NEA

Επίσημο: Το νέο Nissan Qashqai θα είναι στην Ελλάδα από τον Μάιο [video]

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Ένα από τα δημοφιλέστερα SUV της Ευρώπης περνά στη νέα του γενιά και μπαίνει στην κούρσα για τον πρωταθλητισμό της κατηγορίας. Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από τα τέλη Μαίου με αρχές Ιουνίου.

Ακόμη και αν ο ανταγωνισμός στην κατηγορία του Qashqai είναι πιο έντονος από κάθε άλλη φορά το ιαπωνικό SUV δείχνει πως έχει τον τρόπο του για να συνεχίσει να αποτελεί μια τις κορυφαίες επιλογές. Καταρχήν το παρουσιαστικό του είναι πιο ώριμο και ταυτόχρονα σύγχρονο από κάθε άλλη φορά υιοθετώντας μια κάθετη μάσκα με δυναμικούς σε όψη προβολείς.

Το πίσω μέρος συμπληρώνει αρμονικά το ισορροπημένο αισθητικά σύνολο που σε μήκος φτάνει τα 4,425 μέτρα. Συγκεκριμένα, το νέο Nissan Qashqai και σε σχέση με το απερχόμενο είναι 3,5 εκατοστά μακρύτερο, 3,2 εκατοστά φαρδύτερο και 1,0 εκατοστά ψηλότερο.

Η αύξηση των διαστάσεων ήταν αναπόφευκτη ώστε να δημιουργηθεί και μια απόσταση από το μικρότερο Juke, ενώ προς όφελος των χώρων για τους επιβάτες έχει αυξηθεί το μεταξόνιο κατά 2 εκατοστά. Ο χώρος των αποσκευών έχει αυξηθεί πάνω από 50 λίτρα σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς, εν μέρει χάρη στο χαμήλωμα του πατώματος κατά 20 mm, ως συνέπεια της βελτιωμένης “χωροθέτησης” της πίσω ανάρτησης.

Η νέα γενιά του Qashqai θα είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά με ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών (η προηγούμενη γενιά είχε δυνατότητα επιλογής έως 19 ιντσών). Αυτοί οι τροχοί μεγαλύτερης διαμέτρου “γεμίζουν” τους θόλους και συμβάλλουν περαιτέρω στην επιβλητική εμφάνιση του αυτοκινήτου στο δρόμο. Με την βεβαιότητα ότι οι τυχεροί αγοραστές θα εκτιμήσουν τις “πινελιές” εξατομίκευσης, το νέο Qashqai θα είναι διαθέσιμο σε 11 χρώματα, με πέντε συνδυασμούς διχρωμίας, δημιουργώντας 16 συνδυασμούς επιλογών.

Στο εσωτερικό το νέο Qashqai έχει ένα ολοκαίνουργιο ταμπλό με την προσοχή να πέφτει πάνω στις δύο οθόνες. Υπάρχει μια ως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3’’ με διάφορες κατά τα ειωθότα θεματικές ενότητες με όμορφα γραφικά και ανάλογη πληροφόρηση. Η touch-screen 9,0’’ στο μέσο του ταμπλό δείχνει εργονομική αφού υπάρχουν στα άκρα της δύο πιεζοπεριστροφικοί διακόπτες και στην βάση της μια σειρά από πλήκτρα για τις βασικές λειτουργίες. Φυσικά υποστηρίζονται όλες οι δυνατότητες συνδεσιμότητας, ενώ από την βασική έκδοση υπάρχει ένα πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού. Εντυπωσιακό το HUD των 10,8″.

Μέσω της εφαρμογής NissanConnect στο smartphone, διατίθενται λειτουργίες ελέγχου οχήματος, όπως απομακρυσμένος χειρισμός κόρνας και φώτων, καθώς και κλειδώματος / ξεκλειδώματος του οχήματος. Επίσης, μπορούν να ρυθμιστούν έξυπνες ειδοποιήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτητας, του χρόνου και της γεωγραφικής ζώνης, με ειδοποιήσεις στην εφαρμογή, σε περίπτωση που το όχημα υπερβαίνει τις καθορισμένες παραμέτρους.

Το μακρύτερο μεταξόνιο του νέου Qashqai συνδυάζεται με ένα αποτελεσματικό σύνολο, προσφέροντας ακόμη περισσότερο χώρο για τους επιβαίνοντες. Ο χώρος για τα γόνατα για τους πίσω επιβάτες έχει αυξηθεί κατά 28mm φτάνοντας τα 608mm, με μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Ο χώρος κεφαλής εμπρός και πίσω,  έχει  αυξηθεί κατά 15 mm χάρη, στη μικρή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων.

Το νέο Qashqai βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-C με εξοικονόμηση βάρους έως 60 κιλά και μεγαλύτερη ακαμψία εώς 41%. H γκάμα των κινητήρων θα διατηρηθεί ο turbo των 1.300 κ.εκ. αλλά θα έχει micro-hybrid σύστημα 12V, αντί για 48βολτο που έχει υψηλότερο κατασκευαστικό κόστος και βάρος (στα 22 κιλά).

Συγκεκριμένα, η τετρακύλινδρη έκδοση 1.3 DiG-T με το 12V ALiS (Advanced Lithium-ion battery System) έχει δύο εκδόσεις: μια με 140 ίππους και 240 Nm με μηχανικό 6άρι κιβώτιο και κίνηση μπροστά. Η ισχυρότερη με τους 158 ίππους και τα 260 Nm προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο CVT (εδώ η ροπή είναι αυξημένη κατά 10 Nm), ενώ προαιρετικά υπάρχει και σύστημα τετρακίνησης. To νέο Qashqai δεν έχει έκδοση diesel.

Από εκεί και πέρα υπάρχει η πιο αποδοτική πλήρως υβριδική έκδοση ePower που δεν έχει καμία σχέση με το plug-in σύστημα του Renault Captur E-Tech. Πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική υλοποίηση αλά ιαπωνικά όπου έχουμε ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα (όπως αυτό των παλιότερων Chevrolet Volt/ Opel Ampera, τύπου Range Extender), στο οποίο ο κινητήρας βενζίνης των 1.500 κ.εκ. λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει μια μπαταρία και δίχως να εμπλέκεται άμεσα στην κίνηση του αυτοκινήτου.

Το προσθιοκίνητο υβριδικό Qashqai ουσιαστικά κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 190 ίππων και ροπής 330 Nm και θα συμπεριφέρεται όπως ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ωστόσο, παρόλο που θα υπάρχουν e-move προγράμματα κίνησης, δεν θα μπορεί να θεωρηθεί EV επειδή περιστασιακά θα λειτουργεί ο βενζίνης και θα υπάρχουν εκπομπές ρύπων.



   

1.3-petrol
Mild hybrid

e-POWER
(1.5-petrol)

   

6MT

6MT

Xtronic

 
   

2WD

2WD

2WD/4WD

2WD

Power

HP (kW)

140 (103)

158 (116)

190 (140)

Torque

Nm

240

260

270

330

Wheel drive

 

2WD

2WD

2WD / 4WD

2WD

Overall length

mm

4425 (+35)

Overall height

mm

1635 (+10)

Overall width

mm

1838 (+32)

Wheelbase

mm

2666 (+20)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button