NEAPINED

Kia EV6 GT: Περισσότερη δύναμη με γονίδια από το Ioniq 5

Η Kia προχωρά σε μια σημαντική ανανέωση του EV6 GT, ενσωματώνοντας το σύστημα πρόωσης του Hyundai Ioniq 5 N, προσφέροντας ακόμα περισσότερη δύναμη και τεχνολογικές αναβαθμίσεις. Διαθέσιμο από το επόμενο έτος.

Το ανανεωμένο Kia EV6 GT θα διαθέτει το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης με τετρακίνηση του Ioniq 5 N. Σε κανονική λειτουργία, οι κινητήρες αποδίδουν 609 ίππους και στα 738 Nm ροπής, ενώ σε λειτουργία GT η ισχύς αυξάνεται προσωρινά στους 654 ίππους και στα 770 Nm. Αυτά τα νούμερα ξεπερνούν το απερχόμενο EV6 GT, που παρείχε 585 ίππους.

Αν και η Kia δεν έχει ανακοινώσει ακόμα ακριβείς αριθμούς για τις επιδόσεις, αναμένεται βελτίωση στον χρόνο επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα, που στην προηγούμενη γενιά ήταν 3,5 δευτερόλεπτα. Συγκριτικά, το Hyundai Ioniq 5 N χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτα.

Η νέα μπαταρία χωρητικότητας 84 kWh αντικαθιστά την προηγούμενη των 77 kWh, βελτιώνοντας την αυτονομία. Αν και η Kia δεν έχει ανακοινώσει την επίσημη αυτονομία, αναμένεται να υπερβεί τα 424 χιλιόμετρα της προηγούμενης έκδοσης.

Μια αξιοσημείωτη προσθήκη στο EV6 GT είναι το προσομοιωμένο αυτόματο κιβώτιο, όπως αυτό που χρησιμοποιείται στο Ioniq 5 N και το Kia EV9 GT. Το σύστημα αυτό προσομοιώνει την λειτουργία/ αίσθηση ενός θερμικού κινητήρα, προσαρμόζοντας τη ροπή και τον ήχο που εκπέμπεται από τα ηχεία, ανάλογα με τις «στροφές» του κινητήρα και τις εικονικές ταχύτητες.

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ αυτόματης λειτουργίας ή χειροκίνητης χρήσης μέσω paddles πίσω από το τιμόνι, ενώ η λειτουργία μπορεί να απενεργοποιηθεί για μια πιο παραδοσιακή ηλεκτρική εμπειρία.

Το αμάξωμα του ανανεωμένου EV6 GT (στις φωτογραφίες βλέπετε το αμερικανικών προδιαγραφών απλό EV6) αναμένεται να λάβει στοιχεία από τα νέα EV3, EV5 και EV9, με έναν πιο δυναμικό σχεδιασμό. Το εσωτερικό αναβαθμίζεται επίσης, με νέo τριάκτινo τιμονι και σημειακές βελτιώσεις στο ταμπλό και στα υλικά.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!