NEA

Νέο Toyota Auris στο Παρίσι!

new_toyota_auris_2013-9

Το νέο Auris αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του τέλη Σεπτεμβρίου στο Παρίσι μαζί με την υβριδική του έκδοση ενώ στην Ελλάδα το περιμένουμε αρχές του νέου έτους…

  • Η ιαπωνική εταιρία δίνει στην δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του δημοφιλούς Auris που θα βρεθεί αντιμέτωπο με κλασικούς παίχτες όπως το Opel Astra, το Ford Focus, το Honda Civic κ.α. αλλά και τα επερχόμενα Seat Leon και VW Golf (διαδικτυακή πρεμιέρα 4/9) που θα κάνουν και αυτά την πρεμιέρα τους στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού. Οι πρώτες εντυπώσεις έχουν να κάνουν με ένα αμάξωμα που σχεδιαστικά παραπέμπει στο αιχμηρό στιλ του νέου Yaris και σαφώς τα πράγματα είναι πιο ενδιαφέροντα από το τωρινό Auris.
  • Από το πλάι η χαμηλωμένη οροφή (- 55 mm) στο σβήσιμό της δημιουργεί ένα πιο δυναμικό και κόμπακτ προφίλ ενώ τα στενόμακρά φωτιστικά σώματα παραπέμπουν σε Lexus προσδίδοντας διαφορετική νότα. Με μήκος 4.275 mm, πλάτος 1.760 mm και ύψος 1.460 mm το νέο Auris είναι μακρύτερο (+ 30 mm), το ίδιο φαρδύ και ελαφρύτερο (κατά περίπου 40 kg) από το απερχόμενο μοντέλο.
  • Η γκάμα των κινητήρων αρχικά θα περιλαμβάνει τους γνωστούς ατμοσφαιρικούς βενζίνης 1.3 και 1.6 ενώ ενδιαφέρον έχει η αξιόλογη ντίζελ έκδοση 1.4 ενώ σε περίπου ένα χρόνο θα δούμε νέους πετρελαιοκινητήρες που θα προέρχονται από την συνεργασία με την BMW. Επίσης, η Toyota κάνει λόγο για βελτιωμένη αεροδυναμική (0,28, όσο και του Auris Hybrid) ενώ σημειώστε πως τα Auris που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο Burnaston στην Βρετανία, δίπλα στη γραμμή παραγωγής του Avensis.
  • Όσον αφορά το εσωτερικό για την ώρα υπάρχει μία εικόνα η οποία προφανώς δείχνει το ταμπλό της υβριδικής έκδοσης κρίνοντας από το λεβιέ ταχυτήτων και τον πίνακα οργάνων. Ο διάκοσμος δείχνει κάπως απέριττος και λακωνικός με την προσοχή να εστιάζει στην κεντρική οθόνη πολλαπλών λειτουργιών (όπως και στο νέο Yaris). Χωροταξικά οι επιβάτες θα βολευτούν ακόμη πιο άνετα χάρη στους ελαφρώς μεγαλύτερους χώρους (το μεταξόνιο παραμένει ως έχει 2.600 mm) ενώ το πορτμπαγκάζ έχει αυξηθεί ελαφρώς κατά 6 lt.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!