Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Ένας σημαντικός παράγοντας που δεν αναφέρεται συνήθως είναι η ποιότητα οδήγησης ενός ηλεκτροκίνητου.
Τέλος σε παράξενους λεβιέδες αλλαγής σχέσεων, τέλος σε κραδασμούς απο τον κινητήρα, και τέλος στη βρωμιά απο τα λάδια και τα καύσιμα του καυσαεράτου κινητήρα. Επίσης αθόρυβη λειτουργεία (επιτέλους μπορείς να ακούσεις σωστά μουσική), και άμεση επιτάχυση απο στάση.
Λένε ότι αν θέλεις να πουλήσεις ένα ηλεκτροκίνητο, μην προσπαθείς να πείσεις κάποιον με επιχειρήματα.
Απλά δώστου ένα για test drive!
το πρόβλημα είναι η αυτονομία, η φόρτιση(ώρα) καθώς και η υποδομή της χώρας(να υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού)
Τέλος ειδικά στην Ελλάδα ..αυτό δε θα περπατήσει γιατί αν κάνει το αμάξι 18.000 ευρώ σου κοπανάνε 2-3 χιλιάρικα φόρους ως είδος πολυτελείας αντί να σε βοηθήσουν όπως κάνει το κάθε κράτος σε κάθε πολιτισμένη χώρα, απλά σκέφτεται το κράτος …αν πάρουν ηλεκτρικά, πως θα τους ελέγχουμε με τα καύσιμα; …ενω με την βενζίνη πετρέλαιο ..κοπανάμε ΟΤΙ φόρο μας έρθει και μπορούμε..
Υ.Γ. Όσο για το αθόρυβο ..καλά παίζει ρόλο και η κατασκευή του αμαξώματος, έχω πόρωση με την ηχομόνωση, έχω βάλει στο ibizaki μου 1002 ηχομονωτικά, η ποιότητα κύλισης το πως ακούγεται στις λακούβες, ο θόρυβος του ανέμου σε ταχύτητες πάνω απο 50 κλπ …το ότι δεν ακούς τον κινητήρα δε σημαίνει ότι δε θα ακούς το ηλεκτρικό μοτερ, σίγουρα πολύ πιο αθόρυβο αλλά και πάλι – είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα :D