Όπως ήταν αναμενόμενο η Alfa Romeo περνά στη νέα εποχή της Stellantis όπου δεν υπάρχει χώρος για μια παλιά πλατφόρμα.
Από την στιγμή που η FCA θα ξεκινήσει να υποδέχεται τα μηχανικά μέρη και τους κινητήρες του ομίλου PSA (όπως είναι γνωστό οι δύο όμιλοι έχουν πλέον συγχωνευθεί ως Stellantis) θα πρέπει υπάρχει μια πλατφόρμα που να είναι πιο συμβατή. Έτσι, ο ίδιος ο CEO της Alfa Romeo, o Jean-Philippe Imparato, ανακοίνωσε την νέα πλατφόρμα STLA (STAL-large) που θα χρησιμοποιείται σε διάφορα μοντέλα. Μέχρι και στα SUV της Maserati.
Ένας από τους λόγους που η ακριβή Giorgio θα καταργηθεί είναι πως είναι παρωχημένη και δεν υποστηρίζει τις νέες εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες. Ο Imparato είπε χαρακτηριστικά πως δεν είναι αποδοτική στην PHEV έκδοση, ενώ γενικότερα η εν λόγω πλατφόρμα είναι ακριβή. Για αυτό το λόγο η Tonale παίρνει αναβολή για το 2022.
Ένα χρόνο αργότερα θα δούμε και την Brennero που θα έχει μόνο εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Έτσι, η πλατφόρμα Giorgio θα συνεχίσει στις τωρινές γενιές των Giulia και Stelvio, χρησιμοποιείται στο νέο Jeep Grand Cherokee L και τον επίλογο της θα αποτελέσει η επερχόμενη Maserati Grecale. Περισσότερα θα μάθουμε με την ανακοίνωση του 5ετούς πλάνου της Alfa Romeo προς τα τέλη του έτους.