Όσο επαναστατική ήταν η πρώτη γενιά Α2 τόσο αναμένεται να είναι και η δεύτερη η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει σε περίπου 2-3 χρόνια…
- Κατά μία έννοια αυτό είναι το μοντέλο που θα αντιμετωπίσει το BMW i3. To νέο Α2 -η παραγωγή του προηγούμενου διακόπηκε πριν από 6 χρόνια- θα απομακρυνθεί από την λογική του πανάκριβου αλουμινένιου και θα προβάλλει την τεχνολογία του που θα βασίζεται στην λογική του drive-by-wire αφού το σύστημα διεύθυνσης αλλά και το σύστημα πέδησης θα λειτουργούν εντελώς «καλωδιακά».
- To Α2 Concept είναι ηλεκτροκίνητο αλλά μπορεί να συνδυαστεί με την τεχνολογία range-extender ή σαν plug-in υβριδικό ή και με συμβατικούς κινητήρες TSI & TDI. Εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα με ισχύ έως 116 PS με την μετάδοση να περνά στους εμπρός τροχούς μέσω μονοβάθμιου μειωτήρα. Η αυτονομία φτάνει τα 200 km ενώ σε δίκτυο 400 V η φόρτιση των μπαταριών λιθίου-ιόντων 31 kWh διαρκεί 90 min. Με σπιτικό ρεύμα η φόρτιση διαρκεί 4 h.
Η πρώτη γενιά του Α2 ήταν αυτοκίνητο με ουσιαστική τεχνολογία!
Πλαίσιο αλουμίνιο, κινητήρας TDi κατανάλωσης 3L εν έτι 2001με όλα τα κολπάκια -τύπου start stop- που σήμερα διαφημίζονται σαν ταιχνολογία αιχμής, Cx 0,25, kamm tail…
Βέβαια και μεγάλη εμπορική αποτυχία αφού κάτι το σουλούπι, κάτι η τιμή, κάτι οτι ήρθε στη λάθος στιγμή των παχιών αγελάδων δεν του άφησαν περιθώρια πωλήσεων.
Δύσκολο στο νέο να έχει την ουσία της πρώτης γενιάς, αλλά και πάλι για κάθε κατασκευαστή ο σκοπός είναι οι πωλήσεις.