχα ταξίδια και με μεγάλη σταθερότητα. Στους κακούς ποιοτικά δρόμους η ανάρτηση έχει μεγάλη απορροφητικότητα και βάθος, ενώ ταυτόχρονα είναι τόσο σφιχτή όσο χρειάζεται στις στροφές ώστε το Tucson να περνά από αυτές με μικρές σχετικά κλίσεις και με πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Και πάμε στην καρδιά του νέου Tucson που είναι ο turbo 1.600άρης  Ο ολοκαίνουριος κινητήρας 1.6 T-GDI Smartstream είναι εξοπλισμένος με την τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων (CVVD) και συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία. Το μοτέρ είναι πολύ ήσυχο στη λειτουργία του και με γραμμικά απλωμένη ροπή προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις. Σύμμαχος του το πολύ καλό σε κλιμάκωση κιβώτιο έξι σχέσεων με τον πολύ καλό επιλογέα σε ακρίβεια, ενώ αυτό που θα ήθελα από το νέο by-wire συμπλέκτη θα ήταν λίγο πιο προοδευτική την σύμπλεξη στην εκκίνηση από στάση.

Με το… άστρωτο Tucson (είχε μόλις 35 χλμ. στο κοντέρ του όταν το παραλάβαμε) κατέγραψα μια κατανάλωση στα περίπου 8,5-9,5 λίτρα/100 χλμ., αλλά τα περισσότερα τα έκανα στην πόλη. Το τιμόνι έχει επίσης πολύ καλή ακρίβεια και ανάλογα με το πρόγραμμα η αίσθηση που προσφέρει μεταβάλλεται ανάλογα. Πάρα πολύ καλά σε αποτελεσματικότητα είναι τα φρένα. Αξιοσημείωτο είναι πως στο πρόγραμμα Sport και στα κατεβάσματα των σχέσεων υπάρχει λειτουργία rev-match για πιο ομαλή σύμπλεξη.

Ολοκληρώνοντας δεν μπορώ να κρύψω το πόσο μου άρεσε το νέο Tucson και μάλιστα στην βασική του έκδοση με τους 180 ίππους. Είναι ένα SUV που πραγματικά πιστεύω πως θα φιγουράρει στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του. Έχει εξαιρετικούς χώρους, ισορροπημένα οδηγικά χαρακτηριστικά, ταξιδεύει ήσυχα, στρίβει γλυκά, έχει βαθιά απόσβεση, υπερπλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και καλές τιμές πώλησης για τα όσα προσφέρει (εδώ ο αναλυτικός εξοπλισμός), εδώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά). Και πέρα από όλα τα παραπάνω που ανέφερα θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η αξιοπιστία που δείχνουν τα κορεατικά αυτοκίνητα συνοδευόμενα από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, δωρεάν οδικής βοήθειας και δωρεάν ετήσιου τεχνικού έλεγχου.

Περισσότερες δοκιμές μοντέλων HYUNDAI

Hyundai Tucson 1.6T 180 PS 2WD 6MT 48V – Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.598 cc
Διάμετρος x διαδρομή 75,6 x 89,0 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος
Ισχύς 132 kW (180 PS) / 5.500 rpm
Ροπή 265 Nm (27,5 kgm) / 1.500-4.500 rpm
Τροφοδοσία Υπερτροφοδότηση με άμεσο ψεκασμό + ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V με μπαταρία 0,44 kWh
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 9,4 sec
Τελική ταχύτητα 205 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 9,0 lt/100 km
Τυποποιημένη μικτή 6,6 lt/100 km (WLTP)
Ρεζερβουάρ 54 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 600 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 150 g/km  (WLTP)
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 6 σχέσεων με ηλεκτρονικό ISG συμπλέκτη
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλών συνδέσμων
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/ δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Continental EcoContact6, 235/55 R18
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος
Απόσταση από το έδαφος
4.500 x 1.865 x 1.650 mm
170 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1.630 / 1.637 mm
Μεταξόνιο 2.680 mm
Χώρος αποσκευών 577 – 1.756 lt
Απόβαρο 1.463 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: 26.590€

Τα συστήματα υποβοήθησης, άνεσης και ασφαλείας του νέου Hyundai Tucson

Το ολοκαίνουριο Tucson είναι εξοπλισμένο με ένα αναβαθμισμένο σύστημα ασφαλείας επτά αερόσακων, το οποίο διαθέτει ένα νέο κεντρικό αερόσακο στα εμπρός καθίσματα, ένα μοναδικό χαρακτηριστικό στη συγκεκριμένη κατηγορία. Σε περίπτωση σύγκρουσης ο νέος αερόσακος εμποδίζει τους επιβάτες που κάθονται μπροστά να χτυπήσουν μεταξύ τους ελαχιστοποιώντας έτσι τον κίνδυνο σοβαρών τραυματισμών.

Όταν η ενεργοποίηση των αερόσακων προκαλείται από πρόσθια ή πλευρική πρόσκρουση, το σύστημα Multi-collision ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα έκτακτης ανάγκης για τη μείωση του κινδύνου δευτερογενών ή πολλαπλών συγκρούσεων.

Το ολοκαίνουριο Tucson είναι εξοπλισμένο επίσης με το σύστημα Forward Collision Assist (FCA), το οποίο ειδοποιεί τον οδηγό ηχητικά για μια επικείμενη σύγκρουση με προπορευόμενα αυτοκίνητα, ποδήλατα ή πεζούς. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει τότε το σύστημα φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο για να αποφευχθεί ένα πιθανό ατύχημα. Για πρώτη φορά σε ένα Tucson, το σύστημα FCA περιλαμβάνει τη λειτουργία Junction Turning, η οποία διευρύνει την προστασία από συγκρούσεις σε διασταυρώσεις.

Αυτή η λειτουργία ανιχνεύει τα επερχόμενα αυτοκίνητα από την αντίθετη πλευρά, όταν ο οδηγός στρίβει αριστερά σε μια διασταύρωση και εάν διαπιστωθεί μια πιθανή σύγκρουση ενεργοποιούνται αυτόματα τα φρένα για να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο.

Το Lane Follow Assist (LFA) διατηρεί το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας του. Χρησιμοποιώντας μια κάμερα στο εμπρός μέρος το σύστημα αναγνωρίζει την προβλεπόμενη λωρίδα και το LFA προχωρά σε μια διακριτική διορθωτική κίνηση στο σύστημα διεύθυνσης για να βοηθήσει στη διατήρηση της πορείας στο κέντρο της. Η λειτουργία αυτή συνδυάζεται με την Lane Keeping Assist (LKA), η οποία αποτρέπει την ακούσια απόκλιση από την λωρίδα κυκλοφοράς ανιχνεύοντας τα άκρα του δρόμου καθώς και τις διαχωριστικές γραμμές.

Το Driver Attention Warning (DAW) είναι ένα σύστημα υποβοήθησης που ανιχνεύει τα σημάδια κόπωσης του οδηγού προκειμένου να αποτρέψει πιθανό ατύχημα. Λειτουργεί σε συνδυασμό με το Leading Vehicle Departure Alert (LVDA), το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό όταν το προπορευόμενο όχημα απομακρύνεται και δεν υπάρχει αντίδραση, για παράδειγμα στα φανάρια.

Το Highway Driving Assist (HDA) που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε ένα compact SUV καθιστά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο ασφαλέστερη και πιο άνετη. Το HDA ρυθμίζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και διατηρεί την απόσταση από τα άλλα προπορευόμενα οχήματα. Ένας ειδικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει στον οδηγό να ενεργοποιεί το HDA με ένα μόνο κλικ.

Το HDA λειτουργεί σε συνδυασμό με το LFA και το Smart Cruise Control με βάση το σύστημα πλοήγησης (NSCC-C). Χάρη σε αυτή τη δυνατότητα, οι οδηγοί του νέου Tucson μπορούν να ρυθμίσουν την ταχύτητα χρησιμοποιώντας το SCC και στη συνέχεια, για μεγαλύτερη ασφάλεια και ευκολία, το NSCC-C είναι σε θέση να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος μπαίνοντας σε μια στροφή, με βάση τις τοπικές πληροφορίες του συστήματος πλοήγησης. Έτσι, κατά την είσοδο στην στροφή μειώνει την ταχύτητα και κατά την έξοδο την επαναφέρει στο προκαθορισμένο όριο.

Ένα ακόμη νέο χαρακτηριστικό είναι το Intelligent Speed Limit Assist (ISLA). Εκτός από την απεικόνιση των ορίων ταχύτητας στην οθόνη AVN, το ISLA προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του νέου Tucson, ώστε οι οδηγοί να μην υπερβαίνουν το όριο. Για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια, το ολοκαίνουριο Tucson έχει εξοπλιστεί με μια σειρά από λειτουργίες που βελτιώνουν την ορατότητα στο δρόμο, όπως η υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης τυφλών σημείων (BCA).

Εκτός από οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις αυτό το σύστημα εφαρμόζει πλέον πέδηση διαφορικού για να αποτρέψει τη σύγκρουση του αυτοκινήτου με άλλα οχήματα κατά την αλλαγή λωρίδας. Αυτή η λειτουργία χρησιμοποιεί την εμπρός κάμερα και τα ραντάρ στις πίσω γωνίες για τον υπολογισμό της θέσης και της ταχύτητας των οχημάτων στο πλάι ή στα τυφλά σημεία του οχήματος. Το BCA είναι εξοπλισμένο με το σύστημα αποφυγής Rear Cross-traffic Collision Assist. Κατά την έξοδο, το RCCA προειδοποιεί τον οδηγό για την προσέγγιση ενός οχήματος στο πίσω μέρος και εάν είναι απαραίτητο επεμβαίνει στα φρένα για την αποφυγή σύγκρουσης.

Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό για την κατηγορία είναι το Blind view Monitor. Όταν ο οδηγός ανάψει φλας για την αλλαγή λωρίδας, ένα από τα δύο κύρια όργανα του ψηφιακού πίνακα 10,25’’ θα απεικονίσει το τυφλό σημείο της αντίστοιχης πλευράς. Κάτι που συμπληρώνει την θέα από τους εξωτερικούς καθρέπτες και βελτιώνει το πεδίο σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού ή βροχής.

Το Νέο Tucson προσφέρει επίσης το Surround View Monitor (SVM), έτσι ώστε οι οδηγοί να έχουν στη διάθεσή τους μία τρισδιάστατη προβολή 360 μοιρών του αυτοκινήτου από διάφορες γωνίες θέασης. Επίσης, περιλαμβάνει μεγέθυνση και σμίκρυνση για το εμπρός, το πίσω, το αριστερό και το δεξί μέρος του αυτοκινήτου. Το SVM χρησιμοποιεί και μια πανοραμική γωνία θέασης για να βελτιώσει περαιτέρω τον εντοπισμό των πιθανών εμποδίων.

Επιπρόσθετα το SVM συγχρονίζεται με το νέο Remote Smart Parking Assist (RSPA), το οποίο είναι διαθέσιμο στην υβριδική έκδοση του ολοκαίνουριου Tucson. Το RSPA βοηθά τους οδηγούς όταν βγαίνουν από ένα χώρο στάθμευσης, μετακινώντας το αυτοκίνητο αυτόματα προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, ακόμη και αν είναι έξω από αυτό. Αυτή η λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί και να ελεγχθεί μέσω του Smart Key. Το όχημα χρησιμοποιεί αισθητήρες υπερήχων για τον εντοπισμό εμποδίων και το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης εφαρμόζεται όποτε εντοπίζεται κίνδυνος σύγκρουσης.

Στην αυτόματη νυχτερινή του λειτουργία το High Beam Assist (HBA- αυτόματη λειτουργία προβολέων) ανιχνεύει τόσο τα επερχόμενα οχήματα όσο και εκείνα που βρίσκονται στην ίδια λωρίδα για να προσαρμόζει στη μεσαία δέσμη των προβολέων (από τη μεγάλη) χωρίς να τυφλώνονται οι άλλοι οδηγοί. Όταν δεν ανιχνεύονται οχήματα, το σύστημα αλλάζει αυτόματα στη μεγάλη σκάλα μεγιστοποιώντας το οπτικό πεδίο του οδηγού κατά τη νυχτερινή οδήγηση.

Υπάρχουν και πολλά ακόμη καινοτόμα χαρακτηριστικά που καθιστούν το ολοκαίνουριο Tucson ένα απόλυτα ασφαλές και αξιόπιστο οικογενειακό αυτοκίνητο. Το νέο σύστημα Rear Occupant Alert (ROA) παρακολουθεί τα πίσω καθίσματα μέσω ενός αισθητήρα που ανιχνεύει κινήσεις. Στη συνέχεια αναπαράγονται οπτικές και ακουστικές προειδοποιήσεις στον οδηγό για να διασφαλίσει πριν φύγει και κλειδώσει το αυτοκίνητο πως έχουν απομακρυνθεί οι επιβάτες από τα πίσω καθίσματα. Το Rear Passenger Sleeping Mode (RPSM) χαμηλώνει την ένταση των πίσω ηχείων για ένα πιο χαλαρό περιβάλλον για τους επιβάτες στις μεγάλες διαδρομές.

Επιπλέον, η νέα λειτουργία Safe Exit Warning (SEW) προειδοποιεί τους επιβάτες εάν υπάρχουν διερχόμενα οχήματα κατά την αποβίβαση. Διαθέσιμα Συστήματα Ενεργητικής Ασφάλειας και Υποβοήθησης Οδήγησης Hyundai SmartSense:

  • Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) [ΝΕΟ: Junction Turning]
  • Leading Vehicle Departure Alert (LVDA,) [ΝΕΟ]
  • Highway Driving Assist (HDA) 1.5 [ΝΕΟ]
  • Navigation-based Smart Cruise Control Curve (NSCC-C) [ΝΕΟ: using navigation data]
  • Intelligent Speed Limit Assist (ISLA) [ΝΕΟ]
  • Blind Spot-Collision Warning (BCW)
  • Blind-spot Collision Avoidance Assist (BCA) [ΝΕΟ]
  • Safe Exit Warning (SEW) [ΝΕΟ]
  • Remote Smart Parking Assist (RSPA) [ΝΕΟ: HEV/PHEV μόνο]
  • Surround View Monitor (SVM) [upgraded]
  • Blind View Monitor (BVM) [ΝΕΟ]
  • Rear Occupant Alert (ROA) [ΝΕΟ]
  • Lane Following Assist (LFA) [ΝΕΟ]
  • Lane Keeping Assist (LKA) [upgraded]
  • Driver Attention Warni

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

    1. Καλησπέρα, στα μέσα Δεκεμβριου θα το οδηγήσω, Μία πρώτη εκτίμηση ειναι γύρω στα 6-7 λίτρα. Βέβαια μεγάλο ρόλο παίζει το περιβάλλον κίνησης, αφού τα υβριδικά ειναι πιο αποδοτικά στο θέμα της κατανάλωσης στις χαμηλές ταχύτητες.

  1. Σας χαιρετώ από Κύπρο. Παρείγγειλα το Premium Plus, αυτόματο το Μάρτιο. Τώρα είμαστε στα μέσα Ιουλίου και η αντιπροσωπία μου λέει ότι δεν ξέρουν πότε θα ελθει. Σαν δικαολογλια μου είπαν οτι τα αυτοκίητα έμειναν στη παραγωγή λόγω έλλειψης μικροτσίπς. Ισχύει? Υπάρχει τέτοιο θέμα και στην Ελλάδα? Και μάλιστα χωρίς πίεση μου ειπαν αν θέλω να μου επιστρέψουν την προκαταβολή 5000.

  2. Συγχαρητήρια για την άψογη παρουσιαση!Θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν αξίζει να πάρει κανείς την premium έκδοση με το αυτόματο σύστημα, συνδυαστικά με την οθόνη 10,2 με πλοήγηση που υπάρχει μόνο στην distinctive ή είναι προτιμότερη η ηθονη των 8 ιντσών? Γενικότερα, θεωρώ ότι η premium έκδοση εάν εξαιρέσουμε το σύστημά με την οθόνη δεν υπολείπεται σημαντικά από αυτή της distinctive! Ευχαριστώ!

    1. Καλησπέρα, ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια. Θεωρώ πως και η “βασική” οθόνη δεν υστερεί σε κάτι σημαντικό πέραν του όιτι γεμίζει περισσότερο το μάτι και φυσικά δείχνει πιο εντυπωσιακή. Η Premium έκδοση όπως λέτε δεν υπολείπεται σημαντικά από την top.

  3. Εξαιρετικό άρθρο και εξαιρετικό αυτοκίνητο. Δυστυχώς αν και στο εξωτερικό το mild hybrid υπάρχει με το κεντρικό τούνελ όπως αυτό του full hybrid και επιλογέα με κουμπιά και εννοείται επιλογή 4×2, στην Ελλάδα επέλεξαν να εισάγουν το 48V με την “φτωχότερη” επιλογή τούνελ, και αυτόματο μόνο σαν 4×4, αδικώντας πάρα πολύ το γενικό σύνολο. Πάντως η ποιότητα του, βλέποντας το από κοντά και όλα όσα προσφέρει σαν αυτοκίνητο, ξεπερνά κατά πολύ τον υπερεκτιμημένο γερμανικό ανταγωνισμό. Με λίγο καλύτερη τιμολογιακή πολιτική ακόμα και το full hybrid θα γινόταν ζεστό ψωμί…

  4. Συγχαρητήρια για την άψογη δουλειά με έμφαση στην λεπτομέρεια.
    Απορία δικια μου εκεί που λέτε για την κατανάλωση 8,5-9,5 τη θεωρείτε μεγάλη, καλή θα ήθελα την άποψή σας ως προς την κατανάλωση.

    1. Για ένα SUV με 180 ίππους ειναι μια λογική κατανάλωση θεωρώ. Η οποια έγινε με το πρόγραμμα Normal και στο λεκανοπέδιο της Αττικής. Συν του ότι το αυτοκίνητο το πηρα με 35 χλμ. ολοκαίνουργιο και άστρωτο. Θεωρώ πως στο ταξίδι ή στην επαρχία με ανοιχτο δρόμο (εννοω δίχως κίνηση στην πόλη) θα πέφτει περίπου στα 7.

  5. Μπράβο σας κε Μαρινόπουλε, κάνατε τεστ πολύ γρήγορα και σε σωστή έκδοση που απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό στα 26.500 ευρώ. Δηλαδή έχει την ίδια συνολική αίσθηση κύλισης / θορύβου με το tiguan το οποίο θεωρείται κορυφαίο σε αυτά τα λεφτά ? Και το ταμπλό είναι πολύ ωραίο . Μου κάνει εντύπωση ότι το συγκρίνετε και με audi suv, είναι όντως η συνολική αίσθηση ποιότητας / θορύβου τόσο κοντά σε audi ?

    1. Ναι, είναι πολύ εντυπωσιακό το βάθος και η απόσβεση της ανάρτησης που έχει το νέο Tucson. Θα έλεγα πως ειναι στα περίπου στα ίδια επίπεδα με του Tiguan και αρκετά κοντά ενός Audi. Εδώ ίσως να ακούγομαι και λίγο υπερβολικός αλλά θα ήθελα να δώσω έμφαση σε αυτό το στοιχείο του Tucson. Στα συν θα πρόσθετα τον πολύ πλούσιο πλούσιο π.χ. η μεσαία LED σκάλα κ.α. και φυσικά την αξιοπιστία/ εγγύηση Hyundai. Tο συγκεκριμένο πακέτο είναι πολύ καλή επιλογή, νομίζω.

      1. Επειδή για τους ενδιαφερομένους ακόμη δεν υπάρχει TD και σας ευχαριστούμε για το review και για τις απαντήσεις σας στα σχόλια μας , μια ακόμη ερώτηση όσο αφορά κυριως την ηχομoνωση στην καμπίνα, είναι και αυτή περίπου στα ίδια επίπεδα ενός Tiguan/3008 ? ο κινητήρας των 180 είναι καθόλου θορυβώδης που περνάει και στην καμπίνα ; Μπορείτε να μας αναφέρεται κάποιο αρνητικό κάτι που σας έκανε αρνητική εντύπωση γιατί δεν μπορεί κάτι αρνητικό πρέπει να υπάρχει , γιατι αλλιως μιλαμε για το τελειο αμαξι κατι που ειναι ολιγον τι δυσκολο. Η τοποθέτηση των φλας σε τόσο χαμηλό σημείο θεωρώ ότι είναι ένα αρνητικό στην σχεδίαση του αυτοκίνητου αλλά και στην ασφάλεια γενικότερα.

        1. Ναι, η αίσθηση που σου δίνει ειναι μια βαθιά αποσβεση της αναρτησης με εφάμμιλη ποιοτητα κυλισης των μοντελων που αναφερεται. Η ηχομονωση ειναι παρα πολύ καλή και το μοτέρ δεν ενοχλεί. Αυτό που με ξένισε λιγο ειναι η προοδευτικότητα του συμπλεκτη. Η τοποθετηηση των φλας ειναι περιεργη αλλα απο την στιγμη που πηρε εγκριση τυπου… Γενικά δεν εχω να πω κάτι αρνητικο, ειναι ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο. Ισως για τα πλαστικα του στην εκδοση που ειχα που ειναι σκληρα αλλα δεν ενοχλουν. Μαλακά ειναι απο πανω μονο. Επισης ισως πως το μοτερ να καιει λιγο, πολύ λιγο παραπανω, αλλα μιλαμε για 180 αλογα. Τα οποια ζωηρευον στο Sport ενώ στο Eco μπορεις να πετυχεις καλυτερη καταναλωση. Σε περιπου ενα μηνα θα δοκιμασω και την αυτοματη τετρακινητη εκδοση στα ιδια κυβικα.

          1. Οσο αφορα τα πλαστικα νομιζω οτι ειναι τα ιδια σε ολες τις εκδοσεις ετσι πιστευα δλδ μεχρι το σχολιο σας, επειδη εχω κοιταξει την εκδοση Distinctive μιας και αυτη εχουν ολες οι αντιπροσωπειες εδω Αττικη ,μαλακα πλαστικα με υφασμα εχει πανω στο ταμπλο και καπως μαλακα στις μπροστινες πορτες στο πανω μερος που ομως δεν μπορω να πω οτι φαινονται το ιδιο μαλακα οπως αυτα του αμεσα ανταγωνισμου και μιλαω και παλι για το Tiguan/3008, οι πισω πορτες εχουν σκληρα πλαστικα στο πανω μερος ομως υπαρχει ο συνδυασμος σε ολες τις πορτες του υφασματος και του μαλακου δερματος στις λαβες των θυρων που δινει μια ομορφη αισθηση ποιοτητας , επισης το φινιρισμα και η συναρμογη φαινεται εφαμιλλη του ανταγωνισμου. Την καταναλωση την θεωρω απολυτα λογικη για τετοιου ογκου/βαρους αμαξι και ιπποδυναμης για κινηση μεσα στην πολη οπως αναφερεται, νομιζω το ιδιο πανω κατω καταναλωση εχουν μεσα στην πολη και ολα τα υπολοιπα C SUV του 1,5 τονου. Απλα πολλοι πιστευουν οτι το συστημα mild hydid θα εδινε ακομη μεγαλυτερη οικονομια καυσιμου αλλα τελικα αλλη ηταν η σκοπιμοτητα του (χαμηλα CO2 αρα Τελη κυκλοφοριας, Ταξινομησης, τελικη τιμη αυτοκινητου) . Αναμενουμε με ενδιαφερον και το TD με το συστημα HTRAC και το DCT .

            1. Συμφωνώ σε ολα. Όσο για τα mild hybrid έχουν κάνει μεγάλο λάθος οι εταιρίες που τα έχουν πλασάρει ως “υβριδικά” και έχει δημιουργηθεί λανθασμένη εντύπωση στο καταναλωτή. Το όφελος πρακτικά ειναι πάρα πολύ μικρό. Τα MHEV ειναι απλά ενα εξελιγμένο start/stop που οπως και αυτό κάποια στιγμή θα ειναι στανταρ. Απλά σε κάποια έχουν λιγο μεγαλύτερη συμμετοχικότητα (π.χ. όπως στα Ford Puma κ.α.). Σχετικά με το HTRAC/DCT εκτιμώ πως θα καταφέρω να το δημοσιεύσω προς το τέλος του μήνα. Καλή συνέχεια!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button