Η γερμανική εταιρία παρουσίασε πρόσφατα τον 3ης γενιάς TFSI που ενσωματώνει πλήθος τεχνολογικών επιτευγμάτων στην συσκευασία του ενός…
Ο όμιλος VW συνδυάζει υπερτροφοδότηση και άμεσο ψεκασμό κοντά μία επταετία και συνεχίζει την παράδοση με το νέο 1.8 TFSI (διαβάστε για τους Twincharger), ένα κινητήρα ορόσημο στην ιστορία της Audi. Ξεκινώ από το πιο ενδιαφέρον στοιχείο, τον «διπλό» ψεκασμό, μία τεχνολογία που είδαμε για πρώτη φορά να χρησιμοποιεί η Toyota στο Lexus GS 350h με στόχο να την εφαρμόσει και στο FT 86 (αν τελικά ονομαστεί έτσι). Όπως φαίνεται από τον συνδυασμό άμεσου και έμμεσου ψεκασμού προκύπτουν διάφορα πλεονεκτήματα με κυριότερο την μείωση της εκπομπής ρύπων μιας και ο νέος TFSI πληροί ήδη τις προδιαγραφές Euro 6.
Υπάρχουν και άλλες καινοτομίες όπως η ενσωμάτωση του συστήματος EGR (ετοιμάζεται αναλυτικό άρθρο για το πως λειτουργεί) στην κυλινδροκεφαλή, νέο σύστημα ψύξης που βελτιώνει τον θερμοδυναμικό κύκλο μειώνοντας τις απώλειες και το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων. Μέχρι να δοθούν στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία απολαύστε ένα σχετικό βίντεο που δείχνει με αναλυτικό τρόπο τον πράγματι πρωτότυπο τρόπο μεταβολής του χρονισμού των βαλβίδων χάρη στο σύστημα Valvelift.
SMS==> Διαβάστε περισσότερα για το σύστημα διπλού ψεκασμού του Audi 1.8 TFSI και του Toyota D-4S
αν καταλαβα καλα ειναι δύο θέσεων μονο; σαν v-tec ;